بورس خرید ظرف در تهران کجاست؟

اگر این روزها می‌خواهید از بورس خرید ظرف در تهران بیشتر بدانید و با قیمت‌های مناسب، برای خانه‌ خود ظرف بخرید، به بازار شوش تهران بروید.

بازاری که انتخاب اول خیلی‌ها در خرید لوازم خانگی و ظروف است. چون بازار شوش، مرکز خرید ظرف در تهران است. اینجا جایی است که شاید خیلی از افراد دوست داشته باشند در بازارهایی به سبک سنتی‌تر بچرخند و از دست‌فروش‌ها و مغازه‌های جمع‌وجور خرید کنند.

روی نقشه ببینید!

بازار شوش کجا واقع شده‌است؟

بازار شوش در مرکز شهر تهران، انتهای خیابان ۱۷ شهریور و خیابان صابونیان قرار دارد. تنوع اجناس و  مراکز خریدی که نزدیک هم قرار دارند دو عامل مهمی است که باعث شده تا از سراسر ایران برای خرید به شوش بروند.

به این نکته توجه کنید که بازار شوش در طول هفته حتی روزهای جمعه هم برای خرید باز است.

بازار شوش تهران

عکس گوگل مپ، عکاس mahsa hasani

بیشنر بخوانید: محله های مرکز تهران

بهترین مسیر دسترسی به بازار شوش؟

برای رفتن به بازارشوش و خرید از مراکز خرید متنوع، بهتر است از وسایل نقلیه عمومی استفاده شود؛ چرا که بازار شوش در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

اگر قصد خرید جهیزیه را دارید؛ حتما سری به شوش بزنید. مراکز خرید الغدیر، الماس، ایرانیان، تاج، شهرداری و میلاد در این بازار قرار دارند که بورس انواع متنوعی از ظروف پلاستیکی، چینی، دکوری، بلور و کریستال هستند.

بازار بلور، جایی که همه چیز می‌درخشد

 بازار شوش به بازار بلور هم معروف شده‌است، چرا که ظروف کریستال و بلور نسبت به سایر ظروف در این بازار رایج‌تر هستند.

بازار بلور شوش

عکس گوگل مپ، عکاس مهرداد فقیری Mf25azar62

دست‌فروشان شوش، بورس خرید ظرف در تهران

 یکی از ویژگی‌های خوب بازار شوش، حضور دست‌فروشان در روز‌های تعطیل و در کنار خیابان با قیمت‌هایی مناسب است. پیشنهاد می‌شود از این فرصت‌ استفاده کنید و هر ظرفی که برای خانه خود لازم دارید را از این دست‌فروش‌ها بخرید.

دست فروشان شوش در بورس خرید ظرف در تهران

عکس گوگل مپ، عکاس Mohammad Lotfi

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر

ساعت کاری بازار شوش

برای رفتن به بازار شوش از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب وقت دارید. البته که مغازه‌ها و مراکز خرید در روزهای آخر هفته هم از ساعت ۹ صبح  تا ۳ ظهر باز هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.