رستوران دیوان، تجربه‌ای متفاوت از میزبانی

محیط لوکس، غذاهای خوشمزه و پرسنل حرفه‌ای همگی در منطقه فرشته تهران دست‌به‌دست هم دادند تا رستوران دیوان یکی از بهترین رستوران های تهران شود. اگر در تهران هستید و به دنبال رستورانی مجلل و لوکس برای قرارهای کاری مهم خود هستید و یا می‌خواهید برای برگزاری مراسم خود به رستورانی خاص بروید، در ادامه این مقاله تهران مبله همراه ما باشید تا بیشتر با رستوران دیوان آشنا شده و برای رزرو آن بهتر تصمیم بگیرید.

روی نقشه ببینید!


رستوران دیوان کجاست؟

آدرس رستوران دیوان تهران در خیابان فرشته، بعد از خیابان کوهیار و در مجتمع تجاری سام سنتر است. با این حساب شما با رفتن به طبقه 8 این مجتمع در ابتدا متوجه این موضوع می‌شوید که با یک رستوران شیک و البته با قیمت غذاهای گران روبرو هستید. اگر به اینترنت دسترسی دارید و یا برای پیدا کردن آدرس رستوران، نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می‌توانید از لوکیشن رستوران دیوان در بالای همین صفحه (روی نقشه ببینید) استفاده کنید.

البته شما می‌توانید با رفتن به این رستوران یک تیر دو نشان بزنید هم یک غذای خوشمزه بخورید و هم در فضاهای مجتمع سام سنتر که یک پاساژ نسبتا گران است بچرخید و از انواع برندهای جهانی که اینجا جمع شده‌اند دیدن کنید. خلاصه که این‌جا حوصله‌تان سر نمی‌رود و می‌توانید پوشاک و لباس، طلا و جواهر، عطر و ادکلن این‌جور اجناس را اینجا پیدا کنید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس saber kalantari


ترکیب سبک سنتی و مدرنیته در چیدمان داخلی دیوان

اگر به کاخ‌ های تهران مثل کاخ سعدآباد یا نیاوران رفته باشید، آنچه که در رستوران دیوان به‌عنوان دکوراسیون داخلی می‌بینید، شما را یاد تالار آینه و میز شام شاهانه می‌اندازد. اینجا با ترکیب سبک مدرنیته و سنتی انگار شما را به مهمانی در مراسم شاهان ایرانی دعوت کرده‌اند.

در کنار سبک مدرنیته و سنتی، استفاده از نقاشی‌های مینیاتور ایرانی، پرده‌ها و لوسترهای مجلل در دیوان، آنجا را به خاص‌ترین رستوران‌های تهران تبدیل کرده.

اینجا حتی موسیقی زنده هم نیز ترکیبی از آلات موسیقی ایرانی و غربی مثل سه‌تار و پیانو است تا جایی که همه تهرانی‌ها، رستوران دیوان فرشته را جز رستوران های لاکچری تهران می‌شناسند.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس saber kalantari

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره مجموعه کاخ سعد آباد و عمارت های آن


منو غذاهای رستوران دیوان چه چیزهایی دارد؟

در منو این رستوران، غذاهای ایرانی مثل قیمه نسا، خورشت آرتیشو و نعنا جعفری، سوتس پلو تنوری با ماهیچه، اکبر جوجه با سس انار، خورشت ماست و زعفران، ته‌چین و غذاهای فرنگی مثل اردک کنفیت با سس فسنجانی و استیک با کته و کره وجود دارد.

کباب‌های رستوران دیوان بسیار خوش‌طعم و لذیذ است. پیش‌غذاها و سالادهای این رستوران نیز با بقیه رستوران‌ها فرق دارد. زیتون‌پرورده با پنیر برشته شمالی، ته‌دیگ لقمه‌ای، حلیم‌بادمجان مخصوص، لواش رول با گوجه مخصوص، پیراشکی گوشت و فیله ماهی از جذاب‌ترین پیش‌غذاهای رستوران دیوان است. 

بخش های مختلف رستوران

فضای داخلی رستوران دیوان بخش‌های مختلفی دارد که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید:

  • تالار آینه: این بخش رستوران با چیدمان خاص و لوکسش، ظرفیت پذیرایی از ۲۲ نفر مهمان را دارد و شما می‌توانید برای برگزاری مهمانی‌های ویژه و دورهمی‌های دوستانه از آنجا استفاده کنید. 
  • بخش عمومی رستوران: اینجا محل معمولی رستوران برای پذیرایی از همه مهمان‌هایی است که به دیوان می‌روند.
  • بخش VIP : در این بخش شما می‌توانید از که به پذیرایی از مهمان‌ها با تعداد حداکثر ۱۰نفر اختصاص داده شده است. 
  • بالکن رستوران دیوان: اینجا جایی است که بیشتر به فضای باز رستوران مربوط می‌شود. در بالکن رستوران هم می‌توانید برای خوردن نوشیدنی استفاده کنید و هم برای خالی شدن میزی که رزرو کرده‌اید در آنجا بنشینید و از هوای آزاد و کوه‌های شمال تهران به همراه صدای موسیقی زنده داخل رستوران لذت ببرید. 
  • کافه دیوان: در این رستوران‌گردی بعد از صرف غذا شما می‌توانید به بخش کافه بروید و با سفارش چای نعنا، زعفرانی، گل محمدی و انواع نوشیدنی، باقلوا، قهوه از اوقات شیرین خودتان لذت ببرید و یا با خوردن یک نوشیدنی در کنار دوستان و خانواده تفریح‌تان را در تهران تکمیل کنید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس saber kalantari

بیشتر بخوانید: بهترین کافه رستوران های تهران، از دنج ترین تا لوکس‌ترین

امکانات دیگر رستوران

  • داشتن پارکینگ اختصاصی: اول از همه اینکه برای رفتن به رستوران دیوان نیازی به نگرانی بابت جای پارک و شلوغی خیابان‌ها نخواهید داشت، چون این رستوران پارکینگ اختصاص دارد. 
  • اینترنت رایگان: فضای داخلی رستوران مجهز به اینترنت پرسرعت رایگان است تا شما بتوانید در زمان انتظار برای آماده شدن غذا سرگرم در فضای مجازی شوید.
  • داشتن سالن VIP: اگر قصد برگزاری مراسم‌های خاص و رمانتیک مثل جشن تولد، جشن نامزدی و یا حتی مراسم‌ رسمی را دارید، می‌توانید هنگام رزرو میز با عوامل رستوران هماهنگ کنید تا آن‌ها محیط مناسب را برای شما و دوستانتان آماده کنند. 
  • امکان استفاده از سلف سرویس: شما می‌توانید در رستوران دیوان برای جمع دوستان یا خانواده، با پرداخت هزینه تعیین شده در ازای هر نفر از امکانات بیشتری استفاده کنید.
  • قابلیت سفارش غذاهای بیرون‌بر: شما می‌توانید غذاهای رستوران را به صورت بیرون بر هم تهیه کنید. کافی است با شماره تلفن رستوران تماس بگیرید و غذای مورد علاقه‌تان را برای ناهار یا شام از منوی پیشنهادی سفارش دهید.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران با موسیقی زنده در تهران کدام است؟


اطلاعات و راه‌های ارتباطی با رستوران دیوان

آدرس رستوران: تهران،خیابان فرشته، بعد از خیابان کوهیار، مجتمع تجاری سام سنتر، طبقه 8

محبوب‌ترین غذاهای رستوران: ماهی سالمون، فیله مینیون، کباب ترش ، خورش ماست، ماهی هامور

آدرس وب‌سایت: https://divan-rst.ir

صفحه اینستاگرام: divanrestaurant@

ساعت کاری رستوران: همه روزه از ساعت ۱۲:۳۰ ظهر تا ساعت ۲۳ شب است و شما می‌توانید برای صرف ناهار یا شام مهمان این رستوران شوید.

ظرفیت رستوران: این رستوران درست است که گنجایش ۱۵۰ نفر  مهمان را دارد اما شما در هر زمانی از ساعات از روز که به آنجا مراجعه کنید با صف طولانی افراد در انتظار برای ورود و سفارش غذا مواجه می‌شوید. بهترین کار برای راحت کردن خیال خودتان، رزرو میز پیش از حضور در رستوران است که می‌توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی رزرو خود را انجام دهید.

شماره تلفن رستوران برای رزرو میز: 02122653853

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Sina Saberi


آیا شما تجربه خوردن غذا در رستوران دیوان را داشته‌اید؟ کیفیت غذاها چه‌طور بود؟ آیا از ماهی‌ها و فیله‌های معروف این‌جا تست کرده‌اید؟ برخورد پرسنل برایتان رضایت‌بخش بوده؟ آیا می‌دانستید این رستوران امکان برگزاری مراسم های رسمی و دورهمی خانوادگی را دارد؟ نظر شما درباره فضای داخلی و تالار آیینه‌اش چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. تجربیات شما می‌تواند راهنمای خوبی برای خوانندگان ما باشد.


سوالات متداول

آدرس رستوران دیوان کجاست؟

تهران،خیابان فرشته، بعد از خیابان کوهیار، مجتمع تجاری سام سنتر، طبقه 8

محبوب ترین غذاهای رستوران دیوان کدام است؟

ماهی سالمون، فیله مینیون، کباب ترش، خورش ماست و ماهی هامور از معروف ترین و خوشمزه ترین غذاهای رستوران دیوان هستند که هر کسی به آنجا برود برای یکبار هم که شده از آن‌ها تست می‌کند.

شماره تلفن رستوران دیوان فرشته چند است؟

شاید شما قبل از رفتن به رستوران بخواهید میز خود را رزرو کنید و بخواهید غذای بیرون بر سفارش دهید. اینجاست که فقط با یک تماس با شماره 02122653853 می‌توانید هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

آیا رستوران دیوان پارکینگ برای پارک ماشین دارد؟

بله، شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی خودرو خود را در پارکینگ اختصاصی مجتمع سام سنتر بگذارید و در مجتمع تجاری بچرخید و از غذاهای خوشمزه رستوران دیوان بخورید.

آیا رستوران دیوان فرشته موسیقی زنده دارد؟

بله، در این رستوران سبک موسیقی زنده ایرانی و خارجی است و شما می‌توانید در کنار خوردن غذا از اجرای موسیقی زنده هم لذت ببرید و اشتهای غذای خود را چندین برابر کنید.

قیمت غذاهای رستوران دیوان چقدر است؟

همانطور که می‌دانید رستوران دیوان از رستوران های خاص و لاکچری تهران است و قیمت غذاها به نسبت رستوران های دیگر گران‌تر است. البته کیفیت غذاها هم به نسبت قیمت بسیار ایده‌آل است.

آیا در رستوران دیوان می‌توان تولد گرفت؟

بله، اگر شما مراسم خاص و رمانتیکی مثل جشن تولد، جشن نامزدی و یا حتی مراسم‌ رسمی داشته باشید، می‌توانید با پرسنل رستوران هماهنگ کنید تا آن‌ها محیط مناسب را برای شما و دوستانتان به بهترین شکل آماده کنند.

Comments (0)
Add Comment