واقعیت مجازی زاویه؛ هزینه‌های بازی به همراه عکس و آدرس

واقعیت مجازی زاویه بام لند چیتگر به شما فرصت ورود به دنیای متفاوت را می‌دهد. دنیایی که شما را از دنیای فیزیکی دور کرده و به دنیای مجازی و دیجیتالی می‌برد. حالا اگر آماده ورود به دنیای مجازی هستید، عینک VR را به چشمتان بزنید تا بازی های جذاب زاویه را امتحان کنید. بازی‌هایی مثل تیراندازی وسترن، زامبی فانتزی، تجربه زیراقیانوس، ترن هوایی اینجا می‌توانند روز و شب‌تان را بسازند.
برای اطلاع از مسیرهای دسترسی، ساعت کاری و قیمت بازی های واقعیت مجازی زاویه در ادامه با تهران مبله همراه شوید.


آدرس واقعیت مجازی زاویه و مسیرهای دسترسی به آن

این مجموعه تفریحی تهران در انتهای اتوبان همت غرب، ضلع شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس(چیتگر)، مجتمع تجاری بام لند،  ورودی A، پلاک L۱۰ قرار دارد. 

روی نقشه ببینید!واقعیت مجازی زاویه کجاست

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Amin Rf

شما برای رسیدن به واقعیت مجازی چیتگر می‌توانید هم از ماشین شخصی و هم وسیله نقلیه عمومی استفاده کنید:

  • دسترسی با ماشین شخصی

برای استفاده از ماشین شخصی فقط کافی است از هر نقطه تهران که هستید وارد اتوبان همت و بزرگراه خرازی شوید. با استفاده از تابلوهای راهنما از خروجی دریاچه شهدای خلیج فارس خارج شوید، مستقیم بروید تا به شرق دریاچه چیتگر برسید.
البته می‌توانید از اتوبان آزادگان هم وارد بزرگراه خرازی شده و از خروجی دریاچه شهدای خلیج فارس خارج شوید. از جاده مخصوص کرج هم می‌توانید از خروجی ایران خودرو به سمت دریاچه چیتگر و کافه بازی زاویه بروید.

  • دسترسی با مترو و اتوبوس

با استفاده از خط زرد مترو تهران در ایستگاه مترو چیتگر پیاده شده و با تاکسی به خیابان هوانیروز بروید تا به بام لند برسید.

 با خط ۳۲۲ در ایستگاه اتوبوس جوزانی پیاده شوید و با کمی پیاده‌روی خودتان را به دریاچه چیتگر و بلوک آ و محل کافه بازی زاویه برسانید.



راه های ارتباطی با کافه بازی زاویه چیتگر

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۹۳۳

صفحه اینستاگرام: zaviyehvr‌

ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴ عصر تا ۱۰ شب و پنجشنبه و جمعه از ساعت ۴ عصر تا ۱۲ بامداد.

شبیه ساز رانندگی در واقعیت مجازی زاویه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Amin Rf

بیشتر بخوانید: بام لند تهران و همه چیز درباره آن 


چرا باید به واقعیت مجازی زاویه چیتگر برویم؟

مجموعه واقعیت مجازی زاویه که به اسم كافه بازی زاویه هم شناخته شده است، از مجهزترین کلاب واقعیت مجازی در ایران است. اینجا بهترین دستگاه واقعیت مجازی دنیا یعنی HTC VIVE Pro دارد. با این حساب شما می‌توانید یکی از بهترین بازی‌ها را در واقعیت مجازی زاویه تجربه کنید.
در کافه بازی زاویه شما امکان بازی همزمان با ۴ نفر داده می‌شود. این بازی‌ها شامل انواع بازی‌‌های پرتحرک، هیجانی و تیراندازی هستند که می‌توانید اینجا امتحان کنید.
البته تجربه ارتفاع، بازی‌های ماشینی، بازی‌های معمایی، ورزشی از بازی‌های پرطرفدار در واقعیت مجازی زاویه هستند. در کنار بازی شما می‌توانید از محیط خصوصی و بسیار مناسب کافه بازی زاویه مثل داشتن فضای استراحت و همچنین کافه زاویه استفاده کنید.


قیمت بازی ها در کافه مجازی زاویه چقدر است؟

بسته به نوع بازی‌ها، قیمت‌ بازی های واقعیت مجازی مختلف است. شما می‌توانید با مراجعه حضوری و یا تماس با شماره تلفن مجموعه از قیمت‌های دقیق باخبر شوید.


در کنار واقعیت مجازی زاویه به وی آر لند چیتگر هم بروید

وی آر لند درست در محوطه بام لند و در شرق دریاچه چیتگر و در نزدیکی کافه بازی زاویه است. پس با یک تیر دو نشان بزنید و در یک روز هم وی آر لند و هم واقعیت مجازی زاویه را دیدن کنید.
در این مجموعه کافی است عینک‌های دیجیتال وی آر لند را به چشم بزنید تا در کسری از ثانیه به دنیایی جدید بروید، دنیایی که فوق‌العاده با کیفیت است و به شما امکان گردش ۳۶۰ درجه را می‌دهد. در این گردش شما به بالای قله برفی می‌روید و مشغول اسکی سواری می‌شوید. شاید دلتان موج سواری و قایق سواری بخواهد، باز هم وی آر لند برای شما مناسب است.
البته بازی در هزارتوی جذاب به نام ماژول میز (Module Maze)  از دیگر تفریح‌هایی است که در وی آر لند منتظر شماست.

وی آر لند چیتگر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Iman Ghaniabadi

بیشتر بخوانید: پارک های غرب تهران برای تفریح کودکان


بهترین موقع برای بازی در کافه بازی زاویه چه زمانی است؟

استفاده از بازی‌های واقعیت مجازی زاویه دریاچه چیتگر در فصل بهار و تابستان که هوا گرم است و باد سرد دریاچه اذیتتان نمی‌کند، بسیار دلپذیر است. البته در پاییز هم می‌توانید از این مجموعه استفاده کرده و لذت ببرید.


سوالات متداول

واقعیت مجازی زاویه کجاست؟
کافه بازی زاویه در انتهای اتوبان همت غرب، ضلع شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس(چیتگر)، مجتمع تجاری بام لند،  ورودی A، پلاک L۱۰ قرار دارد.
نزدیکترین مترو به کافه بازی زاویه کدام ایستگاه است؟
مترو چیتگر در خط زرد مترو تهران نزدیکترین ایستگاه به این مجموعه است.
واقعیت مجازی زاویه تا چه ساعتی باز است؟
شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۲شب و پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۴ شب اینجا باز است.
قیمت بلیط بازی کافه بازی زاویه چقدر است؟
بسته به هر نوع بازی قیمت‌ها متفاوت است و باید از خود مجموعه قیمت دقیق بازی‌ها را بپرسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.