بیمارستان چشم رازی؛ نوبت دهی آنلاین و بیمه های طرف قرارداد

اگر به دنبال بیمارستان چشم پزشکی مدرن در تهران هستید، بیمارستان چشم رازی بهترین گزینه است. این بیمارستان فوق تخصصی چشم تهران در سال ۱۳۷۳ با هدف خدمت‌رسانی به بیماران با بهترین کیفیت و مطمئن‌ترین خدمات فعالیت خود را آغاز کرد.
بیمارستان چشم رازی یکی از بهترین بیمارستان های چشم پزشکی تهران است که سابقه‌ای طولانی در زمینه درمان بیماری‌های چشم دارد، تا جایی که به عنوان برترین بیمارستان چشم تهران نه تنها در سطح کشور بلکه در دیگر کشورها شناخته شده است.
برای اطلاع از بیمه های طرف قرارداد و لیست پزشکان کلینیک رازی تهران با ما همراه باشید.


بیمارستان چشم رازی کجاست؟

کلینیک چشم پزشکی رازی در محله گاندی تهران و در خیابان گاندی جنوبی، خیابان هفتم و پلاک ۲۴ قرار گرفته است.
نزدیکترین مترو به بیمارستان چشم پزشکی رازی، ایستگاه مترو همت و حقانی است. البته اتوبوس‌های BRT شمال به جنوب تهران می‌توانند در ایستگاه اتوبوس پل همت شما را راحت به این بیمارستان برسانند.نزدیکترین مترو به بیمارستان چشم پزشکی رازی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mojtaba Heidarpanah

بیشتر بخوانید: لیست کامل مراکز درمانی و بیمارستان های تامین اجتماعی تهران


آدرس و اطلاعات ضروری بیمارستان چشم رازی

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خيابان‌ هفتم، شماره ۲۴ (روی نقشه ببینید).
شماره تماس:  ۰۲۱۸۱۰۳۴
ایمیل:info@razieyeclinic.com
وب‌سایت: http://razieyeclinic.com
ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۰۷:۳۰ تا ۱۶. فقط بخش اورژانس شبانه روزی است.



آشنایی با خدمات بیمارستان چشم رازی تهران

در این بیمارستان خصوصی چشم تهران، خدمات تشخیصی مثل آنژیوگرافی چشم، فوندوس فتوگرافی، توپوگرافی قرینه، پریمتری یا اندازه‌گیری میدان بینایی، کراتکتومی و … ارائه می‌شود. همچنین در بیمارستان چشم پزشکی رازی، خدمات درمانی سرپایی و بستری صورت می‌گیرد.
بیمارستان چشم پزشکی گاندی، کلینیک‌های تخصصی قرنیه، شبکیه، یووئیت، استرابیسم و اوربیت‌، نوروافتالمولوژی، گلوکوم، بیماری‌های سطحی چشم و اورژانس دارد.
البته کلینیک‌های ویژه‌ای مخصوص کودکان، کم بینایی، پیرچشمی، دیابت، قوز قرنیه، تنبلی چشم، لنز و ارتوپتیک هم دارد. شما می‌توانید قبل از مراجعه از طریق نوبت دهی آنلاین بیمارستان چشم رازی لیست پزشکان این بیمارستان را دیده و نوبت خود را رزرو کنید.
چیزی که این بیمارستان را با بقیه بیمارستان‌های چشم تهران متفاوت کرده، لابی‌های داخلی بیمارستان رازی است که با هدف استراحت همراهان بیمار طراحی شده تا بتوانند راحت در آنجا استراحت کنند.

پزشکان کلینیک رازی تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Vahid Mirzaei

بیشتر بخوانید: بیمارستان نگاه دولتی است یا خصوصی؟ 


بیمه های طرف قرارداد با بیمارستان رازی کدام است؟

بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی رازی به‌خاطر پذیرش بیمه‌های تامین اجتماعی و خدمات درمانی از گزینه‌های مقرون به‌صرفه برای درمان بیماری‌های چشمی است.
بیمه های تحت پوشش بیمارستان رازی شامل بیمه کانون سردفتران، مرکز پژوهش های مجلس، بنیاد ۱۵ خرداد، کتابخانه مجلس شورای اسلامی، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، هما، بیمارستان شهید شوریده، دانشگاه آزاد اسلامی، صدا و سیما و مجلس شورای اسلامی، آتیه سازان حافظ، مجتمع امام خمینی، روزنامه ایران، سرمایه گذاری و توسعه کیش، شهرداری و صنعت نفت می‌شود.
هر چند بیمه تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح، ایران، البرز، آسیا، دانا، پارسیان، SOS، رازی، سامان، آرمان، ما، ملت، سینا، کارآفرین، میهن، کوثر، تعاون، معلم، نوین، دی، تجارت نو و صندوق بازنشستگی نفت از بیمه های تکمیلی طرف قرارداد کلینیک رازی هستند.
در این میان بیمه بانک‌هایی مثل قرض الحسنه مهر ایران، کشاورزی، توسعه صادرات، صنعت و معدن، رفاه، مرکزی، مسکن، سپه، ملی، ملت، صادرات و تجارت، تحت پوشش این بیمارستان هستند.

نوبت دهی اینترنتی بیمارستان رازی تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Yashar airam

بیشتر بخوانید: بیمارستان فارابی، قطب علمی چشم پزشکی ایران


نحوه دریافت نوبت در بیمارستان رازی به چه صورت است؟

باتوجه به محدودیت‌های موجود در ارائه خدمات حضوری و به جهت تسهیل در دریافت نوبت برای کلیه بیماران نوبت‌های این مرکز بصورت رزرو اینترنتی در دسترس عموم مراجعین به سایت قرار گرفته است. در صورتی که مایل به رزرو نوبت در این بیمارستان هستید می‌توانید همه روزه ساعت ۷ صبح به سایت بیمارستان رازی مراجعه و نوبت خود را رزرو نمائید.


نظر شما در مورد بیمارستان چشم رازی گاندی چیست؟ آیا پرسنل این بیمارستان هدمات خوبی به بیماران می‌دهند؟ بهترین دکتر بیمارستان رازی کدام است؟ هزینه‌های خدماتی که در بیمارستان به بیماران ارائه می‌شود گران بود یا ارزان؟ تجربیات و نظرات خود را با ما در تهران مبله به اشتراک بگذارید.


سوالات متداول

آیا بیمارستان رازی با بیمه‌های تکمیلی طرف قراردارد است؟
بیمارستان چشم گاندی با بیشتر بیمه‌های تکمیلی و بیمه تامین اجتماعی و بیمه خدمات درمانی طرف قرارداد است.
بیمارستان چشم رازی دولتی است یا خصوصی؟
این بیمارستان از بیمارستان های خصوصی فوق تخصصی چشم تهران است.
نزدیکترین مترو به بیمارستان رازی کدام ایستگاه است؟
مترو همت و حقانی در نزدیکی این بیمارستان هستند.
هزینه عمل لیزیک چشم در بیمارستان رازی چقدر است؟
از آنجا که بیمارستان رازی با بیشتر بیمه‌ها طرف قرارداد هزینه عمل به‌نسبت مقرون به‌صرفه است. شما برای اطلاع از هزینه‌های درمانی می‌توانید به شماره تلفنم بیمارستان تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.