پیک نیک در تهران را کجا برگزار کنیم؟

پیک نیک در تهران، یکی از محبوب ترین فعالیت های تفریحی به شمار می رود. همانطور که می دانید، برگزاری پیک نیک در تهران، بسیار لذت بخش می باشد. چرا که در نقطه به نقطه این شهر بزرگ، جاهای دیدنی و طبیعت بسیار زیبایی وجود دارد که حتی اگر بدون امکانات خاصی نیز اقدام به سفر به آن ها کرد و اوقاتی را در آن ها سپری کرد، بسیار عالی و لذت بخش می باشد. شهر تهران به واسطه موقعیت جغرافیایی خود، انوع مختلفی از پدیده های طبیعی را دورن خود قرار داده است. در واقع باید اشاره کنیم که در شهر تهران، به ویژه در حومه آن، تعداد بسیار زیادی از پدیده ها و جاذبه های گردشگری قرار دارد. جاذبه هایی که بسیار مناسب برای گذراندن چندین ساعت از عمر شما می باشند.

چرا که دارای مناظر دیدنی و گردشگری بسیار زیبایی بوده و علاوه بر این، آب و هوا در این مناطق به قدری خوب است که می توانید یکی از عالی ترین و بی نظیر ترین سفر تفریحی خود را در آن ها تجربه کنید. در خصوص برگزاری بهترین پیک نیک در تهران، باید بدانید که دقیقا چه مکان هایی برای شما مناسب هستند. به بیان بهتر، با وجود کوه های سر به فلک کشیده در محدوده شمالی شهر تهران، طبیعتا، مناظر و جاهای دیدنی متعددی در این مناطق وجود دارد. اما برخی از آن ها آن چنان هم برای پیک نیک کردن مناسب نیستند.

به همین سبب، با آشنایی با بهترین و عالی ترین مکان ها برای برگزاری پیک نیک در تهران، می توانید یکی از عالی ترین و به یاد ماندنی ترین اوقات خود را در این محدوده سپری کنید و در نهایت، با خاطره ای خوش به مقصد خود باز گردید. در ادامه این مطلب، به معرفی بهترین و عالی ترین مکان های برای برگزاری پیک نیک در تهران پرداخته ایم و شما را با مناسب ترین جاهای گردشگری تهران که کاملا مناسب برای سپری کردن چندین ساعت در دل طبیعت، و خوردن انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها می باشد آشنا کرده ایم. پس اگر آن چنان با شهر تهران و جاهای دیدنی اطراف آن که کاملا مناسب برای برگزاری پیک نیک هستند آشنا نیستید، توصیه می کنیم مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید تا بتوانید با بهترین مقاصد گردشگری برای برگزاری پیک نیک در تهران آشنا شوید.

پیک نیک در تهران، محبوب ترین فعالیت تفریحی

پیک نیک در تهران، از زمان های بسیار قدیم مرسوم بوده، در واقع عمومی پایتخت نشینان، از زمان های بسیار قدیم، به طور مداوم و در اواخر هر هفته، اقدام به سفری کوتاه مدت به حوالی شهر به منظور برپایی پیک نیک در تهران می کردند. این فعالیت، بسیار لذت بخش می باشد. به ویژه زمانی که افراد متعددی با شما همراه باشند و در نهایت، روزی بسیار لذت بخش و عالی را به همراه افراد مورد علاقه تان بگذرانید. برای انجام این فعالیت، از چندین روز قبل برنامه ریزی می شد و در نهایت در روز موعود، تمامی افراد با شوق و ذوق بسیار زیاد، لوازم و تجهیزات مخصوص خود را برای برگزاری بهترین پیک نیک با خود به همراه می بردند و در یکی از بهترین مکان ها برای برگزاری پیک نیک در تهران، اطراق کرده و روز خود را در آن مکان سپری می کردند.

پیک نیک در تهران، علاوه بر فراهم آوردن شور و شادی بسیار زیاد، همچنین می تواند یک فعالیتی لذت بخش و عالی باشد تا بتوانید چندین ساعت را به دور از مشغله های خود بگذرانید و از تمامی دغدغه های فکری و ذهن شلوغ خود به دور باشید. در مکانی خلوت و ساکت بنشینید و با تماشای منظره ای بی نظیر و عالی، بهترین و لذت بخش ترین ساعات عمر خود را در آن ها سپری کنید. همانطور که می دانید، شهر تهران بسیار شلوغ بوده و همیشه، هم همه بسیار زیادی در آن وجود دارد.

به همین سبب، عموم پایتخت نشینان، به مکانی برای خلوت کردن و دریافت آرامش احتیاج دارند تا بتوانند بهترین و عالی ترین ساعات هفته خود را در آن ها سپری کنند و به دریافت آرامش در کنار طبیعت بپردازند. و چه بسا موقعیت های مکانی مناسب برای برگزاری پیک نیک در شهر تهران و اطراف آن. علاقه مندان پیک نیک می دانند که این فعالیت تا چه میزان لذت بخش می باشد. به ویژه زمانی که خورد و خوراک های بسیار خوشمزه و لذیذ را با خود به همراه می برید و اوقاتی به یاد ماندنی و لذت بخش را در آن مکان سپری می کنید.

لیست بهترین مکان ها برای برگزاری پیک نیک در تهران

پیک نیک در تهران، با وجود آب و هوای بسیار عالی و بی نظیر، کاملا لذت بخش خواهد بود. در روز های گرم تابستانی و در کنار آزار بسیار زیادی که به مناسبت گرمای بسیار زیاد هوا به انسان ها وارد می شود، وجود مکان های مناسب برای پیک نیک در تهران سبب می شود تا این تابستان های گرم و طاقت فرسا، قابل تحمل تر شوند و افراد بتوانند چندین ساعت از روز خود را در آب و هوایی بسیار عالی و لذت بخش بگذرانند.

در لیست زیر، اسامی ای از انواع مکان های مناسب برای برگزاری پیک نیک در تهران ذکر شده است که با کمک این لیست، می توانید بهترین و عالی ترین اوقات خود را در این مکان ها سپری کنید و در نهایت، لذت بخش ترین اوقات خود را داشته باشید. پس اگر به دنبال مکانی برای گذراندن چندین ساعت از روز خود هستید تا بتوانید به تماشای مناظر بسیار زیبا و دیدنی بپردازید و همچنین خستگی های تمام طول هفته خود را از بین ببرید، مطالعه لیست زیر را از دست ندهید.

1.    طبیعت واریش

پیک نیک در تهران، نیاز به داشتن منظره ای بسیار زیبا و دیدنی دارد. و شما می توانید این منظره زیبا را در روستای واریش و طبیعت بسیار زیبایش داشته باشید. در واقع، یکی از بهترین و مناسب ترین مکان ها برای برگزاری پیک نیک در تهران، طبیعت واریش می باشد. طبیعتی که در دل کوه و دامنه های آن واقع شده است و دارای منظره ای بسیار زیبا و دیدنی می باشد. جالب است بدانید که می توانید در کوتاه ترین و کم ترین زمان ممکن، خود را به یکی از بهترین و دیدنی ترین مکان ها برای برگزاری پیک نیک برسانید.

چرا که این روستا در 35 کیلومتری شمار غرب تهران واقع شده است و به همین ترتیب، مکان بسیار مناسبی برای برگزاری پیک نیک در دل طبیعت می باشد که بتوانید سفری کوتاه به آن داشته باشید و در نهایت، پس از سپری کردن چندین ساعت در این مکان، در مدت زمانی کوتاه به خانه خود بازگردید. لازم به ذکر است که روستای واریش، دارای باغات بسیار وسیعی نیز می باشد. در روستای واریش، آب و هوا به قدری خوب و مطلوب است که دلتان نمی خواهد به خانه خود بازگردید.

همچنین طبیعت این روستا در فصل بهار، و به ویژه تابستان، بسیار عالی و دیدنی است. البته نا گفته نماند که در فصل پاییز نیز این منطقه، چشم انداز بسیار زیبایی را به نمایش خواهد گذاشت. از مزایای پیک نیک در این روستا می توان به دسترسی به دریاچه، رودخانه، باغات متعدد، چشم انداز عالی از ارتفاعات کوه، عجایب دیدنی بسیار زیبا مانند مجسمه انسان های سنگی، و … اشاره کرد. اگر تا به حال به بازدید از روستای واریش و به ویژه وردیج نرفته اید، توصیه می کنیم بازدید از آن را از دست ندهید و برای پیک نیک در تهران، در طبیعت بی نظیر این روستا، برنامه ریزی کنید.

2.    لواسانات

لواسان، مکانی است که امروزه، تمامی پایتخت نشینان نام آن را شنیده اند. مکانی بسیار خوش آب و هوا و زیبا که توجه همگان را به سمت خود جلب کرده است. امروزه در لواسان، در کنار چشم انداز بسیار زیبا و دیدنی ای که در این منطقه وجود دارد، ساختمان ها و سازه هایی بسیار زیبا و دیدنی وجود دارد که علاقه مندان به معماری را به سمت خود جذب می کند. خانه های این منطقه بسیار مدرن و با جدید ترین و زیبا ترین سبک ها و اصول ساخته شده است. به همین سبب باید اشاره کنیم که مناسب ترین و عالی ترین موقعیت مکانی در اطراف شهر تهران، از لحاظ جغرافیایی و سکونت می باشد. اما برای برگزاری پیک نیک در تهران نیز، این منطقه، بسیار عالی و مناسب می باشد. چرا که مناظر و چشم انداز هایی که در این منطقه وجود دارد را در هیچ کجای دیگر نخواهید دید.

آب و هوا در لواسان، به قدری عالی و لذت بخش است که به وضوح می توانید تفاوت آن را با آب و هوای مرکزی شهر تهران متوجه شوید. در مناطقه لواسان، می توانید از بهترین و مناسب ترین لوازم و امکانات رفاهی بهره مند شوید و در نهایت، با اطراق در دل طبیعت، بهترین اوقات خود را در آن ها سپری کنید. دراین منطقه وسیع، جاهای دیدنی متعددی وجود دارد که می توانید آن مکان ها را برای برگزاری پیک نیک در تهران در نظر بگیرید. از این مکان های جذاب می توان به رودخانه، سد، دشت های وسیع، دامنه های کوه ها، چشمه های متعدد، اشاره کرد. در نهایت می توانید با انتخاب یکی از این مکان ها، موقعیت مکانی دقیقی را برای برگزاری پیک نیک خود در تهران، انتخاب کنید و در عالی ترین موقعیت مکانی، بهترین پیک نیک عمر خود را تجربه کنید.

3.    اوشان فشم

یکی دیگر از بهترین مکان های پیک نیک در تهران، اوشان فشم می باشد. مکانی که می توانید با سفر به آن، از طبیعت بسیار دیدنی آن بهره مند شوید و لذت بخش ترین لحظات خود را در آن ها سپری کنید. اوشان فشم، یکی از جاذبه های گردشگری در شمال شرقی تهران می باشد و دسترسی به آن بسیار آسان بوده. به همین سبب، افراد بسیار زیادی در زمان های مختلف، و حتی در بعد از ظهر ها، به این جاذبه گردشگری سفر می کنند و پس از سپری کردن چندین ساعت در آن، در نهایت به خانه خود باز می گردند. اوشان فشم با داشتن بهترین موقعیت مکانی، محل مناسبی برای رویش انواع گونه های گیاهی بوده و به همین سبب، طبیعت بسیار سرسبز و زیبایی در آن وجود دارد.

همچنین باید اشاره کنیم که درختانی که در این منطقه وجود دارد، همگی سر به فلک کشیده اند و در نتیجه، چشم انداز بسیار زیبایی در این منطقه ایجاد کرده اند. اگر به دنبال مکانی مناسب برای برگزاری پیک نیک در تهران هستید و دوست دارید تا بهترین و عالی ترین ساعات عمر خود را در این مکان ها سپری کنید، توصیه می کنیم بازدید از اوشان فشم را از دست ندهید. در این منطقه نیز به دلیل وجود دسترسی آسان به کوه های سر به فلک کشیده البرز، می توانید از بهترین و مطلوب ترین آب و هوا برخوردار شوید و همچنین، با تماشای زیبا ترین و عالی ترین مناظر گردشگری، در نهایت، با موفقیت، بهترین اوقات خود را در این منطقه سپری کنید و از مشغله های و دغدغه های فکری خود به دور باشید.

4.    پارک جنگلی سرخه حصار

پیک نیک در تهران، دارای موقعیت های مکانی متعددی می باشد. به بیان بهتر، وجود انبوهی از ساختمان ها و سازه های متعدد در شهر تهران، طبیعت بسیار زیبایی که در گذشته در این منطقه وجود داشت را از بین نبرده است. یکی از مشهور ترین و زیبا ترین این مناطق پارک جنگلی سرخه حصار می باشد. جنگلی که در زمان های قدیم میزبان انواع مختلفی از حیوان های وحشی و خزندگان و پرندگان بود. در واقع شاید برایتان جالب باشد بدانید که این منطقه، در زمان قاجار یکی از شکار گاه های اصلی بود و همین مساله نشان می دهد که این منطقه، دارای قدمت بسیار زیادی بوده و همچنین طبیعت بسیار زیبا ودیدنی ای دارد. در جنگل های این منطقه، می توانید از آب و هوای بسیار عالی و مطلوبی بهره مند شوید.

با وجود اینکه این پارک جنگلی در محدوده شهر تهران قرار دارد، اما آب و هوای موجود در آن بسیار عالی و مطلوب بوده و به همین سبب، در فصول گرم سال و در گرم ترین روز های تابستان، افراد بسیار زیادی را به سمت خود می کشاند تا بتوانند از آب و هوا و همچنین منظره بسیار زیبا و دیدنی آن بهره مند شوند.اگر دوست دارید تا پیک نیک خود را در یکی از بهترین و عالی ترین مناطق موجود در محدوده داخلی شهر تهران برپا کنید و دوست ندارید به بازدید از مکان های مناسب برای پیک نیک در اطراف تهران بروید، پارک جنگلی سرخه حصار یکی از بهترین موقعیت ها برای شما می باشد. چرا که می توانید لذت بخش ترین ساعات روز خود را به تماشای زیبا ترین مناظر در طبیعت بپردازید و در نهایت، با پیمودن کم ترین مسافت، به خانه های خود بروید.

در این پارک جنگلی، انواع مختلفی از گونه های گیاهی وجود داشته و همچنین جاده ای که از این پارک می گذرد، زیباترین چشم انداز را به نمایش گذاشته است. چرا که در دو طرف این جاده درختان سر به فلک کشیده قرار گرفته است و همچنین طبیعت بسیار سرسبز و دیدنی ای در این منطقه وجود دارد. نا گفته نماند که با وجود امکانات بسیار زیادی که در این جنگل وجود دارد، می توانید یکی از عالی ترین و بهترین پیک نیک های خود را در آن تجربه کنید. در این جنگل، تمامی امکانات رفاهی و تفریحی فراهم شده است تا بازدید کنندگان بتوانند از روز خود  نهایت استفاده را ببرند و بهترین اوقات خود را در این منطقه سپری کنند.

5.    پارک چیتگر، مناسب ترین مکان برای پیک نیک در تهران

اگر دوست دارید تا پیک نیک خود را در شهر تهران سپری کنید و دسترسی به مکان های مناسب برای پیک نیگ که در اطراف شهر تهران وجود دارند، برای شما دشوار است، می توانید خود را به پارک جنگلی چیتگر برسانید و بدون خارج شدن از محدوده شهر، اقدام به گذراندن لذت بخش ترین ساعات عمر خود کنید. پارک جنگلی چیتگر با داشتن وسعت بسیار زیاد، مکانی است که حتی در اواخر هفته ها که بسیاری از پایتخت نشینان برای تعویض روحیه خود به آن می روند، شلوغ نمی شود. به همین سبب، اگر به دنبال مکانی هستند تا بتوانید از سکوت طبیعت لذت ببرید، با سفر به پارک جنگلی چیتگر می توانید بهترین اوقات خود را سپری کنید.

این پارک، مناسب ترین مکان برای پیک نیک در تهران می باشد. چرا که از زمان های بسیار قدیم، دارای محبوبیت بسیار زیادی بوده و حتی در روز های اواسط هفته نیز افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب می کرده است. لازم به ذکر است که امروزه، امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی در این محدوده اضافه شده است. این امکانات سبب می شود تا افراد بتوانند به همراه خانواده خود نیز برای برگزاری پیک نیک در تهران به این مکان بیایند و در نهایت، چه کودکان و چه بزرگسالان، از تفریحات بسیار عالی و لذت بخشی که در این پارک وجود دارد بهره مند شوند.

به طور کلی باید اشاره کنیم که پارک چیتگر تهران، مسیر های متعددی را برای بازدید داشته و تمامی جاده های این پارک جنگلی به واسطه وجود درختان در دو طرف جاده بسیار زیبا و دیدنی هستند. همچنین باید اشاره کنیم که در این پارک، تپه ها، و مکان های دیدنی بسیار زیادی وجود دارد که می توانید بنا به سلیقه خود، بهترین و مناسب ترین مکان را برای اطراق پیدا کنید و در نهایت بهترین و عالی ترین پیک نیک عمر خود را در این مناطق بگذرانید.

6.    دشت لار

یکی از مناسب ترین و زیبا ترین مکان ها برای پیک نیک در تهران ،دشت لار می باشد. دشتی که با سفر به آن، می توانید سفری لذت بخش و عالی را تجربه کنید. چرا که چشم انداز ها و مناظر دیدنی ای که در این منطقه وجود دارد، را در هیچ کجای دیگر یافت نمی کنید. به بیان بهتر باید اشاره کنیم که در دشت لار، انبوهی از گل های شقایق رشد می کند که اگر در بهترین و مناسب ترین زمان به بازدید از این دشت بروید، می توانید از این چشم انداز بسیار زیبا بهره مند شوید. همچنین باید اشاره کنیم که در دشت لار علاوه بر وجود شقایق های زیبا، تا چشم کار می کند سرسبزی و زیبایی وجود دارد.

به همین سبب، می توانید عالی ترین و لذت بخش ترین اوقات خود را در این دشت سپری کنید. وجود آب و هوای عالی در این دشت، انواع و اقسام جاذبه های طبیعی مانند دریاچه، چشمه، رودخانه، و منظره های بسیار زیبا و دیدنی، می تواند یکی از متفاوت ترین پیک نیک های عمرتان را برایتا رقم بزند. همچنین باید اشاره کنیم که با سفر به دشت لار، از پاک ترین و خالص ترین هوا استشمام خواهید کرد. چرا که این دشت وسیع و زیبا، در دامنه کوه دماوند واقع شده است.س به همین سبب، آب و هوایی که در این منطقه وجود دارد، بسیار عالی و مطلوب خواهد بود.

همچنین باید اشاره کنیم که دشت لار، یکی از مناسب ترین و عالی ترین مکان ها و جاذبه های گردشگری برای سفر در تابستان می باشد. چرا که در این فصل، آب و هوای این منطقه بسیار عالی بوده و می توانید در گرم ترین روز های سال، از آب و هوای بی نظیری در این منطقه بهره مند شوید. دشت لار در محدوده شمال شرقی شهر تهران واقع شده است و برای دسترسی به آن باید مسیر نسبتا زیادی را بپیمایید. اما توصیه می کنیم بازدید از این دشت را از دست ندهید و حتما، زمانی را برای مشاهده این منطقه از نزدیک تنظیم کنید. در نهایت می توانید از زیبا ترین و عالی ترین گزینه ها برای پیک نیک در تهران بهره مند شوید و عالی ترین و به یاد ماندنی ترین پیک نیک عمر خود را در این منطقه تجربه کنید.

پیک نیک در تهران، را از دست ندهید!

پیک نیک در تهران، به همراه افرادی که دوستشان دارید، می تواند تجربه ی بسیار متفاوت و لذت بخشی را برای شما رقم بزند. در واقع، گذراندن چنین ساعت در کنار افرادی که علاقه بسیار زیادی به آن ها دارید، آن هم در زیبا ترین و دیدنی ترین مناطق تهران و حومه آن، می تواند یکی از بهترین و لذت بخش ترین اقداماتی باشد که در راستای گردشگری و تفریح انجام داده باشید. به ویژه که اگر بهترین و خوشمزه ترین خوراکی ها را با خود به همراه برده باشید و در نهایت، همراه با تماشای مناظر بسیار زیبا و دیدنی ،و همچنین گفت و گو با دوستان و آشنایان خود، تجربه به یاد ماندنی ترین پیک نیک در تهران را کسب کنید. اگر تا به حال تجربه پیک نیک در تهران در مکان هایی که در بالا ذکر شد را داشته اید، تجربیات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Comments (0)
Add Comment