مزه کردن طعم اصیل ایرانی در بهترین دیزی تهران

همه ما همیشه برای خوردن بهترین دیزی تهران در پایتخت، هیجان و شور‌ و‌ اشتیاق زیادی داریم. چون دیزی جدای از این که یک غذای خوشمزه است، یک غذای سالم و پر انرژی است که با خوردن آن روز و روزگارتان خوش‌وخرم می‌شود.

در ایران دیزی را با اسم‌های مختلفی مثل آبگوشت، شوربا و پیتی هم می‌شناسند. حالا با خوردن یک دیزی خوشمزه در بهترین دیزی تهران، می‌توانید به روزگار اجداد و نیاکان خود بروید و حال‌‌وهوای لذت‌بخشی داشته باشید. چرا که رفتن به روزگارهای سرخوش قدیمی به همراه چشیدن دیزی سنگی در فضایی دنج و آرام الان آرزوی هر پایتخت‌نشین است.

خوب حالا بریم ببینیم بهترین دیزی تهران کجاست؟


بهترین دیزی تهران را کجا بخوریم؟

اگر روز جمعه یا تعطیل در تهران دلتان هوس خوردن یک دیزی خوشمزه و چرب و چیلی را کرد، دیزی سراهای معروف تهران به شما قول یک وعده ناهار دلچسب و خوشمزه را می‌دهند تا خاطره‌ای بس سیر نشدنی را برایتان بسازند.

دیزی سراهای خفن در تهران کم نیستند ولی هنر درست کردن دیزی خوشمزه و دلچسب کار هر شخص و هر دیزی سرایی نیست و باید در پخت این غذا کار بلد باشید تا بتوانید بهترین دیزی در تهران را آماده کنید. همچنین جایی که می‌خواهید بروید و این غذای اصیل ایرانی را نوش جان کنید هم مهم است.

ما در مجله تهران مبله تصمیم گرفتیم بهترین دیزی تهران را به شما معرفی کنیم پس تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

دیزی ایرانشهر، محفلی برای عاشقان دیزی

تقریبا بیشتر دیزی باز‌های تهران می‌گویند که دیزی سرای ایرانشهر از خوشمزه‌ترین و بهترین دیزی سراهای تهران است.

البته این رستوران در کنار دیزی‌های فوق‌العاده دلچسب،‌ دکور سنتی و زیبا به همراه نقاشی‌های دیواری که صحنه‌های شاهنامه و هزار و یک شب را به تصویر می‌کشد حال‌و‌هوای دیگری به این دیزی سرا داده است.

اینجا جایی است که منو و لیست غذا در آن پیدا نمی‌شود و فقط دیزی  به همراه مخلفات فراوان و خوشمزه را برای شما سرو می‌کند. فضای سنتی و نوستالژیک این دیزی سرا در کنار ظروف و محیط پذیرایی سنتی، حس خوب و دلنشینی را به مشتریان هدیه می‌کند.

ناگفته نماند که این رستوران فقط در ظهر‌ و برای وعده ناهار باز است. پس بدون توجه به این نکته راهی دیزی ایرانشهر نشوید، چون تیرتان به سنگ می‌خورد.

اگر هم تصمیم گرفتید که آخر هفته به دیزی ایرانشهر بروید، مطمئن باشید که زمان انتظار زیادی را باید بکشید.حتی شاید ازدحام مشتریان در دیزی سرا آذرشهر آنقدر زیاد باشد که باعث شود گرسنه به خانه بازگردند.

ولی هر چه که است خوردن دیزی ایرانشهر ارزش صف ایستادن و معطل شدن طولانی را دارد. پیشنهاد می‌شود در این دیزی سرا حتما دوغ محلی آن را امتحان کنید. 

آدرس و تلفن دیزی سرای ایرانشهر: ایرانشهر، آذرشهر، خیابان کلانتری، پلاک ۵۲

02188810008

بیشتر بخوانید: خانه هنرمندان ایران کجاست؟

دیزی آذربایجان، چشیدن یک طعم سنتی در فضایی مدرن

می‌توان گفت دیزی غذای افرادی است که باصفا هستند و باید در جایی این غذا را خورد که بی‌نظیر باشد.

اگر در تعطیلات آخر هفته‌ای دلتان را صابون زده‌اید که خودتان را برای یک دیزی خاص همراه با سنگک داغ و تازه مهمان کنید،‌ دیزی آذربایجان بهترین دیزی تهران برای شماست. رستورانی فوق‌العاده مشهور در جنوب تهران که تمامی شهرتش به‌ خاطر دیزی‌های خوشمزه‌ است.
هر چند رستوران آذری غذاهای ایرانی دیگری را هم به همراه دیزی سرو می‌کند اما دیزی‌های اینجا طوری است که باقی غذاهایش را تحت الشعاع قرار داده انگار غذای دیگری به جز دیزی در این رستوران وجود ندارد.

دیزی را در رستوران آذری در ظرف‌های سنگی سرو می‌کنند و به همراه سبزی، نان و ماست محلی و ترشی برای شما می‌آورند.

فضای دیزی سرای آذربایجان صمیمی و خودمانی است. اینجا روی تخت می‌شود نشست و در فضای دنج و آرام آن نان را در آبگوشت تیلیت کرد. بعد هم گوشت کوبیده حوشمزه‌ای از آن ساخت و این غذای لذیذ را بر بدن زد.

آدرس و تلفن رستوران آذری: میدان راه آهن، ابتدای خیابان ولیعصر، روبروی شهرداری ناحیه 4، پلاک 30

02166419830

دیزی آذری تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mehdi m

بیشتر بخوانید: معرفی تمامی محله های شهر تهران

دیزی سرای طرشت، میزبان دانشجویان صنعتی شریف

دیزی سرای طرشت یک مغازه کوچک و جذابی است که همه تهرانی به اسم دیزی ناصر قهرمانی آن را می‌شناسند. یک دیزی فوق العاده لذیذ در محیطی بسیار زیبا و نوستالژیک با عکس‌ها، کاراکتر‌ها و قهرمان‌های طهران قدیم.

با وارد شدن به دیزی سرای طرشت انگار به دهه چهل پرت می‌شوید. دیوارهای بهترین دیزی تهران پر از عکس‌های هنرپیشه‌های قدیمی است. جالب اینجاست که تیپ، قیافه و حرف زدن آقا ناصر صاحب این رستوران هم شما را به یاد هنرپیشه‌های قدیم مثل ناصر ملک مطیعی می‌اندازد.

مغازه آقا ناصر هر روز از ساعت ۵ صبح باز می‌شود و املت ربی‌های خوشمزه‌ای برای صبحانه دارد.

برای خوردن دیزی آقا ناصر باید از ساعت 11 به بعد به این رستوران مراجعه کنید. شاید شلوغی و محیط مردانه این رستوران شما را ناراحت کند اما کمی تحمل کنید تا از دیزی‌های لذیذ آنجا بخورید.

فضای مردانه‌ این دیزی سرای تهران هم با شوخ طبعی آقا ناصر باعث تلطیف فضا می‌شود. فقط یادتان باشد که اینجا نباید از شوخی‌های آقا ناصر ناراحت شوید.

قیمت دیزی در تهران هر چه باشد اینجا کمی پایین‌تر است، یعنی همان چیزی که باید باشد. احتمالا قیمت اقتصادی آن به خاطر مشتی بودن آقا ناصر است که با قیمت و کیفیت خوب دیزی‌های خوشمزه‌اش را به مشتریان ارائه می‌دهد.

آدرس و تلفن دیزی سرای طرشت: شمال میدان آزادی، خیابان شهید صالحی، چهارراه طرشت شمالی انتهای کوچه اکبری، جنب حسینیه بزرگ

02166025529

بیشتر بخوانید: جمعه بازار تهران ؛ باورتان بشود یا نه تهران هم جمعه‌بازار دارد

دیزی بار آتیش، لذت خوردن یک دیزی خوشمزه در پایتخت

در دیزی بار آتیش، شما یک دیزی خوش طعم را در یک فضای سنتی و زیبا و در عین حال پاکیزه در کنار عزیزانتان میل می‌کنید و از آن لذت می‌برید.

اینجا بی‌برو‌برگرد یکی از بهترین مکان‌های پخت دیزی در تهران است.

دیدن سنگ‌ها و سرامیک‌های آبی فیروزه‌ای شکل با تابلوهای ورودی خوش‌نقش شما را در این رستوران بیشتر جذب خواهد کرد. طوری که از همان لحظه ورود به دیزی بار آتیش، با استشمام عطر و طعم این غذای لذیذ و دلچسب ایرانی که در بهترین دیزی تهران تهیه می‌شود، پی به کیفیت بی نظیر آن خواهید برد.

میزهای تمیز و بهداشتی، ظروف پاکیزه و سفره‌های خوش‌طرح از امتیازات ویژه این دیزی سرا است. همچنین پخت دیزی با بهترین مواد اولیه و گوشت تازه باعث رضایت دو چندان مشتری‌های دیزی بار آتیش شده است.

شما در کنار سرو دیزی خوش‌طعم می‌توانید از سبزی، ترشی، نان سنگک و دوغ دیزی سرا آتیش هم بخورید.

آدرس و شماره تلفن دیزی سرای بار آتیش: سرپل تجریش، خیابان امیر ابراهیم دربندی یا همان مقصود بیک سابق، روبروی خروجی پارکینگ همت، پلاک 82

02122725957

بیشتر بخوانید: سفری خاطره انگیز به دربند تهران

دیزی سالاری، دیزی سنگی به رنگ روی

دیزی خوب باید چرب، پر گوشت و در محیطی خارج از خانه باشد. بهترین دیزی‌ تهران را در محله عباس‌آباد می‌توان از آقای سالاری که بیش از ۳۰ سال است که دیزی می‌پزد نوش جان کرد.

در دیزی سالاری برعکس بسیاری از دیزی سراها،‌ طبخ غذا در ظروف‌های رویی پخته می‌شود.

ترکیب گوشت، نخود، سیب‌زمینی و گوجه‌فرنگی با ظروف کوچک یک دیزی خوش‌رنگ و لعاب‌داری را برای شما تدارک دیده است. اینجا سنگک از عضو جدانشدنی و همیشگی دیزی سالاری است.

اگر یک بار دیزی سالاری را امتحان کنید عطر و طعم لذیذ آن را زیر زبان خود برای همیشه احساس خواهید کرد و لذت خواهید برد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیشتر روزها آقای سالاری تا 60 دیزی را برای ناهار می‌پزد.

دیزی‌های اینجا در عرض یک ساعت تمام می‌شود. پس اگر می‌خواهید در بهترین دیزی تهران یعنی دیزی سالار غذا بخورید باید زود دست به کار شوید.

همه چیز از میز و صندلی‌ها بگیر تا خود مغازه در دیزی سالار ساده است. دیزی سالار بیشتر محیطی مردانه دارد و اگر امکان دارد سعی کنید اینجا با خانواده بروید تا در کنار عزیزانتان بهترین دیزی تهران را میل کنید.

آدرس و تلفن دیزی سالار: خیابان سهروردی، پایین‌تر از خیابان شهید بهشتی، خیابان سورنا، بین پیلتن و تهمتن، نبش نمایشگاه ماشین

02188757675

دیزی سالار سهروردی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس N

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین موزه های تهران که باید آن ها را ببینید

مستر دیزی، متفاوت‌تر از همه جا

مستر دیزی جایی است عجیب غریب برای خوردن یک دیزی خوشمزه و دلچسب. اینجا ظاهری کاملا فست‌فود دارد و شما هیچ جوره نمی‌توانید تصور کنید که دیزی‌های چرب و چیلی پیدا شود.

مستر دیزی با شعار همیشگی خود با نام اولین رستوران فست فودی ایرانی در تهران شعبه‌های مختلفی دارد که روزبه‌روز بر تعداد آن هم افزوده می‌شود.

دیزی تند و فلفلی، دیزی کلاسیک، دیزی معروف بزباش، دیزی مخصوص، دیزی کم چرب و دیزی دنبالچه را در منوی پرطرفدار مستر دیزی می‌بینید  که طرفداران بسیاری دارد.

چرا که تجربه خوردن یک غذای اصیل ایرانی در مکانی کاملا متفاوت از جذابیت‌های این دیزی سرای تهران است. اینجا اگر هوس غذاهای ایرانی هم کرده باشید با دیدن منوی ایرانی حتما دل به دریا می‌زنید و خود را مهمان مستر دیزی کنید.

کباب پیچ ساده و خوشمزه مستر دیزی در چند ثانیه آماده شده و به همراه یک دوغ و اندکی سنگک وعده ناهار بی‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کشک بادمجان، میرزاقاسمی، کله جوش، کوفته و آش شله قلمکار در منو مستر دیزی زبانزد است. پیشنهاد می‌کنیم با رفتن به مستر دیزی بهترین شکم‌گردی را در پایتخت تجربه کنید.

همچنین شما می‌توانید با توجه به محل سکونت خود در یکی از شعبه‌های بهترین دیزی تهران دیزی خود را نوش جان کنید.

آدرس و شماره تلفن رستوران مستر دیزی شعبه قیطریه: تهران، بلوار قیطریه، ابتدای حدادنژاد 

آدرس و شماره تلفن رستوران مستر دیزی شعبه ستارخان: تهران، ستارخان، خیابان خسرو شمالی، زیر پل یادگار

آدرس و شماره تلفن رستوران مستر دیزی شعبه اکباتان: تهران، اکباتان فاز دو، کنار بلوک یک، بازار پاسارگاد 

02122084418

بیشتر بخوانید: پارک ستارخان کجاست؟ آدرس و امکانات

رستوران تیلیت، طبخ دیزی به شکل مدرن برای گیاهخواران

تا به حال خوردن دیزی سنتی در یک رستوران مدرن را تجربه کرده‌اید. تیلیت رستورانی است با داشتن طراحی ایرانی و دکوراسیون مدرن، خوشمزه‌ترین دیزی‌ها را در ظرف‌های سفالی سرو می‌کند.

البته تخصص این رستوران فقط دیزی است، یعنی اینجا فقط با دیزی سنتی ایرانی طرف نیستید. بلکه می‌توانید دیزی‌های مختلف مثل دیزی مغز و زبان، دیزی کره‌ای، دیزی کشک، دیزی قجری، دیزی آجیل، دیزی بزباش و دیزی فلفلی هم نوش جان کنید.

شاید عجیب‌ترین و جالب‌ترین قسمت ماجرا در رستوران تیلیت وجود بهترین دیزی گیاهی برای کسانی است که گیاه‌خواران هستند.

 البته به یاد داشته باشید که اگر بخواهید برای خوردن این دیزی خوشمزه گیاهی به رستوران تیلیت بروید باید از روز قبل سفارش دهید.

آدرس و تلفن رستوران تیلیت: خیابان سعدی شمالی، روبروی منوچهری، کوچه مصباح، بن بست ربانی پلاک 194
02133984690

بیشتر بخوانید: رستوران گیاهی های تهران، از جان گیاهی انسان تا شیر گیاهی مرغ

دیزی بار پارسیان، صف‌های طولانی برای خوردن بهترین دیزی تهران

اگر در حال گردش در خیابان‌ شریعتی هستید و می‌خواهید اینجا یک دیزی خوب بزنید، دیزی بار پارسیان بهترین جا برای شماست.

خوردن دیزی در فضایی سنتی و متناسب با حال و هوای دیزی در دیزی بار پارسیان بدون شک تجربه بسیار خوبی برایتان خواهد بود. چون دیزی سنگی‌های اینجا همواره با عطر و بوی مست‌ کننده خود هنگام ناهار افراد زیادی را به دیزی سرای ایرانیان کشانده و آن را در طعم دلچسب خود شریک می‌کنند.

مواد اولیه در پخت دیزی بار پارسیان بسیار تازه و درجه یک است و از این رو کیفیت غذا نیز فوق‌العاده و مورد رضایت مشتریان است.

در فضای سنتی و قدیمی رستوران دیزی بار پارسیان، دیزی همیشه با سنگک و ترشی سرو می‌شود. ناگفته نماند که فضای کوچک دیزی سرای ایرانیان، حس آرامش و صمیمیت بین طرفداران خود ایجاد می‌کند.

همیشه مشتری مداری جز اولویت‌های این دیزی سرای تهران بوده است و از این رو همیشه بیش از دیگر دیزی سراهای تهران بر رفتار و اخلاق پرسنل خود نظارت دارد.

آدرس و تلفن دیزی بار پارسیان: تهران، محله کاوه (درب دوم)، خیابان شریعتی، ستار کشانی

02122008630

بیشتر بخوانید:‌ پارک شریعتی، پارک قدیمی اما پرطرفدار در بین تهرانی‌ها

دیزی سرای گلفام، رستورانی هیجان‌انگیز برای خوردن بهترین دیزی تهران

لذت خوردن دیزی‌های سفالی با ظروف استیل با مخلفات سبزی تازه، لیمو ترش و فلفل شاید از نظر شما در بهترین دیزی تهران کافی نباشد اما قطعا در دیزی سرای گلفام طعم این غذای اصیل ایرانی فراموش‌نشدنی خواهد بود.

البته چیزی که این دیزی سرا را در تهران محبوب کرده است صبحانه‌های خوشمزه و املت ربی آن است.

خلاصه که دیزی سرای گلفام، دیزی سرایی ساده اما بسیار خوشمزه است.

توصیه می‌کنیم دیزی فلفل این دیزی سرا را به هیچ وجه از دست ندهید. کیفیت دیزی سرای گلفام عالی است و در کنار آن انواع مخلفات مثل ترشی‌ها، سالاد شیرازی، دوغ، سبزی و نون تازه گذاشته می‌شود.

 با این حال انتظار قیمت ارزان را نباید اینجا داشته باشید. به هر حال اگر می‌خواهید مزه دیزی را با یک خاطره خوش و فراموش نشدنی تجربه کنید، دیزی سرای گلفام جردن بهترین جاست.

آدرس و شماره تلفن دیزی سرای گلفام: جردن، خیابان گلفام، پاساژ امیر، پلاک 62، واحد 13

02122059197

دیزی سرای گلفام

منبع عکس گوگل مپ، عکاس  Media Khosravi

بیشتر بخوانید:‌ اجاره آپارتمان مبله در شمال تهران

دیزی لند، جایی برای خوردن بهترین دیزی تهران 

دیزی لند اسمش آدم را یاد دیزنی لند می‌اندازد، جایی که برخلاف دیزنی لند آبگوشت‌های دلچسب و لذیذی دارد.

رستوران دیزی لند یکی از بهترین دیزی تهران است که می‌توان در آن طعم لذیذ دیزی را چشید. اینجا دیزی را در ظرف‌های سنگی سرو می‌کنند و همراه سبزی، نان و ماست محلی و ترشی سر میز می‌آورند.

در این دیزی سرای تهران، دو نوع دیزی سرو می‌شود که یکی از آنها در ظروف سنگی هستند و حالت تشریفانی دارند و به نسبت قیمت دیزی در تهران،‌ گران هستند و دیزی دیگر هم معمولی است و با این دو نوع دیزی بیشتر از مشتریان پذیرایی می‌شود. 

علاوه بر دیزی، می‌توانید غذاهایی چون کوفته، کشک بادمجان و انواع کباب را نیز در دیزی لند میل کنید.

دیزی لند فضایش سنتی و دلنسینی دارد و شما هم در فضای داخلی و هم در بیرون از رستوران جای نشستن دارید. با این حال در دیزی لند فقط دیزی سرو نمی‌شود و شما می‌توانید از غذاهایی مثل کشک بادمجان و کوفته، ماهیچه و انواع کباب و غذای روز بخورید.

آدرس و تلفن رستوران دیزی لند: شریعتی، ظفر، گوی آبادی، خیابان راجیان، پلاک ۱۷

02122257571 

بیشتر بخوانید: پیشنهادهای متنوع برای تفریحات کم‌هزینه در تهران


این بخش از مقاله تهران مبله با معرفی بهترین دیزی تهران به پایان رسید. آیا شما از طرفداران پروپاقرص دیزی در تهران هستید؟ یا تا به‌ حال لذت خوردن یک دیزی خوشمزه را در یک آخر هفته در دیزی سراهای تهران تجربه کرده‌اید؟ اگر پاسخ شما منفی است پیشنهاد می‌کنیم اولین تجربه خوردن یک دیزی اصیل ایرانی را در یکی از دیزی های تهران که در تهران مبله معرفی کردیم را امتحان کنید. همینطور اگر بهترین دیزی تهران که این غذای خوشمزه را با کیفیت فوق‌العاده تهیه می‌کند را می‌شناسید نام آن را با ما به اشتراک بگذارید.


سوالات متداول

بهترین دیزی‌ سراهای تهران کدامند؟

دیزی سرای آذری، ایرانشهر، سالاری و طرشت از بهترین دیزی‌ سراهای تهران به شمار می‌روند.

قدیمی‌ترین دیزی تهران کدام است؟

دیزی سرای آذری از قدیمی‌ترین دیزی سرای تهران است.

اولین فست‌فود کاملا ایرانی کجاست؟

مستر دیزی تهران اولین فست‌فود کاملا ایرانی است.

کدام رستوران دیزی گیاهی سرو می‌کند؟

در رستوران تیلیت می‌توانید دیزی گیاهی بخورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.