اتاق فرار اسکیپ مستر ترکیب خلاقیت و دلهره

این روزها تنوع اتاق‌های فرار یا اسکیپ روم آن‌قدر زیاد شده که هر مجموعه‌ای سعی می‌کند در رقابت با بقیه اسکیپ روم خاص‌تری طراحی و اجرا کند. از طرفی مشتریان هم به دنبال اتاق فرارهای خاص هستند که سناریوی هیجان‌انگیزتری دارد و هم طراحی و دکوراسیون اتاق فرار جذاب‌تر است. مجموعه اتاق فرار اسکیپ مستر به صورت متمرکز بر روی طراحی و اجرای اتاق‌های فرار دلهره‌آور و معمایی فعالیت می‌کند. امروز باهم قرار است چرخی در اسکیپ مستر بزنیم. پس همراه ما باشید.

روی نقشه ببینید!


اتاق فرارهای برند اسکیپ مستر

حتما می‌دانید که اتاق فرار در یک تعریف کلی یک بازی فیزیکی و ماجراجویی است که شما همراه با یک تیم چند نفره آن را اجرا می‌کنید. اتاق فرار  چند اتاق کوچک‌تر و تودرتو دارد که هر یک معمای خود را دارند. شما باید در هر اتاق معمای آن را براساس نشانه‌هایی که در آن اتاق قرار دارند، حل کرده و از آن خارج شوید.

پس از آن به اتاق بعدی رفته و با معمای دیگری روبه‌رو می‌شوید. معمولا هر چه جلوتر می‌روید، معمای اتاق‌ها پیچیده‌تر و سخت‌تر می‌شوند. در نهایت با حل کردن آخرین معما، شما می‌توانید قفل اصلی را باز کرده و از اتاق فرار کنید.

معمولا داستان اصلی اتاق فرار بر اساس یک ماجرای دلهره‌آور ساخته می‌شود. شما در ابتدای ورود به اتاق چند خطی از داستان اتاق را می‌خوانید و پس از آن باید به دنبال نشانه‌ای بگردید که به باز کردن قفل اتاق منتهی شود.

تمام اتاق‌های فرار که تاکنون توسط مجموعه اسکیپ مستر طراحی شده‌اند، داستان‌های ترسناک داشته‌اند. اتاق فرار توهم، ماورالطبیعه، شکنجه و عتیقه چند تا از این اتاق‌های فرار هستند.

یکی از دلایلی که اتاق فرار بر پایه داستانی ترسناک طراحی می‌شود، این است که شما در یک اتاق فرار با داستان دلهره‌آور، دچار هیجان بیش‌تری می‌شوید و باید هم‌زمان با هیجانی که با آن روبه‌رو شده‌اید، تمرکز کنید تا به جواب معما برسید.

ضمن این‌که شیوه طراحی اتاق فرار و پربار بودن جزئیات آن تأثیر زیادی در باورپذیر شدن اتاق فرار برای شما دارد. برای همین مهم است که چه اتاق فراری را انتخاب کنید. اتاق فرار مجموعه اسکیپ مستر توانسته با تلفیق خلاقیت و دلهره اسکیپ روم‌هایی طراحی کند که هیجان را در شما بالا ببرد.

اسکیپ مستر در توضیح اتاق فرار توهم نوشته‌: شما توسط یکی از دوستان نزدیک‌تان به یک مهمانی دعوت شده‌اید و به‌خاطر اعتمادی که به دوست‌تان دارید، بدون هیچ سوالی به مهمانی می‌روید. بعد از مدتی که از مهمانی می‌گذرد، دودی اتاق را فرامی‌گیرد. این دود باعث ایجاد توهم در شما می‌شود. بعد از آن چیزی به یاد نمی‌آورید و گرفتار یک چرخه مرگ‌بار می‌شوید. تنها راه نجات این است که به هم کمک کنید تا از اتاق بیرون بیایید.

اسکیپ مستر تهران

منبع عکس پیج اینستاگرام ‌escapemaster.ir‌@

بیشتر بخوانید: با اتاق فرار اسکیپ رود آدرنالینت را بالا ببر


چگونه می‌توان از اتاق فرار اسکیپ مستر استفاده کرد؟

این مجموعه هر چند وقت یک‌بار یک اتاق فرار خاص را به اجرا می‌گذارد. بنابراین اگر می‌خواهید در اتاق فرارهای این مجموعه شرکت کنید، باید تماس بگیرید و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. اگر هم از شهر دیگری به تهران آمده‌اید، باز هم تجربه اتاق فرار اسکیپ روم مستر می‌تواند تهرانگردی‌ شما را جذاب‌تر کند.


 اطلاعات و مسیرهای دسترسی

آدرس: تهران، نارمک، خیابان ۴۶ متری ثانی، نبش خیابان طاهری، بالای بانک صادرات، طبقه اول، پلاک ۱۷۹

شماره تماس: ۰۹۱۲۰۴۳۰۵۴۸

صفحه اینستاگرام: escapemaster.ir

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر

آیا شما علاقه‌ای برای رفتن به اتاق فرارهای اسکیپ روم را دارید؟ تا به حال در کدام یک از اتاق فرارهای تهران تجربه بازی داشتید؟ چگونه معماهای بازی را حل کردید؟ اگر هم قبلا به اتاق فرار اسکیپ مستر را رفته‌اید برای ما از خاطرات و ماجراهای آنجا بگویید.


سوالات متداول

اتاق فرار اسکیپ مستر کجاست؟

آدرس دقیق اتاق فرار اسکیپ مستر در تهران، نارمک، خیابان ۴۶ متری ثانی، نبش خیابان طاهری، بالای بانک صادرات، طبقه اول، پلاک ۱۷۹ قرار دارد.

ترسناک ترین اتاق فرار اسکیپ مستر کدام است؟

از اونجایی که هر شخص از موضوع متفاوتی می‌ترسد و کاملا سلیقه‌ای است و بستگی به انتخاب شما دارد.

آیا امکان تولد گرفتن در اتاق فرار اسکیپ مستر وجود دارد؟

بله .مجموعه اسکیپ مستر این امکان را فراهم کرده که بدون گرفتن هزینه مراسم در آنجا تولد دوستانتان را بگیرید و فقط کافی است از قبل با مجموعه هماهنگ کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.