آشنایی با تفریحات برج میلاد تهران

تفریحات برج میلاد تهران تفریحاتی هستند که برای سنین مختلفی در نظر گرفته شده اند. امروزه تفریحات برج میلاد، سبب شده اند تا گردشگران و توریستان متعددی به بازدید از آن بروند. اما بیشترین بازدید کنندگان این برج مشهور تهران، خانواده هایی هستند که دوست دارند تا چند ساعتی را به گردش و تفریح بگذرانند و علاوه بر بازدید از جذاب ترین و دیدنی ترین سازه ی عجیب شهر تهران، از تفریحات برج میلاد که بسیار خاص و عامه پسند هستند نیز بهره مند شوند.

جالب است بدانید که طبق کاربری ای که برج میلاد تهران دارد، همه روزه، آمار بسیار بالایی از توریستان و گردشگران به سمت آن جذب می شوند. و به دلیل استقبال بالایی که از همان ابتدای افتتاحیه برج میلاد از آن صورت گرفت، در طول زمان، پیشرفت های زیادی در ساخت و ساز آن حاصل شد و در نتیجه، امروزه به طور دائم، سرگرمی ها و امکانات بسیار زیادی به این مجموعه تفریحی گردشگری اضافه شده است.

در ادامه این مطلب، به معرفی تمامی تفریحات برج میلاد و اقدامات هیجان انگیزی که می توان درون محوطه آن انجام داد پرداخته ایم. اگر تا به حال از برج میلاد تهران بازدید نکرده اید و یا همچنین به دنبال تجربه کردن بهترین و متفاوت ترین تفریحات در تهران هستید و دوست دارید تا مجموعه ای از هیجان انگیز ترین و بهترین تفریحات را به صورت یک جا در کنار هم داشته باشید، توصیه می کنیم مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید. بدون شک تفریحات برج میلاد تهران به قدری هیجان انگیز هستند که شما را ترغیب می کنند تا در اولین فرصت برای بازدید از آن ها اقدام کنید. با ما در ادامه مطلب همراه باشید و با جذاب ترین تفریجات برج میلاد که طرفداران بسیار زیادی در میان پایتخت نشینان دارد آشنا شوید.

مختصری درباره برج میلاد تهران

برج میلاد تهران، اصلی ترین و مهم ترین نماد این شهر است که در دنیا شهرت بسیار زیادی دارد. برج میلاد تهران، از نوع برج مخابراتی می باشد که در مقایسه با سایر برج های مخابراتی دنیا، در رتبه 6 قرار دارد و در واقع، ششمین برج مخابراتی بلند در دنیا به شمار می رود. به طور کلی ارتفاع برج میلاد تهران، 435 مترو بوده و با بازدید از آن می توان شهر تهران را در زیر پای خود حس کرد. علاوه بر وجود امکان بازدید از شهر تهران از ارتفاع بسیار بالا، امکانات تفریحی بسیار زیادی در این برج و محوطه اطراف آن تعبیه شده است تا بازدید کنندگان بتوانند خاطرات خوشی را از این منطقه داشته باشند و بهترین اوقات خود را بگذرانند. طبیعتا در شهر تهران می توان با تنوع بسیار زیادی از تفریحات رو به رو شد.

اما تفریحات برج میلاد تهران بسیار متفاوت تر، جذاب تر، و هیجان انگیز تر می باشد. از طرفی دیگر باید اشاره کنیم که در هیچ کجای دیگر از شهر تهران، نمی توانید با این حجم از تنوع در امکانات تفریحی رو به رو شوید. در ادامه، لیستی کامل از تفریحات برج میلاد تهران ذکر شده است.

لیست تفریحات برج میلاد تهران

تفریحات برج میلاد تهران در بخش های مختلفی از برج قرار دارند. به همین سبب، علاوه بر معذفی تفریحات برج میلاد تهران، مشخصات آن ها را نیز بیان کرده ایم تا اطلاعات کاملی را درباره آن ها داشته باشید.

1.    دلفیناریوم برج میلاد تهران

یکی از مشهور ترین و خاص ترین تفریحاتی که می توان در برج میلاد تهران به انجام آن پرداخت، بازدید از دلفین های باهوش و بامزه است. در برج میلاد تهران، تعدادی دلفین و شیر دریایی وجود دارند که تعلیم دیده و آموزش دیده هستند و می توانند گزینه مناسبی برای بازدید کودکان و نوجوانان باشند. اگر علاقه مند به حیوانات هستید این گزینه مناسبی برای شما است. اما به خاطر داشته باشید که شرایط زندگی مناسب برای یک دلفین، در محیط دریا و در آب های آزاد است. و به اسارت گرفتن آن ها و نگه داشتن آن ها در محیط های بسیار کوچک که حتی نزدیک به محیط زندگی آن ها هم نیست، سبب می شود تا دچار افسردگی شده و زندگی خوبی نداشته باشند.

توصیه ما به شما این است که به هیچ عنوان از این عمل ناجوانمردانه حمایت نکرده و از دلفیناریوم این برج که از مشهور ترین تفریحات برج میلاد تهران است بازدید نکنید.

2.    لیزریوم

از مهیج ترین و متفاوت ترین تفریحات برج میلاد تهران که به شدت توصیه می کنیم تا بازدید از آن را در نظر بگیرید، لیزریوم است. لیزریوم برج میلاد، تفریحی است که با ترکیب لیزر و موسیقی ایجاد شده است و شما می توانید تجربه ای متفاوت را کسب کنید. جالب است بدانید که لیزریوم برج میلاد اولین سیستم نما لیزری در ایران است و به همین سبب، افراد بسیار زیادی از شهر های مختلف کشور، برای کسب تجربه ای متفاوت و دیدنی، به پایتخت سفر کرده و از تفریحات برج میلاد که لیزریوم نیز از بهترین و عالی ترین آن ها است بهره مند می شوند.

برای دسترسی به لیزریوم برج میلاد تهران، باید به سمت پارکینگ این مجموعه بروید و در نهایت، در بخش ورودی پارکینگ، از این تفریح هیجان انگیز بهره مند شوید. لیزریوم به قدری هیجان انگیز و متفاوت است که توصیه می کنیم در اولین فرصت برای بازدید از آن اقدام کرده و در نهایت، از یکی از بهترین تفریحات برج میلاد تهران بهره مند شوید.

3.    پینت بال، از پر طرفدار ترین تفریحات برج میلاد

پینت بال، از تفریحاتی است که در سرتاسر ایران، طرفدارن بسیار زیادی دارد. امروزه از جمله پر طرفدار ترین و محبوب ترین تفریحات برج میلاد تهران، می توان به زمین پینت بال آن اشاره کرد. پینت بال برج میلاد، یکی از بزرگ ترین و متفاوت ترین زمین های پینت بال است که می توانید عالی ترین و به یاد ماندنی ترین اوقات خود را در آن بگذرانید. تجربه شلیک گلوله های رنگی به دوستان و آشنایان خود، تفرحی بسیار لذت بخش است و توصیه می کنیم به هیچ عنوان انجام این فعالیت تفریحی را از دست ندهید.

به خاطر داشته باشید که این باشگاه، دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و به همین سبب، پیدا کردن زمان آزاد برای انجام تفریحاتی در این مجموعه، کار دشواری است. در نتیجه حتما از چند روز قبل، به این باشگاه زنگ زده و ساعت و روز مد نظر خود را اعلام کرده و رزرو کنید تا در نهایت، بدون به وجود آمدن مشکل، به راحتی خاطرات به یاد ماندنی و خوشی را در این منطقه بگذرانید.

4.    پل معلق، ترسناک ترین تفریحات برج میلاد

در میان تمامی تفریحات برج میلاد تهران، می توان با ترسناک ترین و متفاوت ترین آن ها رو به رو شد. پل معلق برج میلاد، از دیگر تفریحات برج میلاد است که می توانید با تهیه بلیت آن، به راحتی از آن بهره مند شوید. پل معلق، سازه ای است که در ارتفاه بسیار زیادی از سطح زمین قرار گرفته است و باید از روی آن رد شد. شاید در ظاهر ترسناک به نظر نرسد. اما به محض این که به اواسط پل می رسید، می بینید که آن قدر ها هم ساده نبوده و بسیار هم ترسناک می باشد.

طول پل معلق برج میلاد 100 متر بوده و همچنین ارتفاعی که از سطح زمین دارد، در حدود 70 متر می باشد. اگر ترس از ارتفاع ندارید، توصیه می کنیم حتما تجربه استفاده از پل معلق برج میلاد را کسب کنید و ترس و هیجان یکی از مهیج ترین تفریحات برج میلاد را از نزدیک حس کنید.

5.    سینما گیم برج میلاد

سینما گیم، از دیگر تفریحات برج میلاد می باشد که طرفداران بسیار زیادی داشته و تجربه ای هیجان انگیز و متفاوت را برای شما رقم می زند. سینما گیم، شما می توانید متفاوت ترین تجربه را در این سینما تجربه نمایید چرا که در این سینما می توانید شاهد فیلم های بسیار مهیج و هیجان انگیز باشید و رقابت عجیب و ترسناکی را تجربه کنید. محدودیت سنی ای که بر روی سینما گیم برج میلاد در نظر گرفته شده است، برای افراد بالای 7 سال بوده و به همین سبب باید اشاره کنیم که در هر سنی باشید، می توانید تجربه ای هیجان انگیز و متفاوت را در این سینما کسب کنید. سینما گیم گزینه ی مناسبی برای بازدید های دوستانه می باشد.

پس اگر دوست دارید تا با دوستانتان، تفریحی متفاوت را تجربه کنید، سینما گیم، که از بهترین تفریحات برج میلاد می باشد، بهترین و مناسب ترین فعالیت تفریحی برای شما است.

6.    اتاق فرار انیگما، مشهورترین تفریحات برج میلاد تهران

از مشهور ترین تفریحات برج میلاد تهران، اتاق فرار انیگما می باشد. اتاق فراری که درون آن، گزینه های متعددی برای تجربه ترس و کشف رمز  راز های متعدد است. درون اتاق فرار انیگما، می توانید با معما های بسیار زیادی رو به رو شوید که هر کدام از آن ها، تفریحات و معماهای متفاوتی را برای شما به همراه دارد. به طور کلی در اتاق فرار انیگما، با سه نوع اتاق فرار رو به رو می شوید. نام های این اتاق فرار ها عبارتست از: کلبه وحشت، قتل مرموز، و همچنین مجسمه گم شده. در نهایت باید اشاره کنیم که می توانید از قبل، با این مجموعه تماس بگیری و یا به صورت آنلاین بلیت های خود را تهیه نمایید.

به خاطر داشته باشید که زمان محدودی برای اتاق فرار انیگما در نظر گرفته شده است و شما باید در کوتاه ترین زمان، بتوانید تمامی معما ها و رمز و راز های این اتاق را حل کنید. برای دسترسی به اتاق فرار انیگما، باید خود را به گذرگاه برج میلاد برسانید و در نهایت، در کنار بانک شهر، یکی از ترسناک ترین و مهیج ترین تفریحات برج میلاد را شناسانیی کنید. این تفریح نیز از آن دسته از امکانات و تفریحات برج میلاد است که بهتر است با گروه های دوستانه خود امتحان کنید و تجربه ترس را با آن ها بچشید.

7.    سینمای برج میلاد

تفریحات برج میلاد، تنوع بسیار زیادی دارد. سینما، یکی از بهترین و عالی ترین تفریحاتی می باشد که امروزه در میان تمامی انسان ها طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر شما نیز از طرفداران سینما رفتن هستید، توصیه می کنیم سینمای برج میلاد را از دست ندهید. در برج میلاد، دو سالن سینمایی وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای ظرفیت 120 نفر می باشند. شما می توانید به صورت آنلاین فیلم هایی که بر روی پرده سینمای برج میلاد وجود دارد را بررسی کرده و در نهایت، از بهترین و با کیفیت ترین سینمای تهران استفاده کنید.

8.    زیپ لاین، مهیج ترین تفریحات برج میلاد

زیپ لاین، تفریحی است که می توان در کنار برج میلاد آن را تجربه نمود. باید اشاره کنیم که در برج میلاد تهران، و در بین تنووع بسیار زیادی که در تفریحات برج میلاد وجود دارد، می توانید زیپ لاین را نیز مشاهده کنید. در واقع در کنار یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری تهران و ایران، تفریحی بنا شده است تا بازدید کنندگان بتوانند روز خود را با بهره مندی از آن کامل کنند. زیپ لاین برج میلاد، دارای طولی در حدود 170 متر می باشد و شما می توانید این طول را در ارتفاع بسیار زیادی از سطح زمین بپیمایید.

ارتفاع زیپ لاین برج میلاد از سطح زمین در حدود 75 متر می باشد و در نتیجه قرار است با ترشح آدرنالین رو به رو شوید. اگر ترس از ارتفاع ندارید توصیه می کنیم حتما این مورد از امکانات تفریحی برج میلاد را امتحان کنید. برای دسترسی به آن نیز باید خود را به بخش غربی برج میلاد برسانید و از یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین تفریحات برج میلاد بهره مند شوید.

خاص ترین تفریحات برج میلاد

جالب است بدانید که تفریحات برج میلاد تهران، به موارد بالا ختم نمی شود. در صورتی که پا به برج میلاد بگذارید، با مجموعه ای بی نظیر و متفاوت رو به رو می شوید که هر طرف را نگاه کنید، یک گزینه برای سرگرم شن را خواهید یافت. و این تفریحات برج میلاد، تنها گوشه ای از این امکانات سرگرم کننده این برج بود. باید اشاره کنیم که تفریحات برج میلاد که در دسته های دیگری قرار دارند عبارتند از مرکز خرید برج میلاد، فود کورت و کافه ها و رستوران های لاکچری و جذاب، وجود جشنواره های مختلف، سالن کنسرت، بازدید از سکوی دید باز، و … .

به طور کلی گشت و گذار در برج میلاد بسیار لذت بخش و هیجان انگیز می باشد. پس اگر شما نیز علاقه مند به انجام فعالیت های تفریحی متفاوت هستید و دوست دارید تا تجربه های متفاوتی را در شهر تهران تجربه کنید، توصیه می کنیم بازدید از این جاذبه ها و تفریحات برج میلاد را از دست ندهید.. همچنین اگر تا به حال، تجربه انجام برخی از این تفریحات برج میلاد را دارید، تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، اگر سایر تفریحات برج میلاد را می شناسید که در این مطلب به آن ها اشاره نشده است، آن ها را به ما معرفی نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.