آیس باکس ایران مال؛ ساعت کاری، قیمت بلیط و کلاس‌های آموزشی

اسکی روی یخ حس و حال خوبی دارد. افرادی که به دنبال هیجان و تفریحات خاص هستند می‌توانند رفتن به آیس باکس ایران مال را در برنامه خود قرار دهند. اینجا پاتوق بیشتر علاقه‌مندان به برف، اسکیت روی یخ و ورزشکاران تخصصی رشته‌های ورزشی زمستانی است.
به‌جرات می‌توان گفت پاتیناژ ایران مال از محبوب‌ترین پاتیناژهای تهران است که هم کارکرد آموزشی دارد و هم تفریحی. البته ممکن است کمی نگران‌کننده باشد که روی یخ اسکی کردن، دویدن و یا هر چیزی دیگری که فکرتان را درگیر می‌کند، باید بگوییم همین الان بی‌خیال همه نگرانی‌ها شوید و زود دست به کار شده و خودتان را پاتیناژ ایران مال برسانید.
برای اطلاع از ساعت کاری، شماره تماس، قیمت کلاس های پاتیناژ ایران مال و نحوه خرید بلیط با ما تا انتها همراه باشید.


چجوری به آیس باکس ایران مال برویم؟

اگر بعد از بررسی‌های مختلف در مورد آیس باکس ایران مال تصمیم گرفتید راهی این مجموعه شوید، مسیرهای مختلفی پیش رو دارید که در ادامه هر یک را توضیح می‌دهیم:

  • مسیر دسترسی با خودرو شخصی

دسترسی به ایران مال و سالن پاتیناژ به‌خاطر مجاورت با بزرگراه شهید خرازی به نسبت ساده‌تر است. افراد می‌توانند در این بزرگراه وارد خروجی بازار بزرگ ایران مال در شمال مجموعه شوند و با عبور از تونل یا پل روگذر به پارکینگ ایران مال برسند.
برای کسانی که از سمت کرج یا فرودگاه‌های امام خمینی به‌سمت ایران مال حرکت می‌کنند، مسیرهای دسترسی بزرگراه کرج و آزادگان بهترین گزینه‌ها هستند.
دسترسی جنوبی به ایران مال از طریق خیابان چهارباغ، دسترسی غربی از طریق خیابان ایران خودرو بوده و دسترسی شرقی هم از طریق بلوار طبیعت امکان‌پذیر است.
پارکینگ  آیس باکس ایران مال از ورودی شماره دو در طبقه G1 است. با خیال راحت ماشین خود را پارک کرده و به تفریح و ورزش بروید.

آیس باکس ایران مال

منبع عکس اینستاگرام icebox_ir

  • استفاده از مترو و تاکسی‌های شهری

ایستگاه مترو ایران خودرو در خط پنج مترو تهران، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو تهران به بازار بزرگ ایران مال است. تاکسی‌های ایران مال همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۴ بامداد در این ایستگاه فعال هستند و علاقه‌مندان را به مجموعه می‌رسانند.
البته این نکته را در نظر داشته باشید که افراد می‌توانند طی تماس با مجموعه ایران مال درخواست تاکسی های ویژه ایران مال را دهند و از هر نقطه‌ای در شهر تهران خود را به  آیس باکس ایران مال برسانند.

منبع عکس وبسایت ceboxiranmall.com

بیشتر بخوانید: سرزمین کودک آفتاب تهران؛ پاساژ مخصوص کودکان در نزدیکی چیتگر


ساعت کاری پیست یخ ایران مال چطور است؟

پاتیناژ ایران مال همه‌روزه به جز تعطیلات رسمی، از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب باز است و علاقه‌مندان به اسکیت روی یخ می‌توانند به آنجا مراجعه کنند. افراد می‌توانند در بازه زمانی به این مجموعه تفریحی بروند و به فعالیت‌های مفرح و متفاوت در تهران بپردازند. معمولا سانس‌های اسکی روی یخ ایران مال یک ساعت بوده. بهتر است قبل از شروع سانس‌ها نیم ساعت قبل در پیست حاضر شوید.
بانوان و آقایان می‌توانند به‌طور هم‌زمان، اما در دو بخش مجزا (زمین اسکیت روی یخ از وسط با تقسیم‌کننده‌هایی کوتاه به دو بخش بانوان و آقایان تقسیم می‌شود) در پیست یخ به تفریح و تمرین بپردازند.

منبع عکس وبسایت ceboxiranmall.com

بیشتر بخوانید: پارک های غرب تهران برای تفریح کودکان


اطلاعات ضروری آیس باکس ایران مال

آدرس: منطقه ۲۲ تهران، بزرگراه شهید خرازی، خروجی ایران مال، طبقه G1، انتهای ضلع شرقی، روبه‌روی ورودی الماس G1. (روی نقشه ببینید)
شماره تماس پاتیناژ ایران مال: ۰۲۱۴۷۶۷۲۷۸۱
صفحه اینستاگرام: icebox_ir@
وب سایت: https://iceboxiranmall.com



هزینه و قیمت کلاس‌های آموزشی و تفریحی پاتیناژ ایران مال چقدر است؟

قیمت کلاس های پاتیناژ ایران مال در روز‌های پنجشنبه و جمعه و روزهای عادی متفاوت است. مثلا شما در شهریور ماه ۱۴۰۳ برای کلاس‌های گروهی تفریحی، باید ۴۵۰ هزارتومان و برای کلاس‌های خصوصی همراه با مربی ۷۰۰ هزار تومان برای هر جلسه هزینه کنید.
در پیست یخ ایران مال خدمات آموزشی در زمینه‌هایی مثل اسکیت پایه، اسکیت سرعت و نمایشی و هاکی روی یخ به مراجعه‌کنندگان داده می‌شود.
علاقه‌مندان به رشته‌های اسکیت روی یخ باید برای شروع دوره‌های تخصصی، دوره اسکیت پایه آیس را باید بگذرانند. گذراندن این دوره حدود سه تا پنج ماه زمان می‌برد.
قیمت پاتیناژ ایران مال ۱۴۰۳ در روزهای وسط هفته، برای اسکی پایه ۴۹۰ هزار تومان و برای اسکی تخصصی ۶۲۵ هزار تومان است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های فروش آنلاین بلیط جاهای تفریحی تهران از تخفیف پاتیناژ ایران مال استفاده کنید.
در تابستان ۱۴۰۳ سانس‌های کلاس‌های وسط هفته از ساعت ۲ بعدازظهر تا ۶ عصر است.
سانس کلاس‌های خصوصی پاتیناژ ایران مال هم از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر بوده و هزینه آن ۷۰۰ هزار تومان است.
قیمت اجاره اسکیت، لوازم ایمنی، کمد اختصاصی، اجاره بابی و هزینه‌های آبونمان هم در  آیس باکس ایران مال جدا حساب می‌شود.

منبع عکس وبسایت ceboxiranmall.com

بیشتر بخوانید: معرفی 4 مورد از مراکز خرید غرب تهران


شرایط حضور کودکان و بزرگسالان در پیست یخ ایران مال 

در پیست پاتیناژ ایران مال کودکان زیر ۹ سال تنها با حضور مربی می‌توانند تفریح و یا ورزش کنند.
کودکان چهار تا پنج ساله هم می‌توانند زیر نظر مربی خصوصی در طول هفته یعنی از شنبه تا چهارشنبه از پیست اسکیت یخ ایران مال استفاده کنند.
کودکان با سن ۶ تا ۹ سال به‌همراه مربی آن هم به‌صورت گروهی، خصوصی، نیمه‌خصوصی می‌توانند از خدمات مجموعه بهره‌مند شوند.
علاقه‌مندان ۹ سال به بالا علاوه بر حضور تفریحی می‌توانند از کلاس‌ آموزش پاتیناژ ایران مال استفاده کنند.
بزرگسالان هم در پاتیناژ ایران مال می‌توانند ورزش اسکیت روی یخ را از مبتدی تا پیشرفته زیر نظر مربیان مجرب آموزش ببینند. اینجا علاوه بر دوره‌های آموزشی برای افراد ناآشنا و مبتدی، دوره‌هایی برای رشته‌های حرفه‌ای همچون هاکی، سرعت و نمایشی برگزار می‌شود.

پاتیناژ ایران مال

منبع عکس اینستاگرام icebox_ir

بیشتر بخوانید: ۸ تا از بهترین پیست های اسکیت تهران به همراه هزینه


آیس باکس ایران مال، شادترین جای تفریحی و ورزشی تهران همراه با حرکات نمایشی

در همین ابتدا باید به شما بگوییم که از وقت‌تان تا جایی که می‌توانید استفاده کنید و با خرید بلیط پاتیناژ ایران مال خودتان را به یکی از مفرح‌ترین جاهای دیدنی تهران برسانید. جایی که پاتوق بیشتر علاقه‌مندان به برف و اسکیت روی یخ است.
اینجا جایی است برای کسانی که اسکی را به‌صورت حرفه‌ای بلد هستند و یا دوست دارند اسکی روی یخ را یاد بگیرند. پس اگر شما در ورزش پاتیناژ هیچ تجربه و یا سابقه قبلی ندارید، اصلا ناامید نشوید.
در  آیس باکس ایران مال آنقدر برنامه‌های آموزشی متعدد با روزها و ساعت‌های مختلف در هفته وجود دارد که به راحتی می‌توانید از نقطه صفر تا صد ورزش زمستانی پاتیناژ را یاد بگیرید.
شما می‌توانید در هر سنی و در هر سطحی، در این مجموعه ورزشی، حسابی روی یخ‌ها سر بخورید و از لحظات پر از شادی و خنده‌آور لذت کافی ببرید.
خوب است بدانید که این ورزش و یا تفریح زمستانی به صورت تکی، دو نفره و گروهی هم انجام می‌شود و در آن حرکاتی زیبا و متناسب با یک قطعه موسیقی در روی یخ انجام می‌شود که حسابی حالتان را خوب و خوش می‌کند.
البته یادتان باشد که معمولا آخر هفته‌ها گروه‌های موسیقی در کنار پیست آیس باکس ایران مال برایتان می‌نوازند تا لذتی دوچندان از لیز خوردن روی یخ ببرید.

منبع عکس وبسایت ceboxiranmall.com

بیشتر بخوانید: کافه های صبحانه دار تهران همراه با آدرس و تصاویر و منو


آیس باکس ایران مال چه امکاناتی دارد؟

برای کسانی که  آیس باکس ایران مال را برای تفریح و ورزش خود انتخاب می‌کنند، امکانات و خدمات متنوعی در نظر گرفته شده تا شما بتوانید با تجهیزات کامل در این پیست سر بخورید و تفریح کنید.
اگر شما بخواهید تجهیزات تهیه کنید، باید بگوییم که اینجا همه چیز از کفش اسکیت، کلاه ایمنی، زانو بند گرفته تا آرنج‌بند، مچ‌بند، محافظ لگن و رختکن به متقاضیان اجاره داده می‌شود.
تهویه‌ مناسب سالن یخ، نورپردازی حرفه‌ای و دکوراسیون ویژه با اشکال یخی، حضور در این سالن را برای علاقه‌مندان جذاب‌تر می‌کند.
این نکته را در نظر داشته باشید که بانوان و آقایان می‌توانند به‌طور هم‌زمان در دو بخش مجزا در پیست یخ ایران مال تفریح و تمرین  داشته باشند.

از دیگر امکانات پیست یخ ایران مال

پارکینگ اختصاصی، جایگاه ویژه تماشاچی، زمین یخ، تجهیزاتی برای حفظ تعادل افراد مبتدی و کودکان، فروشگاه تجهیزات ورزش‌های زمستانی، غرفه عکاسی و کافه از دیگر بخش‌ها و امکانات پاتیناژ ایران مال هستند و در کنار هم آرامش و رضایت مراجعان را فراهم آورده‌اند.

پاتیناژ بام لند

منبع عکس اینستاگرام icebox_ir

بیشتر بخوانید: بهترین کافه رستوران های تهران؛ از دنج ترین تا لوکس‌ترین


نکات ضروری قبل از مراجعه به پیست  آیس باکس ایران مال

  • داشتن بیمه ورزشی اجباری در مراجعه به پاتیناژ الزامی است و شما می‌توانید به‌صورت آنلاین از وب سایت و اینستاگرام پاتیناژ با اسکن QR کد آن را تهیه کنید.
  • بستن لوازم ایمنی (کلاه ایمنی، آرنج بند و زانوبند) برای همه سنین در هنگام استفاده از پیست ضروری است.
  • کودکان زیر ۵ سال حق حضور در پاتیناژ  ایران مال را ندارند.
  • کودکان ۵ تا ۹ سال فقط می‌توانند به‌صورت آموزشی از پیست استفاده کنند.
  • این پیست در تمامی سانس‌ها قابلیت استفاده همزمان برای بانوان و آقایان را دارد.
  • فقط در سانس های استیک تایم افراد امکان تمرین با چوب و پاک هاکی دارند.
  • نیم ساعت قبل از ورود به پیست در مجموعه حتما حاضر شوید.

پیست پاتیناژ بام لند تهران

منبع عکس اینستاگرام icebox_ir

بیشتر بخوانید: کاپیتان کیدز؛ بهترین خانه بازی کودک در غرب تهران


آیا شما قبلا به پیست آیس باکس ایران مال رفته‌اید؟ نظرتان در مورد این پیست چیست؟ اصلا اطلاع داشتید که همچین پیست یخی در تهران وجود دارد؟ آیا امکان حضور هم‌زمان آقایان و بانوان در پیست یخ ایران مال است؟ قیمت بلیط، سانس‌ها، ورودی و تجهیزاتی که ارائه می‌شود چطور است؟ رفتار پرسنل آنجا چطور بود؟ رفتن به پاتیناژ ایران مال را به بقیه هم پیشنهاد می‌دهید؟ نظرات و تجربه‌های خود را با ما و خوانندگان تهران مبله به اشتراک بگذارید.


سوالات متداول

 آیس باکس ایران مال کجاست؟
این مجموعه در منطقه ۲۲، بزرگراه شهید خرازی، خیابان ایران مال، طبقه G1، انتهای ضلع شرقی، روبه‌روی ورودی الماس است.
شماره تماس پاتیناژ ایران مال چند است؟
تنها راه ارتباطی با مجموعه تفریحی ورزشی پاتیناژ این شماره ۰۲۱۴۷۶۷۲۷۸۱ است.
آیا قیمت بلیط روز‌های پنج شنبه و جمعه یا روزهای عادی پاتیناژ‌ ایران مال متفاوت است؟
بله. قیمت در سانس‌های وسط هفته ۴۵۰ هزار تومان و در آخر هفته ۷۰۰ هزار است.
قیمت اجاره اسکیت چند است؟
شما با توجه به خدماتی که می‌گیرید از کفش و لوازم ایمنی مثل زانوبند و مچ بند گرفته تا آرنج‌بند، محافظ لگن و رختکن باید هزینه‌های جداگانه‌ای پرداخت کنید.
کودکان از چه سنی می‌توانند از  آیس باکس ایران مال استفاده کنند؟
کودکان ۵ تا ۹ سال فقط به‌همراه مربی می‌توانند از پاتیناژ ایران مال استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.