نمایشگاه ایران هلث، بازدید از آخرین توانمندی‌های حوزه پزشکی

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث در خردادماه 1402 با حضور فعالان خارجی و داخلی حوزه پزشکی در تهران برگزار می‌شود.

بدون شک امسال نمایشگاه بین المللی ایران هلث یکی از نمایشگاه‌های قدرتمند در حوزه پزشکی در خاورمیانه خواهد بود. دلیل آن هم به‌خاطر وجود فعالان حوزه پزشکی ایرانی و کشورهای خارجی است. البته برپایی نمایشگاه ایران هلث همه ساله با حضور شرکت های مختلف تجهیزات پزشکی، یکی از بهترین فرصت‌های است که بدون واسطه و به طور مستقیم صحبت‌های افراد را می‌توانید بشنوید و نوع انتخاب‌ها را رصد کنید.

این نمایشگاه بین المللی همراه با تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی ایران هلث (Iran Health) ، به‌صورت سالانه در حوزه سلامت با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

منبع عکس، وبسایت iranhealthshow

بیشتر بخوانید: نمایشگاه بین‌المللی تهران ؛ مکانی برای رویدادهای متنوع و جذاب


هدف از برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران هلث

این رویداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت در منطقه که سالانه با حضور افراد بسیاری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی بر پا می‌گردد، فرصت بسیار خوبی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بیش از 25000 نفر بازدیدکنندگان تخصصی و دست اندرکاران این صنعت قرار دهند.

حالا اگر به حوزه تجهیزات پزشکی علاقمندید، بازدید از نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۲ که از تاریخ ۶ تا ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ را فراموش نکنید. سعی کنید در بازه زمانی برگزاری این رویداد خودتان را به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برسانید تا از آخرین تحولات این حوزه مطلع گردید و با شرکت‌های فعال و مطرح در حوزه تجهیزات پزشکی، تعامل نزدیک داشته باشید.

نمایشگاه پزشکی تهران

منبع عکس، وبسایت iranhealthshow

بیشتر بخوانید: رستوران های اوین ولنجک، از لوکس‌ترین تا دنج‌ترین


اطلاعات لازم از محل برگزاری و ساعات مراجعه به نمایشگاه ایران هلث

تاریخ برگزاری نمایشگاه : شنبه 06 تا سه شنبه 09 خرداد 1402

تاریخ میلادی: May 27-30 2023

زمان بازدید: ۸ صبح الی ۱۵ عصر

محل برگزاری: نمایشگاه های بین المللی تهران

برگزار کننده: شرکت نمایشگاهی آوای موفق ایرانیان

وبسایت نمایشگاه: https://iranhealthshow.com

نمایشگاه تجهیزات پزشکی

منبع عکس، وبسایت iranhealthshow

بیشتر بخوانید: اجاره آپارتمان مبله در شمال تهران


راه های ارتباطی با شرکت آوای موفق ایرانیان جهت شرکت و یا ثبت نام در نمایشگاه

آدرس: تهران خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش، بعد از کوچه بهمن، جنب بانک ملت، پلاک ۳۱۵۹، طبقه دوم

شماره تلفن جهت ثبت نام، رزرو و هماهنگی: 02122724197/02122748740

ایمیل: info@amiorg.com

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


آیا تا به‌حال شما به بازدید از نمایشگاه بین المللی با تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی ایران هلث (Iran Health) رفته‌اید؟ این نمایشگاه را چطور دیده‌اید؟ شما به عنوان بازدیدکننده به این نمایشگاه رفته‌اید یا برای نمایش محصول؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. یادداشت‌های شما در کمک به خوانندگان ما بسیار ارزشمند خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.