رستوران مرشد سعادت آباد، رستوران سنتی در محله شیک تهران

سعادت آباد جایی است با رستورا‌ن‌های شیک و خوب زیاد که هرچه بگوییم کم است. رستوران مرشد سعادت آباد یکی از بهترین رستوران های این محله و می‌توان گفت گل سر سبد رستوران های سنتی سعادت آباد است. دکوراسیون کاملا سنتی و زیبا چیزی است که در لحظه ورود شما را به زمان‌های قدیم می‌برد.

استفاده از وسایل سنتی با کیفیت و رنگبندی‌ها باعث شده که ساعت‌ها در آن بنشینید و از فضای دورو‌اطراف لذت ببرید. برای اینکه با منو رستوران مرشد و اطلاعات و عکس‌های این رستوران ببینید در ادامه همراه ما در تهران مبله باشید.


چطوری به رستوران مرشد سعادت آباد برویم؟

آدرس دقیق رستوران مرشد سعادت آباد در پایین‌تر از میدان کاج، کوچه کیان ۱۳ شرقی و در پلاک ۲ قرار دارد. شما برای رفتن به این رستوران می‌توانید هم از خودرو شخصی خود استفاده کنید و هم وسایل نقلیه عمومی که در ادامه همه مسیرهای دسترسی را با جزییات برایتان خواهیم گفت:

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Sahand Rad

  • دسترسی با خودرو شخصی

 شما می‌‏توانید به آسانی با ماشین شخصی خودتان از طریق اتوبان‌‏های هاشمی رفسنجانی و یادگار امام، راهی محله سعادت‌‏آباد و رستوران مرشد شوید.

شما در سعادت آباد راهی میدان کاج شوید و در پایین‌تر از میدان کاج به کوچه کیان ۱۳ بروید و دنبال پلاک ۲ بگردید. البته که تابلو رستوران مرشد در این کوچه مشخص است و شما می‌توانید جای پارک پیدا کنید و به این رستوران بروید. 

  • دسترسی با خط مترو

شما برای رفتن به رستوران مرشد سعادت آباد در هر کدام از خط‌های مترو که باشید در اولین قدم باید خودتان را به ایستگاه مترو میدان صنعت برسانید. با پیاده شدن در این ایستگاه می‌توانید در میدان صنعت با استفاده از تاکسی و یا اتوبوس خطی که در نزدیکی رستوران مرشد شما را پیاده می‌کنند سوار شوید.

  • دسترسی با تاکسی‌های شهری

اگر قصد رفتن به رستوران تهران بین را با تاکسی‌های شهری دارید، باید از هر نقطه تهران که هستید خودتان را به ایستگاه خطی‌‏هایی که شما را به سعادت‌‏آباد می‌‏برند برسانید.

در این میان ایستگاه‏‌های خطی سعادت‌‏آباد در میدان آرژانتین، آزادی و میدان صنعت قرار دارند و شما می‌‏توانید به راحتی با حضور در این محل‌ها، سوار تاکسی‌های خطی شوید و به رستوران مرشد سعادت آباد بروید.

  • دسترسی با اتوبوس های خطی و یا BRT

اگر می‌خواهید با استفاده از اتوبوس به رستوران مرشد سعادت آباد بروید، پیشنهاد می‌کنیم اول با مترو خودتان را به ایستگاه مترو دانشگاه شریف برسانید و بعد از مترو خارج شده و از آنجا با اتوبوس‏‌هایی که به سمت میدان صنعت می‌روند به سعادت آباد بروید و بعد با سوار شدن به تاکسی‌‏های شهری که به سمت میدان کاج می‌روند خودتان را به رستوران مرشد برسانید.

روی نقشه ببینید!

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Bar Mor

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


در رستوران مرشد سعادت آباد چی بخوریم؟

اگر از آن دسته از آدم‌هایی هستید که به رستوران های سنتی علاقه‌مندید و دوست دارید یک غذای خوشمزه ایرانی را در یک محیط کاملا سنتی میل کنید، رستوران مرشد سعادت آباد را برای یکبار هم که شده امتحان کنید.

منو رستوران مرشد سعادت آباد متنوع است و با هر سلیقه‌ای که به آنجا بروید برای شما غذا دارد. از آنجا که چلو گوشت‌های رستوران مرشد را همه می‌شناسند باید گفت آن‌قدر لذیذ درست می‌شود که شما از برت خوردن سیر نمی‌شوید.

اینجا شما با صرف چلو گردن و چلو دست همایونی طعمی نو را تجربه می‌کنید و از آن لذت می‌برید،.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس نصیر نصیر

بیشتر بخوانید: رستوران پستو سعادت آباد، غذاهای ایتالیایی را تهران بخورید

همچنین غذای روز هم در رستوران مرشد سعادت آباد از آن چیزهایی است که می‌تواند خیال شما را از غذاهای متنوع راحت کند. البته منو غذاهای روز مرشد فقط برای وعده ناهار سرو می‌شود که خوراکی‌هایی لذیذی مثل لوبیا پلو، خورش قورمه سبزی و قیمه بادمجان است.

در رستوران مرشد شما می‌توانید در کنار غذای اصلی‌تان، نوشیدنی و پیش غذا مثل ماست موسیر، دوغ محلی، شربت مخصوص، انواع سالاد، زیتون پرورده و بورانی بادمجان سفارش دهید و یک وعده‌ خوراک به یادماندنی را صرف کنید.

در تمامی شعبه‌های رستوران مرشد تهران آب بیشتر اوقات رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد و شما در این رستوران مرشد نوشابه پیدا نمی‌کنید، در اینجا فقط می‌توانید با غذای خود دوغ و البته انواع شربت‌ها را سفارش دهید.

در رستوران مرشد غذاها در داخل سینی سرو می‌شود که این سینی‌ها سایزهای مختلفی دارند و شما  می‌توانید چند نفر اشتراکی از یک سینی غذا بخورید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Hamed S. Hayatshahi

بیشتر بخوانید: معرفی محله سعادت آباد تهران


دیدن دکوراسیون سنتی و نوستالژیک رستوران مرشد اشتهای شما را زیاد می‌کند

فضای آرام و دلفریب رستوران مرشد سعادت آباد طوری است که همه از آرامش آنجا لذت می‌برند و دوست دارند تا دوباره به آنجا بروند. چیدمان سنتی و گلدان‌های سرسبز و دکوراسیون دلربا چیزی است که توجه همه را در رستوران مرشد به خود جذب می‌کند و آن‌ها را برای هر بار رفتن وسوسه می‌کند.

یادتان باشد که اگر برای اولین بار است که می‌خواهید به رستوران مرشد بروید، سعی کنید آخر هفته نباشد، چون آخرهفته‌ها رستوران معمولا خیلی شلوغ است و ممکن است برای اولین بار توی ذوق شما بخورد. سعی کنی زودتر بروید که به اوج شلوغی نخورید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Hamed S. Hayatshahi

بیشتر بخوانید: بهترین کافه رستوران های تهران، از دنج ترین تا لوکس‌ترین


اطلاعات و راه های ارتباطی با رستوران مرشد 

آدرس: سعادت آباد، پایین تر از میدان کاج، کوچه کیان ۱۳ شرقی، پلاک ۲

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۹۶۲۹۳

شماره تماس اختصاصی مرشد: ۰۲۱۷۵۲۷۲

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۳ شب اینجا باز است.

پارکینگ اختصاصی: ندارد

وب سایت: https://morshedrestaurant.com

صفحه اینستاگرام: morshed_restaurantt@

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Hamid Reza Dadgarnia

بیشتر بخوانید: رستوران دیوان، تجربه‌ای متفاوت از میزبانی


 حالا که با ویژگی‌های رستوران های مرشد سعادت آباد که در تهران هم پرطرفدار است آشنا شدید، خوب است تا حداقل یک بار به آنجا بروید و از طعم خوراکی‌های مرشد لذت ببرید. شاید هم شما قبلا به این رستوران رفته باشید؟ آیا از کیفیت غذاهای رستوران مرشد راضی بودید؟

آیا منوی خوبی و متنوعی برای صرف غذا داشت؟ چه غذایی اینجا سفارش دادید و چه خاطره‌ای خوشی از مرشد دارید؟ آن را برای ما بنویسید. قطعا نظرات و تجربیات شما برای خوانندگان تهران مبله مهم و ارزشمند است.


سوالات متداول

آدرس دقیق رستوران مرشد سعادت آباد کجاست؟

این رستوران در محله سعادت آباد پایین‌تر از میدان کاج، کوچه کیان ۱۳ شرقی و پلاک ۲ قرار دارد.

قیمت غذای رستوران مرشد چقدر است؟

قیمت غذاها در رستوران مرشد نسبت به دیگر رستوران های تهران تقریبا گران است و اینجا شما نمی‌توانید انتظار غذاهای با قیمت مناسب را داشته باشید.

آیا رستوران مرشد سعادت آباد پارکینگ اختصاصی دارد؟

خیر، این رستوران پارکینگ برای پار خودرو شما ندارد.

Comments (0)
Add Comment