چرا اجاره اپارتمان مبله بلند مدت از تهران مبله به صرفه است؟

اجاره اپارتمان مبله بلند مدت یکی از روش‌های محبوب اقامت در تهران است. به خصوص برای اقامت‌های طولانی و ماهانه. مخصوصا اگر برای ماموریت کاری، خرید و فروش و کارهای مهم به تهران آمده باشید و مدتی را قصد داشته باشید در تهران بمانید.
ممکن است از شهر یا کشور دیگری برای سر زدن به تهران آمده باشید و دلتان بخواهد برای فرار از دست هتل و دردسرها و محدودیت‌هایش خانه مبله خودتان را به مدت محدود و مشخصی اجاره کنید.
با اجاره آپارتمان مبله، نه تنها حریم شخصی بیشتری دارید، بلکه هزینه کمتری هم می‌پردازید. امکانات آنها بسیار بالا است و حس می‌کنید که در خانه خود اقامت دارید. بدون شک این نوع اقامتگاه برای بلند مدت به‌صرفه‌تر از هتل است. ولی چرا؟
در ادامه مطلب همراه تهران مبله باشید تا پاسخ این سوال را بدهیم و به شما بگوییم که چرا آپارتمان مبله به صرفه‌تر است.


حالا چرا اجاره اپارتمان مبله برای برای بلند مدت بهتر از هتل است؟

محدودیت‌های هتل شامل محدودیت رفت و آمد و محدودیت‌های زمانی و البته محدودیت تعداد نفرات و فضای قابل استفاده می‌شود.
خیلی وقت‌ها شما مجبورید با قیمت‌های خیلی بالا فقط یک اتاق خواب در هتل اجاره کنید. در ضمن کلی هزینه هم صرف خورد و خوراک، شست‌وشوی لباس و اجاره اتوموبیل یا پارکینگ کنید.
ولی با اجاره آپارتمان مبله در تهران برای یک ماه و یا طولانی مدت قیمت همه چیز کمتر می‌شود. به خصوص اگر از تهران مبله برای پیدا کردن آپارتمان مبله مورد نظر خودتان در شهر تهران استفاده کنید.
چون شما به جای اجاره یک تک اتاق در واقع دارید یک آپارتمان کامل را با تمام تجهیزات اجاره می‌کنید.
از آنجایی که همه آپارتمان‌های تهران مبله مجهز به آشپزخانه کامل، ماشین‌لباس‌شویی اختصاصی، پارکینگ اختصاصی، لوازم کامل برای آشپزی و ناهارخوری، مبلمان کامل، سرویس خواب کامل، جای کافی برای جاگیر کردن وسایل شخصی (از جمله کمد، کشو، جالباسی)، تلویزیون و سیستم سرگرمی و سرویس‌های جانبی مثل باشگاه ورزشی است.
همه این‌ها در کنار دلباز بودن آپارتمان‌ها، داشتن دکوراسیون چشم‌گیر و منحصربه‌فرد، نور مناسب طبیعی، مجهز بودن به سیستم سرمایش و گرمایش بسیار قدرتمند، تمیزی سرویس خواب، نظافت به موقع و جزئی کف و سرویس‌های بهداشتی و حمام؛ باعث شده تهران مبله برای هر مدل اجاره بلند مدتی بسیار مناسب باشد.
بیایید بهتر با سرویس‌ها و خدمات تهران مبله آشنا شویم و ببینیم چرا بهترین قیمت اجاره آپارتمان مبله در تهران برای یک ماه قیمت های تهران مبله است.

اجاره آپارتمان مبله تهرانمنبع عکس وب سایت تهران مبله

بیشتر بخوانید: محل زندگی پولداری تهران کجاست؟


اجاره اپارتمان مبله بلند مدت از تهران مبله برای چه افرادی به صرفه است؟

ابتدا باید به شما بگوییم که معمولا چه افرادی برای اجاره آپارتمان مبله اقدام می‌کنند. اغلب، اجاره بلند مدت خانه در تهران و برخی از شهرهای بزرگ، بسیار مرسوم است. زیرا شهری مثل تهران، موقعیت استراتژیکی دارد و همه روزه افراد زیادی برای انجام کارهای اداری یا ماموریت‌های کاری، باید به این شهر بیایند.
تاجران، پزشکان، مدیرعامل‌ها و صاحبان کسب و کار، معمولا بیشترین افرادی هستند که برای اجاره ماهانه آپارتمان مبله در تهران اقدام می‌کنند. زیرا به دلیل محدود بودن زمان در سفرها و ماموریت‌های کاری، اقامت در هتل معمولا توصیه نمی‌شود. با اجاره یک خانه مبله، افراد می‌توانند با هزینه کمتر، حس کنند که در خانه خود هستند و با خیال راحت به کارهایشان رسیدگی کنند.
 اگر دقت کرده باشید همه چیز در نهایت خانگی‌اش بهتر و ارزان‌تر و سالم‌تر است. اقتصادی و به نفع شماست اگر یک ماه غذای خانه بخورید تا این که هر روز از بیرون غذا سفارش بدهید.
ما در تهران مبله همین موضوع را مد نظر قرار داده‌ایم و با اضافه کردن چند مورد مهم به تمام اقامتگاه‌ها، به خصوص برای مشتری‌های ماهانه، این فرصت را فراهم کرده‌ایم که در خانه‌های واقعی زندگی کنند، احساس آرامش و امنیت کنند، با کمترین مزاحمت و دردسر ممکن پروسه اجاره و اقامت را طی کنند و مهم‌تر از همه؛ هزینه‌های خودشان را کاهش بدهند.

اجاره خانه مبله

منبع عکس وب سایت تهران مبله

بیشتر بخوانید: امکانات و خدمات هتلینگ آپارتمان در برج های زنجیره ای تهران مبله


مزایای اجاره اپارتمان مبله بلند مدت از تهران مبله؛ با میزبان و خانه‌های واقعی

حال نوبت به آن می‌رسد که به این سوال بپردازیم که اجاره آپارتمان مبله در تهران بلند مدت چه مزایایی دارد؛ برخی از مهم‌ترین این مزایا عبارت‌اند از:

  • راحتی و آسایش بیشتر در آپارتمان مبله

معمولا، احساس آرامش در آپارتمان بیشتر از یک هتل است. مخصوصا در روزهای شلوغ این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، زیرا هتل حسابی شلوغ می‌شود. آرامش و آسایش بیشتری در آپارتمان و خانه‌های مبله وجود دارد. بنابراین، اگر دلتان می‌خواهد راحت‌تر باشید و شلوغی شما را اذیت نکند، باید به فکر اجاره مبله باشید. در ضمن، وسایل خانه به طور کامل در اختیار شما قرار می‌گیرند و آسایش بیشتری را برایتان فراهم می‌کنند.

  •  هزینه پایین‌تر از هتل

بدون شک، مقرون به صرفه بودن یکی از دلایل اصلی این است که مردم به جای هتل، آپارتمان مبله رزرو می‌کنند. تصور کنید که شما می‌خواهید یک سال در تهران اقامت داشته باشید و تمام مدت را در هتل‌ها بمانید، بدون شک هزینه بسیار زیادی را باید بپردازید. ولی با اجاره آپارتمان مبله در تهران یک ساله، می‌توانید با قیمتی مناسب اقامتی مقرون به‌صرفه را تجربه کنید.

  •  رفت و آمد بدون محدودیت ساعت و تعداد نفرات

اگر شما بخواهید در اقامت بلند مدت خود یک هتل را انتخاب کنید، به راحتی نمی‌توانید در هر ساعتی رفت و آمد داشته باشید. مخصوصا اگر برای سفر کاری آمده باشید، این محدودیت برای شما سخت‌تر است. زیرا ممکن است ماموریت شما طوری باشد که خارج از ساعات کاری به بیرون بروید. از طرفی، در اتاق‌های هتل تعداد مشخصی از افراد می‌توانند اقامت داشته باشند و اگر شما با خانواده سفر می‌کنید، ممکن است مجبور شوید تعداد اتاق‌های بیشتری اجاره کنید که این باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود. یکی دیگر از مزایای اجاره آپارتمان مبله در تهران بلند مدت، نبود محدودیت برای ساعت و تعداد نفرات است. شما یک واحد را اجاره می‌کنید و دقیقا حکم خانه خودتان را دارد؛ سپس می‌توانید مانند خانه شخصی خود در آن راحت باشید.

  • کیفیت بالای خدمات

هنگامی که خانه مبله را اجاره می‌کنید، تمام خدمات و امکانات به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرند. مثلا خانه اگر ویلایی باشد، شما می‌توانید به راحتی از فضای حیاط، استخر یا امکانات دیگر، استفاده کنید. کنترل سیستم‌های تهویه، سرمایش و گرمایش خانه در دستان شماست. درست است که در هتل خدمات زیادی ارائه می‌شود، ولی آنها به صورت عمومی در دسترس قرار دارند و افراد بیشتری از خدمات استفاده می‌کنند.

اجاره اپارتمان مبله بلند مدت

منبع عکس وب سایت تهران مبله

  •  دعوت مهمان و برگزاری دورهمی

هتل‌ها قوانین و مقررات خاصی برای خود دارند؛ برای مثال، شما نمی‌توانید آشنای خود را داخل اتاق هتل ببرید و برای قرار ملاقات در هتل، باید از لابی و کافی‌شاپ  استفاده کنید. ولی یکی دیگر از مزایای اجاره بلند مدت در تهران، آزادی عمل بیشتر برای دورهمی‌ها است. شما در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید مهمان خود را به خانه بیاورید، خودتان برای او آشپزی کنید و تا هر زمان که دوست داشت، کنار شما بماند.

  •  نداشتن دغدغه برای تهیه وسایل اولیه خانه برای زندگی

اتاق معمولی هتل، شامل یک فضای کوچک بدون اتاق است و اگر بخواهید برای مدت طولانی در آن اقامت داشته باشید، حداقل به وسایل آشپزی نیاز خواهید داشت. بنابراین برای رفع نیاز خود به زحمت می‌افتید و باید چند برابر هزینه کنید. ولی یکی از مزایای اجاره آپارتمان مبله، این است که یک خانه با تمام امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ بدون اینکه نیاز باشد برای رفع نیازهای خود به بیرون بروید و هزینه بیشتری کنید.

  •  برخورداری از موقعیت جغرافیایی و دسترسی بسیار خوب

در هنگام اجاره سوئیت در تهران یا هر شهر دیگر، یک نکته مهم وجود دارد و آن امکان انتخاب محل جغرافیایی مورد نظرتان است. هتل‌ها در نظر بگیرید؛ مگر در هر شهر چند هتل و مسافرخانه وجود دارد؟ بدون شک، این تعداد محدود است و اکثر آنها در مکان‌های پرتردد و مراکز شهر قرار دارند. بنابراین با اقامت در هتل نمی‌توانید آرامش و آسایش کافی داشته باشید. شاید دلتان بخواهد که در محیطی دلپذیر و آرام به دور از آلودگی و سر و صدای شهر، بمانید. در این صورت می‌توانید با توجه به سلیقه خود، یک آپارتمان مبله را در محیطی آرام و راحت اجاره کنید و انتخاب‌های زیادی خواهید داشت.

  • حفظ شدن حریم شخصی با اجاره آپارتمان مبله

اگر جزو افرادی قرار دارید که نگران حریم خصوصی خود هستید، بهتر است هتل رفتن را فراموش کنید و در جایی از تهران آپارتمان مبله رزرو کنید. در این نوع اقامتگاه، رفت و آمد کمتر است و شما تحت کنترل نیستید، بنابراین احساس آرامش و آسایش خواهید داشت و حریم شخصی شما حفظ می‌شود.

  •  عدم نیاز به اسباب کشی

تصور کنید که برای ماموریت کاری به تهران آمده‌اید و در بین تمام کارهای خود، حالا باید به این فکر کنید که خانه اجاره‌ای خود را چطور پر کنید! هزینه و تلاشی که برای جابجایی اثاثیه و وسایل می‌کشید، بسیار بالا خواهد بود. ولی با اجاره آپارتمان مبله در تهران بلند مدت، می‌توانید بدون نیاز به حمل هیچ وسیله‌ای، اقامتی باکیفیت و راحت داشته باشید.

آشپزخانه آپارتمان های مبله

منبع عکس وب سایت تهران مبله

بیشتر بخوانید: بهترین مکان های شمال تهران برای قدم زدن؛ از دربند و درکه تا پارک ملت و بام تهران


هزینه اجاره اپارتمان مبله برای بلند مدت در تهران چقدر است؟

جواب این سوال کمی سخت است؛ برای مثال، قیمت اجاره بلند مدت آپارتمان مبله بلوار نلسون ماندلا، با بلوارهای شرق تهران تفاوت دارد. قیمت بر اساس محل قرارگیری، متراژ، نوع آپارتمان، خدمات و …، متفاوت است. در ضمن کرایه‌ها می‌توانند برای اجاره روزانه و بلند مدت، متفاوت باشند. قیمت‌ها در تهران مبله برای یک شب از ۳ میلیون شروع می‌شود تا ۶ میلیون و حتی به بالا هم می‌رسد. بدون شک هر چه قیمت بیشتر می‌شود، آپارتمان مبله در محله های لوکس‌ تهران قرار دارند و امکانات رفاهی آن هم بیشتر است.

برای اجاره اپارتمان مبله بلند مدت در تهران، بهترین قیمت‌ها را در تهران مبله پیدا می‌کنید، چون در تهران مبله برای اقامت‌های هفتگی و ماهانه قیمت‌های بسیار ویژه‌ای داریم.
شما می‌توانید با قیمت‌های بسیار پایین بهترین آپارتمان‌های تهران مبله را در بهترین موقعیت‌های مکانی اجاره کنید. از آپارتمان نوفل لوشاتو نزدیک بازار تهران و خیابان جمهوری گرفته تا واحد دلباز و زیبای ولیعصر که دقیقا در چند قدمی خود میدان ولیعصر قرار گرفته‌اند..
هرچند واحدهای بسیار جذاب با دکوراسیون متفاوت بالاشهر تهران برای اجاره ماهانه بسیار مناسب است.
البته که تخفیف‌های تهران مبله برای اجاره بلندمدت باعث شده که قیمت‌های ما بهترین و اقتصادی‌ترین در مقایسه با همه رقبا باشد.


چطور می‌توان به صورت آنلاین اجاره اپارتمان مبله بلند مدت در تهران را انجام داد؟

شما به راحتی می‌توانید وارد سایت تهران مبله شوید و از مزایای آن برای اجاره آپارتمان مبله در تهران بهره ببرید. ما تعداد زیادی از مجتمع‌ها را در قیمت‌های مختلف ارائه می‌کنیم و شما می‌توانید مستقیم و بدون واسطه با میزبان، آپارتمان مورد نظرتان را اجاره کنید. تمام فرایند به صورت آنلاین صورت می‌گیرد؛ ما برای راحتی شما، مناطق مختلف را دسته‌بندی کرده‌ایم و با کیک بر روی شمال تهران، شرق و…، می‌توانید اتاق‌های آن منطقه را مشاهده کنید و پس از بررسی اطلاعات هر کدام، آپارتمان مورد نظرتان را با همانگی از همکاران ما به صورت تلفنی انجام دهید.


اقامت راحت در آپارتمان های مبله

ما در این مطلب به طور کامل مزایای اجاره ماهانه آپارتمان مبله در تهران را بررسی کردیم و گفتیم که چه افرادی با چه نیازهایی می‌توانند این اقامتگاه‌ها را اجاره کنند. حال نوبت شماست که تصمیم بگیرید که هتل را انتخاب کنید یا یک آپارتمان مبله! در ضمن اگر شما برای اجاره آپارتمان مبله بلندمدت نیاز به بازدید از قبل هستید؟ هیچ مشکلی نیست. کافی است موقع تماس به کارشناسان ما اعلام کنید که قبل از اجاره مایل به بازدید هستید. هماهنگی‌های لازم برای بازدید از واحد برای شما در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.


سوالات متداول

اجاره بلند مدت آپارتمان مبله برای چه افرادی مناسب است؟
پزشکان، مدیرعامل‌ها و تاجرانی که برای مدت طولانی‌تری به سفر می‌روند و می‌خواهند در شهر مقصد ماموریت‌های کاری خود را انجام دهند، بهتر است که آپارتمان مبله اجاره کنند.
مزایای اجاره بلند مدت آپارتمان مبله چیست؟
حفظ حریم شخصی، رفت و آمد بدون محدودیت، کیفیت بالای خدمات، وجود وسایل رفاهی، هزینه پایین، عدم نیاز به اسباب‌کشی و امکان دعوت مهمان، از مهمترین مزایای اجاره آپارتمان مبله محسوب می‌شوند.
اجاره بلند مدت آپارتمان مبله گران‌تر است یا هتل؟
معمولا هزینه اقامت در هتل بیشتر از اجاره آپارتمان مبله است. به همین دلیل معمولا افرادی که قصد اقامت بلند مدت را دارند، آپارتمان مبله را انتخاب می‌کنند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.