پارک ارم تهران؛ تلفن، مسیر دسترسی و قیمت بلیط بازی‌ها ۱۴۰۳

مگر می‌شود درباره مهیج‌ترین دیدنی های تهران صحبت کرد و اسمی از پارک ارم تهران نبرد. پارکی که با چرخ و فلک بزرگش در مسیر اتوبان تهران به کرج، راه شما را کج می‌کند تا به قدیمی‌ترین و بهترین پارک تهران بروید.
پارکی که همه با آن یک جورهایی از بچگی تا بزرگسالی خاطره داریم. اینجا آخر هفته‌ها پاتوق بیشتر تهرانی‌ها و کسانی است که در غرب تهران زندگی می‌کنند.
شما با رفتن به پارک ارم تهران می‌توانید در شهربازی مجهز آنجا با وسایل بازی متنوع سرگرم بازی شوید و یا در دریاچه پارک ارم قایق‌رانی و حتی ماهیگیری و تله‌سیژسواری روی دریاچه را تجربه کنید. برای اطلاع از مسیرهای دسترسی و لیست قیمت بازی های پارک ارم همراه ما باشید.


پارک ارم کجاست و چطور به آنجا برویم؟

اگر این روزها قصد گذراندن یک روز شاد را دارید، کمی از تهران فاصله بگیرید تا در فضای پر انرژی پارک ارم تهران خودتان را غرق در شادی و هیجان کنید.  فرقی ندارد عاشق هیجان و جنب‌وجوش باشید یا ترجیح بدهید در گوشه‌ای بنشینید و ماهی‌گیری کنید. در هر دو صورت، پارک ارم انتخاب مناسبی برای شما است.
پارک ارم در غرب تهران و در کیلومتر ۴ اتوبان تهران به کرج است. شما با رانندگی در این مسیر پس از اتوبان ستاری، کنار گذر پل اتوبان شهید باکری را ادامه بدهید‌ به پارک ارم می‌رسید.

روی نقشه ببینید!

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali Shah

اگرچه پارک ارم کمی از مرکز شهر دور است اما دسترسی به آن زیاد سخت نیست و به راحتی می‌توانید با خودروی شخصی و یا وسایل نقلیه عمومی به آنجا بروید:

  • دسترسی با خودرو شخصی

برای رفتن به پارک ارم با خودروی شخصی آن هم از مرکز تهران شما یک ساعتی را باید در نظر بگیرید. برای این کار لازم است اول به سمت غرب تهران و جاده کرج بروید. با ورود به اتوبان ستاری و کنار گذر پل اتوبان شهید باکری با دنبال کردن تابلوها و نقشه راهنما در مسیر لاین کندرو کنارگذر به ورودی پارک می‌رسید. اینجا می‌توانید با پرداخت ورودی ماشین خود را در داخل پارکینگ پارک ارم پارک کنید و به داخل پارک بروید.

  • دسترسی به پارک ارم با مترو

اگر قصد دارید با مترو به پارک ارم تهران بروید، ایستگاه علامه جعفری (همان ارم سبز سابق) نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به پارک ارم است و تقریبا پنج دقیقه‌ای با این پارک فاصله دارد.
فقط این نکته را توجه کنید که شما تا ساعت ۱۰ شب می‌توانید از مترو استفاده کنید و بهتر است زمان برگشتتان را حتما در نظر داشته باشید.

  • دسترسی به پارک ارم با اتوبوس

استفاده از اتوبوس‌های خط میدان آزادی به کرج بهترین گزینه برای رسیدن به پارک ارم تهران است. ساعت کاری اتوبوس‌های این مسیر تا ساعت ۱۱ شب است. حالا اگر زمان برگشت شما از پارک دیر شد می‌توانید به جای مترو از اتوبوس های کرج به آزادی استفاده کنید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس somaye ahron

بیشتر بخوانید: لیست بهترین شهربازی های تهران؛ آدرس، ساعت کاری و عکس


ساعات کاری پارک ارم تا چند است؟

در زمان رفتن به پارک ارم حتما ساعت کاری پارک ارم تهران را در نظر بگیرید. چون ساعت کاری این پارک در نیمه اول و دوم سال تغییر می‌کند. مثلا در فصل بهار و تابستان پارک ارم (به جز روزهای تعطیل) از بعد از ظهر و عصر کارش را شروع می‌کند و تا ساعت ۱ بامداد باز است.
اما پارک ارم در زمستان از هنگام غروب باز شده و تا ساعت ۱۰ شب ادامه دارد.
البته این ساعت در روزهای تعطیل متغیر است، پس قبل از رفتن اطلاعات لازم را حتما با مجموعه چک کنید بعد راهی پارک ارم شوید.

تلفن گویا پارک ارم: ۰۲۱۲۷۲۰

سایت پارک ارم: www.erampark.ir

همچنین در سایت پارک ارم می‌توانید ساعت فعالیت مجموعه را به‌صورت روزانه ببینید.



در بخش های مختلف پارک ارم چه خبر است؟

پارک ارم، بزرگ‌ترین پارک سرگرمی و بازی تهران است. با رفتن به این مجموعه شما می‌توانید ترکیبی از احساسات متفاوت مثل ترس، هیجان و شادی را تجربه کنید.
پارک ارم تهران سه شهربازی بزرگ، باغ‌وحش، دریاچه، استخر روباز، قلعه شادی و کلی تفریح برای بازی دارد که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.
در این قسمت از یادداشت تهران مبله به معرفی تمام این بخش‌ها و تفریحاتی که می‌توانید آنجا داشته باشید می‌پردازیم:

  • شهربازی های سرپوشیده و روباز پارک ارم تهران برای تمام سنین

یکی از بخش های جذاب پارک ارم شهربازی آن است که بیشتر مردم در زمان رفتن به‌دنبال آن هستند، این شهربازی با داشتن ۱۱۰ نوع بازی مهیج و جذاب، اوج آدرنالین را به آدم می‌دهد.
شهربازی پارک ارم در لیست بزرگترین شهربازی های تهران قرار دارد. پارکینگ پارک ارم تهران ظرفیت بالایی برای پارک خودرو‌های شخصی دارد. همین دلیلی شده تا بسیاری از افراد بدون مشکل با خودروی شخصی به این پارک بروند.

لونا پارک ۱؛ قدیمی ترین بخش شهربازی مخصوص سرگرمی کودکان

لونای ۱ قدیمی‌ترین بخش شهربازی ارم تهران است. این شهربازی در ضلع شمال غربی پارک است و بیشتر بازی‌های آن برای استفاده کودکان زیر ۱۴ سال است. در میان این وسایل می‌توان به آبشار، استروجت، اسکیت هوایی، استخر قو، اسب گردان، استخر توپ، تاور کودک، کشتی کودک، کشتی صبا، ماشین پرنده، ماشین برقی کودکان و بزرگسالان، جت اسکی، یوفو، کلایمکس، فریزبی، سینما ۴ بعدی و … اشاره کرد.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

لونا پارک ۲؛ جایی برای تفریحات دوستانه و خانوادگی

لونای ۲ در ضلع جنوبی و در کنار دریاچه ارم قرار دارد و مخصوص بازی‌های بزرگسالان است. در میان این بازی‌ها می‌توان رالی کودکان و بزرگسالان، سالتو، سفینه، سقوط آزاد، اسب گردان، اسکیت هوایی، آکروجت، سینمای ۷ بعدی، غول تاب، تاپ اسپین، ترن چرخشی، کاترپیلار، فلیپر، ماشین پرنده، ماشین برقی، جایر سویینگ، جامپینگ، آبشار، اسکیت یو، ترن هوایی را دید.

لونا پارک ۳؛ با ترکیبی از بازی های هیجانی و گروهی در پارک ارم

این بخش دقیقا در کنار لونای ۲ قرار گرفته است. در این قسمت پارک ارم شما می‌توانید انواع بازی‌های کریزی موس، تاب پرنده، اسکیت یو، ماشین بنزینی (کارتینگ)، آبشار، ترن هوایی خانواده و … را ببینید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس somaye ahron

  • شهربازی سرپوشیده پارک ارم؛ یک سرگرمی تمام عیار جذاب

اگر به دنبال یک سرگرمی درست‌وحسابی به‌ویژه برای بچه‌ها می‌گردید جای درستی آمده‌اید. بخش سرپوشیده شهربازی ارم به قسمت قلعه سحرآمیز اختصاص دارد که از فاصله دور هم خودش را به شبیه قلعه کرده است. این قلعه با بازی‌های مهیج و شاد خود هم برای کودکان و نوجوانان، هم برای بزرگسالان سرگرمی دارد.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید در قلعه سحر‌آمیز ارم بازی‌های فکری و حرکتی چنان آدم‌ها را سرگرم می‌کند که گذشت زمان را نمی‌توانند حس کنند.

با دیدن دلقک‌های بامزه‌ای که اینجا هستند، لبخند بر لبتان می‌نشیند و به‌یاد شخصیت‌های کارتونی در فیلم‌هایی که دیده‌اید می‌افتید. 

کسانی که به صخره‌نوردی آشنایی دارند و یا علاقه‌مند به این ورزش هستند، می‌توانند به شهربازی سرپوشیده پارک ارم بروند.
راستی برای ورود به شهربازی سرپوشید باید کارت بازی شهربازی پارک ارم را شارژ کنید تا بتوانید بازی کنید. این بخش از شهربازی ارم تا ساعت ۱۲ شب باز است..

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Amirhosein Moghtadaee

  • سالن بولینگ پارک ارم؛ تمرین یک نشانه‌گیری دقیق‌

تا اسم بولینگ می‌آید ممکن است با خود بگویید که بولینگ بازی حرفه‌ای‌ها است و هر کسی از عهده آن برنمی‌آید. اما باید گفت که خیلی‌ها دوست دارند برای یک بار هم که شده شانس خود را در این بازی امتحان کنند تا شاید تیرشان به هدف بخورد.
افرادی که در بولینگ حرفی برای گفتن دارند، با ورود به پارک ارم تهران حتما به این بخش از شهربازی پارک ارم بروند تا خودشان را محک بزنند.

  • سقوط آزاد پارک ارم؛ اوج هیجان و ترس را تجربه کنید

بعد از بازی‌های آرام شهربازی ارم، حالا نوبت این است که کمی هیجان به تفریحات خود بدهید.
کسانی که سراغ دریافت بلیط سقوط آزاد پارک ارم تهران می‌روند شجاعت بالایی دارند. قرار است اوج هیجان و ترشح آدرنالین را اینجا در ارتفاع ۸۵ متری تجربه کنید.
اینجا شما وقتی که بالای برج فرستاده می‌شوید همه چیز به نظرتان عادی است اما بعد از لحظاتی سکوت، با قدرتی باور نکردنی به پایین سقوط می‌کنید. در این شرایط تا می‌توانید جیغ بکشید تا تخلیه انرژی شوید.
البته کسانی که بیماری‌ قلبی و یا ترس از ارتفاع دارند، اصلا سمت بازی سقوط آزاد نروند‌.‌
این نکته را در نظر بگیرید که قیمت بلیط سقوط آزاد پارک ارم نسبت به بازی‌های دیگر کمی گران‌تر است، اما به هیجانش می‌ارزد.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mahya Tabesh

  • رنجر پارک ارم؛ گرانترین بلیط شهربازی ارم را دارد

رنجر پارک از وسایل بازی گران‌قیمت اما پرشور و هیجان پارک ارم تهران است. این وسیله که از دو جایگاه صندلی تشکیل شده که افراد را در خلاف جهت یکدیگر به صورت افقی می‌چرخاند. اینجا همیشه از شلوغ‌ترین بخش پارک ارم تهران است که هم به صورت خانوادگی و هم انفرادی می‌توان از آن استفاده کرد.
پیشنهاد می‌کنیم شما برای اطلاع از قیمت بلیط های پارک ارم سال ۱۴۰۳ به وب سایت پارک ارم مراجعه کنید.

  • ستاره گردان پارک ارم؛ با چرخش عمودی ۳۶۰ درجه‌ای که فکرش را نمی‌کنید

ستاره گردان چندسالی است که به وسایل بازی پارک ارم اضافه شده. این بازی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های پارک ارم است که برای سن ۱۲ سال به بالا مناسب است.
ستاره گردان پارک ارم ظرفیت ۳۰ نفر را در ارتفاع ۳۰ متری دارد. این دستگاه با قابلیت چرخش عمودی و ۳۶۰ درجه صندلی‌ها، هیجان و شور عجیبی را برای کسانی که سوار شده‌اند، راه می‌اندازد.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Elnaz Seifi

  • ترن هوایی پارک ارم؛ بازی خطرناک ام پرطرفدار در بین جوانان

بسیاری از هواداران پارک ارم تهران، این پارک را به خاطر ترن هوایی خطرناک و مهیج آن دوست دارند. صف‌های طولانی مردم برای استفاده از ترن هوایی پارک ارم، شاهد این ماجراست. البته باید توجه داشته باشید که قیمت ترن هوایی پارک ارم در مقایسه با دیگر وسایل بازی گران است اما جذابیت و هیجانی که در ترن هوایی تجربه می‌کنید به هزینه آن می‌ارزد.
البته شما با خرید اینترنتی بلیط پارک ارم می‌توانید از تخفیف‌های این مجموعه در بازی‌هایی که انتخاب کرده‌اید، استفاده کنید.

  • چرخ و فلک پارک ارم؛ چشم‌انداز زیبایی از تهران را اینجا تماشا کنید

فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای استفاده از چرخ و فلک پارک ارم تهران است. تفریحی خانوادگی که می‌توانید در کنار دوستان و اعضای خانواده خود از آن لذت ببرید. این وسیله بازی ۳۵ متر ارتفاع دارد و با سوار شدن به آن شما می‌توانید چشم‌اندازی زیبایی از شهر تهران را ببینید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

  • استخرهای روباز شهربازی ارم؛ هم بازی کنید و هم شنا و تفریح

در مجموعه پارک ارم تهران استخرهایی برای شنا و آفتاب گرفتن وجود دارد. دو استخر پارک ارم مخصوص نوجوانان و بزرگسالان و یک استخر برای کودکان است که البته مخصوص خانم‌ها است. استخر ارم در نزدیکی لونای ۱ قرار دارد و ساعت کاری استخرها در بهار و تابستان از ۱۰ صبح تا ۵ بعدازظهر است.

  • باغ وحش پارک ارم تهران؛ دنیای حیوانات را در این پارک از نزدیک ببینید

باغ وحش پارک ارم از قدیمی‌ترین مراکز نگهداری حیوانات در ایران است. در واقع این باغ وحش از زمان ناصرالدین شاه بوده و الان هم حیواناتی مثل ببر سیبری، گوزن زرد اروپایی، فیل، مار پیتون، یوز ایرانی، گورخر، کرکس مصری، پلیکان، گرگ، روباه، میمون و طاووس در آنجا نگهداری می‌شوند.

  • قایق سواری در دریاچه پارک ارم و لذت ماهیگیری در آن

پارک ارم تهران در کنار بازی‌های مهیج، سینما و استخر، دریاچه بزرگی دارد که علاقه‌مندان می‌توانند در دریاچه قایق‌سواری و حتی ماهیگیری کنند؛ البته ناگفته نماند که هزینه قایق‌سواری و ماهیگیری اینجا باید جداگانه پرداخت شود. حتی به این نکته باید توجه کنید که هزینه قایق سواری در پارک ارم با توجه به نوع قایق هم متفاوت است.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Arash Ketabi

بیشتر بخوانید: ترمینال آزادی، از جاهای زنده و پررفت‌وآمد تهران


پارک ارم در کنار تفریح و بازی چه امکانات رفاهی برای شما دارد؟

فضای سبز، آلاچیق به همراه درختان سرسبز از جاهای محبوب در پارک ارم سبز تهران است که می‌توانید در آن استراحت کنید. اینجا شما می‌توانید از غرفه‌های مواد غذایی‌، کافی‌شاپ‌، رستوران سنتی و رستوران جزیره استفاده کنید.

پارک ارم چهار تالار برای برگزاری مراسم‌ مختلف، جشن، عروسی و تولد دارد و با داشتن پارکینگ با گنجایش پنج هزار خودرو خیال همه را راحت کرده است.


روش خرید بلیط پارک ارم چطور است؟

اگر به سایت‌های تخفیف بلیط مراجعه کنید، حتما تعدادی تخفیف برای خرید اینترنتی بلیط پارک ارم

و بازدید از آن دارند. با این کار شما می‌توانید بلیت استفاده از برخی وسایل بازی، باغ وحش و … را با تخفیف خوب بخرید. این فرصت خوبی است تا کمی در هزینه‌های گشت و گذار‌تان صرفه‌جویی کنید و بتوانید از بازی‌های بیشتر در پارک ارم لذت ببرید.

البته شما اگر اینترنتی هم خرید نکنید می‌توانید با حضور در باجه‌های فروش بلیط پارک ارم هر چقدر که می‌خواهید کارت بازی را شارژ کنید و سرگرم بازی شوید.


اطلاعات ضروری و دیگر راه‌های ارتباطی با پارک ارم

شماره تماس پارک ارم: ۰۲۱۴۴۱۱۳۰۸۱

پیج اینستاگرام: eram.park@

هزینه ورودی پارکینگ پارک ارم: ۴۵ هزار تومان برای خودروهای سواری و ۵۵ هزار تومان برای خودروهای عمومی.

قیمت بلیط بازی های شهربازی ارم: محدوده قیمتی بین ۵۰ هزار تومان تا ۱۵۰ هزار تومان است.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Abolfazl Saberi

بیشتر بخوانید: هلیوم پارک تهران، هزینه‌ نیم میلیونی برای دو ساعت تفریح


جاهای دیدنی تهران در اطراف پارک ارم 

  • ورزشگاه آزادی؛ با یک تیر دو نشان بزنید

جالب است بدانید پارک ارم تهران در نزدیکی ورزشگاه آزادی تهران قرار دارد و در زمان بازی‌های تیم محبوب خود می‌توانید خانواده خود را به پارک ارم تهران ببرید و با خیال راحت، به استادیوم بروید و بازی را تماشا کنید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Neil Saeidi

  • دریاچه چیتگر، تفریح و شادی همه با هم

 دریاچه شهدای خلیج فارس یا چیتگر، بزرگ‌ترین دریاچه مصنوعی ایران است که علاوه بر پیک‌نیک و دورهمی‌های خانوادگی می‌توان برای دوچرخه‌سواری، تفریح‌های سرگرم‌کننده، شهربازی، خرید و پیاده‌روی در هر چهار فصل سال به آنجا رفت و خوش گذراند. دریاچه چیتگر حدودا در ۲۰ کیلومتری آزادی قرار دارد و شما می‌توانید با خودرو شخصی و یا وسایل نقلیه عمومی به آنجا بروید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس shahin sharifzad

  • مگامال اکباتان؛ مرکزی شیک با معماری جذاب

این بازار در ۵ طبقه طراحی شده که معماری زیبای آن همه جا زبانزد است. در این مگامال تهران کالاهایی با برند‌های معتبر جهانی به فروش می‌رسد. مگامال تهران سه‌طبقه از ساختمان خود را بخش پارکینگ اختصاص داده است تا خیالتان از بابت جای پارک ماشین راحت باشد.
سالن‌ سینمایی مگامال، رستوران‌ها، کافه‌ها و بخش بازی از دیگر جاهای این مرکز خرید تهران هستند که شما بتوانید در کنار خرید از این امکانات استفاده کنید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس MOHAMMAD SADEGHI (mHs)

  • برج و میدان آزادی؛ نماد اصلی شهر تهران

میدان آزادی از معروف‌ترین میدان های تهران است که در نزدیکی پارک ارم است.
این میدان در سال ۱۳۴۹ برای یادبود جشن های ۲۵۰۰ ساله طراحی و ساخته شد. میدان و برج آزادی قبل از اینکه برج میلاد ساخته شود،تنها نماد شهر تهران بود. همه کسانی که از فرودگاه مهرآباد، ترمینال غرب تهران و بزرگراه لشگری (جاده مخصوص کرج) به تهران وارد می‌شوند، این میدان را محال است که نبینند.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Arian

بیشتر بخوانید: غرب تهران و جاذبه های دیدنی آن


فرقی نمی‌کند ساکن تهران باشید یا برای ماموریت به تهران آمده باشید یا برای مسافرت و خرید و گشت‌وگذار راهی تهران شوید. ما در تهران مبله برای همه سلیقه‌ها واحد داریم، این شما هستید که تصمیم می‌گیرید در کجای تهران باشید، شمال، جنوب و یا غرب و شرق. پس با این حساب می‌توانید روی اجاره آپارتمان مبله در تهران حساب باز کنید.
اقامتگاه‌های تهران مبله بسیار با آرامش و زیبا هستند و کمترین مزاحمت و سر و صدایی ندارند. واحدها مجهز به پارکینگ اختصاصی با دوربین مداربسته، نظافت هتلینگ، لوازم آشپزخانه کامل، سرایدار و نگهبان هستند. تا جایی که سخت‌پسندترین مهمانان‌ هم از ما واحد مبله در تهران اجاره می‌کنند.

 

آیا شما تابه‌حال از مجموعه پارک ارم تهران بازدید کرده‌اید؟ کدام بخش‌ این پارک را بیشتر از همه دوست داشتید؟ از خیر کدام بازی اینجا باید گذشت؟ آیا رفتن به پارک ارم را به بقیه هم پیشنهاد می‌دهید؟ داستان‌ها و خاطره‌های خودتان را از این پارک با ما به اشتراک بگذارید. ما و خوانندگان تهران مبله منتظر نظرها و پیشنهادهای شما هستیم.


سوالات متداول

آدرس پارک ارم کجاست؟
پارک ارم در غرب تهران و کیلومتر چهار اتوبان تهران به کرج قرار دارد.
قیمت بلیط های پارک ارم سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
در این مجموعه تفریحی تهران قیمت بلیط‌ها از ۵۰ هزارتومان تا ۱۵۰ هزار تومان است.
پارک ارم تا چه ساعتی باز است؟
پارک ارم تهران در نیمه اول و دوم سال ساعت کاری متفاوتی دارد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت پارک ارم از ساعت دقیق مجموعه باخبر شوید.
شماره پارک ارم چند است؟
۰۲۱۲۷۲۰ تلفن گویای پارک ارم و شماره ۰۲۱۴۴۱۱۳۰۸۱ راه ارتباطی با پارک است.

Comments (0)
Add Comment