رستوران اسپیو درکه؛ آدرس، منو و قیمت غذاها

اگر دنبال غذای لذیذ ایرانی و یک گردش یک روزه در تهران هستید، رستوران اسپیو درکه بهترین گزینه برای شماست. کباب برگ و شیشلیک، پیش غذاهای اشتها‌آور و دسر‌های خوشمزه از غذاهای معروف این رستوران هستند.
حالا در بین این همه رقیب و انتخاب چه اتفاقی برای باغ رستوران اس پی یو افتاده که آوازه آن در همه‌جا پر شده و حتی کسانی که قصد کوه‌نوردی ندارند، فقط با هدف خوردن غذا به این باغ رستوران تهران می‌روند.
یکی از دلایل آن غذای با کیفیت در یک فضای خوب و سرویس‌دهی مناسب که اس پی یو را از دیگر باغ رستوران های تهران متفاوت می‌کند.
برای اطلاع از آدرس، منو و قیمت رستوران اسپیو و دیدن عکس‌ها در ادامه با ما باشید.


آدرس رستوران اسپیو کجاست؟

رستوران اسپیو درکه یکی از بهترین رستوران های شمال شهر تهران است. این رستوران یکی از معروف ترین باغ رستوران های درکه است که در کنار رودخانه روان و صدای شرشر آب رودخانه درکه قرار دارد.
برای رفتن به این رستوران اول باید خودتان را به میدان درکه برسانید. بعد به سمت خیابان موسوی مطلق و احمدپور  و پلاک ۴۲ بروید تا به رستوران اسپیو برسید.

روی نقشه ببینید!

منبع عکس گوگل مپ، عکاس

مسیرهای دسترسی به رستوران

اگر می‌خواهید بدون ماشین شخصی و در مدت زمان کمتری به رستوران سی پی یو درکه تهران برسید، می‌توانید به ایستگاه مترو تجریش در میدان قدس بروید. بعد از خروج از این ایستگاه مترو، می‌توانید توسط سواری و یا مینی بوس از میدان‌های تجریش یا قدس عازم درکه شوید.
از دیگر راه‌هایی که این امکان را دارید تا به آسانی به رستوران های درکه برسید، از طریق خط ۴ اتوبوس های تندرو تهران است، می‌توانید در ایستگاه نمایشگاه پیاده شوید و از طریق سواری‌های کنار پمپ بنزین ولنجک خود را به درکه برسانید.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های تهران، تجربه‌ای متفاوت از طعم لذیذ غذاها


اطلاعات و راه‌های ارتباطی با رستوران اسپیو درکه

آدرس: درکه، میدان درکه، پلاک ۴۲

شماره‌ تماس: ۰۲۱۲۲۱۷۳۷۰۵

صفحه اینستاگرام: spu.restaurant.darakeh



منوی رستوران اسپیو چرا اینقدر معروف است؟

منو رستوران اس پی یو پر از کباب برگ، جوجه کباب، سبزی پلو با ماهی سفید و باقالی پلو با ماهیچه‌هایی است که هر کسی را از هر نقطه تهران وسوسه می‌کند که به اینجا بیاید.
در باغ رستوران اس پی یو شما می‌توانید در کنار خوردن غذاهای باکیفیت، از انواع نوشیدنی‌های گرم مثل قهوه و انواع دمنوش بعد از صرف غذا  نوش‌جان کنید  و در فضای درکه که حس‌وحالش با چیزی عوض‌شدنی نیست، نفسی تازه کرد.
هر چند کیفیت بالای سرویس‌های رستوران اسپیو و موقعیت مکانی در کنار قیمت مناسب با توجه به کیفیت برای همه در تهران معرفی شده است. همین ویژگی‌ها کافی است معروفیت رستوران اس پی یو بیشتر از همیشه باشد. کباب، شیشلیک و جوجه کباب‌های خوشمزه رستوران اس پی یو در بین جوان‌ها واقعا شناخته شده است. هیچ جوره خوردن آن را از در رستوران اسپیو درکه از دست ندهید.
البته در کنار این همه غذاها و دسرهای خوش طعم، از نون تنوری تازه این رستوران هم نمی‌توان گذشت که به همراه غذاها و لا‌به‌لای کباب و جوجه قرار می‌گیرد و برای مشتریان سرو می‌شود.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس

بیشتر بخوانید: جنگل کارا، جنگل کوچک در درکه تهران


کی به رستوران اسپیو برویم؟

رستوران SPU درکه همیشه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ بامداد باز است. شما می‌توانید این رستوران را به عنوان عالی‌ترین گزینه برای هر فصل در تهران انتخاب کنید. اینجا امکان سرو غذا در فضای باز، آلاچیق و محیط سربسته وجود دارد. البته قبل از مراجعه سعی کنید قبل از رفتن به‌خصوص در روزهای تعطیل میز خود را رزرو کنید.
اگر در سفر به تهران برای گردش و تفریح به درکه رفتید‌، پیشنهاد می‌دهیم برای صرف غذا به رستوران اسپیو یا اس پی یو درکه بروید. این رستوران با داشتن محیطی دلنشین و باصفا و غذاهای با کیفیت مکانی عالی برای میل کردن یک ناهار بی‌نظیر است. 

منبع عکس گوگل مپ، عکاس

بیشتر بخوانید:  معرفی مسیرهای کوهنوردی تهران


حالا نوبت شماست که به ما بگویید نظرتان در مورد رستوران اسپیو چیست؟ آیا این رستوران واقعا کباب و شیشلیک‌های خوشمزه دارد؟ پرسنل و محیط رستوران چطور است؟ کیفیت غذاهای این رستوران چطور بود؟ تجربیات خود را با ما در تهران مبله به اشتراک بگذارید.


سوالات متداول

آدرس رستوران اس پی یو درکه کجاست؟
این رستوران در میدان درکه و در بین خیابان موسوی مطلق و احمدپور و پلاک ۴۲ قرار دارد.
رستوران اسپیو درکه تا چه ساعتی باز است؟
اس پی یو همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ بامداد باز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.