مرکز خرید سامان تهران

یکی از خیابان‌های محبوب طرفداران خرید و شکم‌گردی اهالی غرب‌نشین تهران، فلکه دوم صادقیه و خیابانی‌ است که آن را به فلکه اول وصل می‌کند و با نام‌های صادقیه یا آریاشهر شناخته می‌شود. در این محدوده پاساژهای مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها مرکز خرید سامان است.

مرکز خرید سامان صادقیه
منبع عکس: گوگل مپ

 برای خرید انواع پوشاک زنانه و مردانه، عطر و ادکلن، شال و روسری و لوازم تزئینات و کادوئی می‌توانید روی این مرکز خرید حساب کنید.

روی نقشه ببینید!

مشخصات مرکز خرید سامان

پاساژ سامان به ۳ طبقه، ۵۱ واحد تجاری و امکاناتی مثل کافی شاپ، کافی‌نت، سرویس بهداشتی و آسانسور خلاصه می‌شود. اگر با ماشین شخصی راهی خرید شدید نگران جای پارک در این خیابان شلوغ نباشید، می‌توانید از پارکینگ مجموعه استفاده کنید.

هرروز از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب و روزهای تعطیل هم از ساعت ۴ بعدازظهر تا ۱۰ شب می‌توانید اوقات خود را در مرکز خرید سامان به خرید و گشت‌و‌گذار طی کنید و یا در این خیابان انواع غذاهای خیابانی را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: ایران مال ؛ بازار بزرگ ایران و خاورمیانه را بهتر بشناسید

این پاساژ در فلکه دوم صادقیه و ضلع جنوب غربی میدان است. اگر قصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی را داشتید می‌توانید از ایستگاه مترو صادقیه در جنوب غرب فلکه دوم صادقیه و یا ایستگاه اتوبوس صادقیه به آن‌جا بروید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.