بیمارستان طالقانی تهران؛ نوبت دهی اینترنتی و شماره تماس

بیمارستان طالقانی تهران از معروف ترین بیمارستان های تهران است. این بیمارستان در سال ۱۳۵۷ با عنوان نقاهتگاه کمک شماره ۲ ساخته شد اما بعد از انقلاب اسم آن به بیمارستان طالقانی تغییر داده شد.
اینجا  یکی از بیمارستان های دولتی تهران است که وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی است.
بیمارستان آیت الله طالقانی با داشتن درمانگاه و بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی در زمینه‌ بیماری‌های مختلف، روزانه میزبان بسیاری از بیماران از تهران، دیگر شهرهای ایران و حتی کشورهای خارجی است.
شما می‌توانید برای اطلاع از برنامه درمانگاه بیمارستان طالقانی تهران و سیستم نوبت دهی و بیمه های طرف قرارداد در ادامه همراه ما در تهران مبله باشید.


آدرس بیمارستان طالقانی و مسیرهای دسترسی به آن

بیمارستان طالقانی در شمال شهر تهران و در محله ولنجک است. برای رفتن به این بیمارستان شما باید به بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، خیابان شهید اعرابی و جنب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بروید. آدرس دقیق را می‌توانید با کلیک روی نقشه ببینید، مشاهده کنید؛

روی نقشه ببینید!

نوبت دهی اینترنتی درمانگاه بیمارستان طالقانی تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Reza Karami

چطور با ماشین شخصی به بیمارستان طالقانی برویم؟

مسیرهای دسترسی به بیمارستان طالقانی تهران بسیار راحت است. شما در هر نقطه تهران که باشید کافی است خودتان را به یکی از بزرگراه‌های اصلی تهران یعنی بزرگراه چمران برسانید.
از اینجا به بعد از هر کس که بپرسید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کجاست، شما را به سمت خیابان یمن، خیابان شهید اعرابی راهنمایی می‌کند. به دانشگاه که رسیدید، جنب دانشگاه شهید بهشتی، بیمارستان طالقانی را خواهید دید.

مسیر دسترسی به بیمارستان طالقانی با مترو و اتوبوس

دسترسی به این بیمارستان با استفاده از وسایل نقلیه عمومی هم راحت است. کافی است شما در هر کجای تهران که هستید سوار مترو و یا اتوبوس‌هایی که به سمت مترو تجریش و یا میدان تجریش می‌روند، شوید.
از ایستگاه که خارج شدید به سمت تاکسی‌های ولنجک بروید. این تاکسی‌ها از مسیر بیمارستان طالقانی می‌گذرند.
البته از اتوبوس‌های شهری هم در میدان تجریش می‌توانید استفاده کنید و در نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به بیمارستان یعنی، ایستگاه بیمارستان طالقانی پیاده شوید.


 این روزها اگر قرار است برای پیگیری مراحل درمان خود به تهران سفر کنید و به بیمارستان طالقانی تهران مراجعه کنید و چند روزی کار دارید، اجاره آپارتمان های تهران مبله بهترین محل برای اقامت شما هستند.


اطلاعات ضروری بیمارستان

آدرس: بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، خیابان شهید اعرابی، جنب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بیمارستان آیت الله طالقانی.

شماره تماس: ۰۲۱۲۳۰۳۱۱

ساعت ملاقات بیماران: همه روزه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰. 

وب سایت: https://taleghani.sbmu.ac.ir

صفحه اینستاگرام: hospital.taleghani

ایمیل: info@sbmu.ac.ir

اورژانس بیمارستان طالقانی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammad Moradi

بیشتر بخوانید: رستوران های اوین ولنجک، از لوکس‌ترین تا دنج‌ترین


بیمه های طرف قرارداد با بیمارستان طالقانی کدامند؟

بیمارستان آیت الله طالقانی با ۱۸ بیمه از جمله تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح، فدراسیون پزشکی، بیمه ایران، آسیا، صدا و سیما، دانا، فلات قاره، بازنشستگی نفت، بیمه کارمندی، بیمه ایرانیان، بیمه روستایی، بیمه جانبازان، هیئت امنای ارزی، سرمد و مصدومین ترافیکی طرف قرارداد است.
شما می‌توانید لیست دقیق بیمه‌های تحت پوشش را از سایت بیمارستان طالقانی مشاهده کنید.



نوبت دهی تلفنی بیمارستان طالقانی

بیماران می‌توانند برای رزرو نوبت دهی درمانگاه بیمارستان طالقانی همه روزه با شماره تلفن ۰۲۱۲۳۰۳۱۵۰۵ تماس بگیرند و یا از طریق برنامه‌های نوبت دهی آنلاین اقدام کنند.

راستی در زمان مراجعه به بیمارستان حتما کارت ملی همراه‌تان باشد چون برای ویزیت پذیرش درمانگاه پرسنل آن را از شما می‌خواهد.


هزینه ویزیت بیمارستان طالقانی چقدر است؟

هزینه ویزیت در بیمارستان طالقانی با توجه به بخش‌های عمومی و اورژانس، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و حتی بخش بستری عدد ثابتی ندارد و شما با توجه به نوع خدمات درمانی که از بیمارستان می‌گیرید، هزینه پرداخت می‌کنید. 


درباره بیمارستان طالقانی بیشتر بدانید

بیمارستان طالقانی تهران تقریبا همه بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی بستری، درمانگاه های سرپایی و خدمات تشخیصی مختلف مثل غدد، گوارش، انکولوژی، پیوند مغز استخوان، پیوند عضو، نفرولوژی. جراحی عروق، نازایی، زنان و زایمان، فک و صورت، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، روانپزشکی، سایکوسوماتیک، قلب و عروق، ید درمانی. دیالیز،  ICU، CCU، NICU. آندوسکوپی، پزشکی هسته ای، فیزیوتراپی، کاردرمانی، کلینیک گوارش و آندوسکوپی دارد.

این بیمارستان تقریبا ۶۰۰ تخت فعال دارد و با ارائه بخش‌های تخصصی، فوق تخصصی و ویژه یا ستاره‌دار، هر لحظه میزبان بیماران زیادی است. به‌همین دلیل اینجا همیشه شلوغ و پرتردد است و برای درمان ممکن است شما چند ساعتی را منتظر باشید تا پزشک شما را ببیند.

بخش زایمان بیمارستان طالقانی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Nina Na

بیشتر بخوانید: بالا شهر تهران کجاست و چرا انقدر پر طرفداره؟


سوالات متداول

بیمارستان طالقانی کجاست؟
این بیمارستان در محله ولنجک است. برای رفتن به آنجا باید به بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، خیابان شهید
اعرابی، جنب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بروید.
بیمارستان طالقانی تهران دولتی است یا خصوصی؟
مرکز آموزشی درمانی طالقانی از بیمارستان های دولتی وابسته به علوم پزشکی و دانشگاه شهید بهشتی است.
شماره تلفن بیمارستان طالقانی تهران چند است؟
بیماران می‌توانند برای رزرو نوبت همه روزهای هفته با شماره تلفن ۰۲۱۲۳۰۳۱۵۰۵ تماس بگیرند.
نوبت دهی اینترنتی درمانگاه بیمارستان طالقانی چطور است؟
برای نوبت دهی شما می‌توانید به وب سایت بیمارستان طالقانی بروید و با بررسی برنامه درمانگاه آنلاین نوبت خود را رزرو کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.