کاپیتان کیدز؛ بهترین خانه بازی کودک در غرب تهران

شاید در مواقعی که کودک‌تان کاملا خسته و بی‌‌حوصله است، اولین چیزی که به ذهن‌تان می‌‌‌رسد این است که او را به پارک ببرید. اما آیا می‌‌دانید که گزینه جذاب‌تری در تهران است که ساعت زیادی می‌‌توانید کودک را سرگرم بازی و هیجان کنید؟ بله خانه بازی کاپیتان کیدز یکی از جاهای تفریحی جذاب برای کودکان است. این خانه بازی به تازگی در طبقه منفی یک آکادا سنتر تاسیس شده و محیط شاد و سرگرم کننده‌ای برای بازی و خرید کودکان دارد.
در خانه بازی کاپیتان کیدز انواع بازی های فکری، حرکتی و مهارتی برای خلاقیت و استعدادهای بچه‌ ها در نظر گرفته شده تا هر چقدر دلشان خواست ماجراجویی کنند.
برای اطلاع از آدرس، مسیرهای دسترسی، انواع بازی و امکانات و تخفیف خانه بازی کاپیتان کیدز آکادا سنتر در ادامه با ما باشید.


آدرس شهربازی کاپیتان کیدز کجاست؟

این خانه بازی در منطقه ۲۲ تهران در مرکز خرید جدید و تخصصی مادر و کودک آکادا سنتر است.
برای رفتن به این مجموعه کافی است خودتان را به غرب تهران و به نزدیکی دریاچه چیتگر، میدان ساحل و خیابان نیما یوشیج برسانید.
این خانه بازی آنقدر جذاب و دوستداشتنی است که معمولا بچه‌ ها از این شهربازی راضی بیرون می‌‌آیند یا بهتر بگویم دلشان نمی‌‌خواهد بیرون بیایند و کار شما برای برگشتن به خانه کمی سخت خواهد بود!
نزدیکترین مترو برای رسیدن به کاپیتان کیدز، ایستگاه مترو چیتگر در خط زرد تهران یعنی شهید کلاهدوز به سمت علامه جعفری است. 

منبع عکس اینستاگرام ‌captainkiddes

بیشتر بخوانید: لیست بهترین شهربازی های تهران؛ آدرس، ساعت کاری و عکس


اطلاعات و راه های ارتباطی

آدرس: دریاچه چیتگر، میدان ساحل و خیابان نیما یوشیج، مجموعه آکادا سنتر، طبقه منفی یک.(روی نقشه ببینید)
شماره تماس: ۰۲۱۸۹۰۹
وب سایت: https://acada.center
صفحه اینستاگرام: ‌captainkiddes
ساعت کاری: هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ شب.
مناسب رده سنی: برای کودکان ۲ تا ۱۰ سال.



چرا کودکان خانه بازی کاپیتان کیدز را دوست دارند؟

بچه‌ ها به خاطر دلایل زیادی خانه بازی کاپیتان کیدز رو دوست دارند که در ادامه هر کدام را توضیح می‌ دهیم:

  • تنوع بازی ها؛ با دنیای از بازی های جذاب و رنگارنگ

این خانه بازی غرب تهران بهترین فعالیت‌‌ها و بازی‌ها را برای کودکان ۲ تا ۱۰ سال دارد. تا جایی که این تنوع باعث شده بچه ها هر بار با تجربه‌‌ای تازه و هیجان‌انگیز از کاپیتان کیدز بیرون بیایند.

اینجا انواع بازی‌های فیزیکی، سازه‌های بادی، بازی های تعادلی، همچنین در قسمت آموزشی کلاس‌‌های متنوع و کاربردی برای بچه‌‌ها برگزار می‌شود مثل: کارگاه های مادر و کودک و حتی کلاس های نینجا.

منبع عکس اینستاگرام ‌captainkiddes

  • تحرک و تخلیه انرژی؛ با بازی کودک خود را سالم نگه دارید

 بازی کردن به بچه‌‌ها کمک می‌‌کند که انرژی خودشان را خالی کنند و از استرس‌ها و نگرانی‌های روزانه دور بشوند. خانه بازی کاپیتان کیدز با داشتن فضای شاد و مهیج می‌تواند کودک شما را از نظر سلامت روانی و جسمی سرحال کند. اینجا بچه‌ها به‌جای چسبیدن به گوشی و تبلیت از انواع بازی‌های حرکتی لذت می‌برند و حسابی انرژی آنها تخلیه می‌شود.

  • فضای ایمن و جذاب؛ تضمین صد در صدی سلامت کودک

یکی از از نیازهای مهم کودکان بازی‌ است. جایی که بتوانند هیجان خود را تخلیه کنند. قطعا همچین جایی آپارتمان‌‌های ما نیستند. یکی از بهترین مکان‌های تفریحی برای کودکان خانه بازی‌ های سرپوشیده است. در این میان خانه بازی سرپوشیده کاپیتان کیدز توانسته یک حس امنیت خاطر را از نظر بازی و حتی خرید و تفریح برای کودکان و پدر مادرها ایجاد کند.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس

  • داشتن فضایی برای تخیل و خلاقیت، مهارت های کودک را به چالش بکشید

محیط خانه بازی کاپیتان کیدز با داشتن بازی‌های مختلف به کودکان این امکان را می‌دهد که مهارت‌های فردی و اجتماعی خود را بروز دهند و خودشان را در کنار هم سن و سال‌های خود به چالش بکشند. مثلا با ایفای نقش در دنیای داستانی خودشان می‌‌توانند خلاقیت‌ های خود را نشان دهند.

  • شرکت در بازی های گروهی؛ فرزندان خود را اجتماعی‌ تر کنید

کودکان با رفتن به این خانه بازی می‌توانند با دوستان جدید آشنا شوند و با هم بازی کنند. با این حرکت هم مهارت‌های اجتماعی کودکان بیشتر می‌‌شود و هم لحظات خوشی را  در کنار هم تجربه می‌کنند.


امکانات دیگر خانه بازی کاپیتان کیدز برای بچه‌ ها 

در کنار بازی و تفریح، اینجا ترکیب متنوعی از فروشگا‌ه های تخصصی لباس، اسباب‌ بازی، لوازم‌ التحریر، لوازم سیسمونی، مبلمان کودک، فضای برگزاری جشن تولد، برگزاری کلاس‌های ادونچری و همچنین یک آرایشگاه مخصوص کودکان وجود دارد. این خانه بازی در غرب تهران اتاق تولد دارد پرسنل این قسمت صفر تا صد کارهای تولد فرزندان شما را انجام می‌‌دهند. کافی است شما روز تولد فرزندتان را از قبل رزرو کنید تا از دغدغه‌‌های آن روز خلاص شوید.

منبع عکس اینستاگرام ‌captainkiddes

جشن تولد به‌یادماندنی در خانه بازی کاپیتان کیدز

شاید شما دوست دارید روز تولد بچه‌ خود را در بهترین جا برای او تولد بگیرید تا خاطره این روز همیشه در ذهنش بماند. خانه بازی کاپیتان کیدز برای برگزاری تولد کودک شما پکیج عادی و vip دارد. شما می‌توانید با رزرو قبلی هماهنگی دکور هیجان انگیز، موسیقی، بازی و پذیرایی را پرسنل خانه بازی کاپیتان کیدز هماهنگ کنید. تازه بعد از برگزاری جشن کودک شما به همراه تمام دوستان خود می‌تواند تا نیم ساعت از بازی در فضای گاپیتان کیدز لذت ببرد.

بیشتر بخوانید: سرزمین کودک آفتاب تهران؛ پاساژ مخصوص کودکان در نزدیکی چیتگر


هزینه خانه‌ بازی کاپیتان کیدز کودکان چقدر است؟

 قیمت و هزینه بازی کودکان با توجه به عوامل مختلفی مثل استفاده از بازی‌های مختلف و خدمات گوناگون در شهربازی کاپیتان کیدز متفاوت است. برای اطلاع از قیمت‌ها با مجموعه کاپیتان کیدز از طریق اینستاگرام در اتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

بیشتر بخوانید: محله های غرب تهران؛ از سعادت آباد تا چیتگر و تهرانسر


خلاصه که فضای خانه بازی کاپیتان کیدز تهران به قدری شاد و سرزنده است که می‌تواند انرژی و نشاط فرزند شما را به بهترین شکل تخلیه کند تا دیگر دست به شیطنت‌های مخاطره آمیز در خانه نزند. حالا نوبت شماست که به ما بگویید آیا تابه‌حال به این خانه بازی در آکادا سنتر رفته‌اید؟ فضای آنجا را چطور دیدید؟ آیا واقعا اینجا برای بازی کودکان مهیج است؟ هزینه‌های ورودی و بازی چطور حساب می‌شد؟ نظرات و تجربیات خود را خوانندگان تهران مبله به اشتراک بگذارید.


سوالات متداول

شهربازی کاپیتان کیدز کجاست؟
این خانه بازی در منطقه ۲۲ و در نزدیکی دریاچه چیتگر، میدان ساحل و خیابان نیما یوشیج، مجموعه آکادا سنتر، طبقه منفی یک است.
نزدیکترین مترو به خانه بازی کاپیتان کیدز کداما ایستگاه است؟
مترو چیتگر در خط زرد در نزدیکی این مجموعه است.
قیمت بلیط خانه بازی کاپیتان کیدز چقدر است؟
شما برای اطلاع از قیمت‌ها با مجموعه تماس بگیرید و یا در اینستاگرام با آن‌ها در ارتباط باشید.
خانه بازی کاپیتان کیدز برای کودکان چه سنی مناسب است؟
اینجا مناسب برای بازی کودکان سن ۲ تا ۱۰ سال است.
تا چه ساعتی کاپیتان کیدز باز است؟
هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ شب اینجا باز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.