شهربازی تیراژه ۲ یک تیر و چند نشان

شهربازی تیراژه در مجتمع تجاری تفریحی تیراژه ۲ قرار دارد. این شهربازی برای ساکنین شرق تهران گزینه بسیار خوبی است. اگر تابه‌حال سری به این مجتمع زده باشید، می‌دانید که هر روز جمعیت زیادی به قصد تفریح و یا خرید کردن و گشتن به این مجتمع می‌روند. برای خیلی از پدر و مادرها، سرگرم کردن بچه‌ها همیشه یک مسئله بزرگ است. مثلا وقتی بزرگترها قصد خرید دارند و نمی‌دانند چطور بچه‌شان را همراه خود ببرند، بدون این‌که حوصله بچه سر برود، راه‌حل چیست؟ برای چنین وقت‌هایی، شهربازی یک راه‌حل بسیار عالی و کاربردی است. در واقع وقتی خودتان به خرید می‌روید و بچه‌تان را به شهربازی می‌برید، مثل این است که با یک تیر چند نشان بزنید. با این کار هم خودتان راضی و خوشحال هستید و هم بچه‌تان شاد و پرانرژی است.


امکانات شهربازی تیراژه ۲

در شهربازی تیراژه ۲ حدود ۳۰ دستگاه بازی مختلف و متنوع وجود دارد. این دستگاه‌ها برای کودکان و نوجوانان مناسب بوده و بهتر است پدر و مادرها متناسب با نوع بازی و میزان سختی و آسانی آن، بازی مناسب برای فرزند خود را پیدا کنند. بیش‌تر بازی‌های این دستگاه‌ها رقابتی و استراتژیک هستند و فرزند شما احتمالا یک تا سه ساعت می‌تواند در این فضا سرگرم شود.

درست است که فضای شهربازی تیراژه ۲ چندان بزرگ و وسیع نیست ولی بازی‌های آن تنوع خیلی خوبی دارند. معمولا استفاده از شهربازی شامل تخفیف‌های مختلف و دوره‌ای می‌شود و شما می‌توانید قبل از رفتن به شهربازی، سایت‌های تخفیف را بررسی کنید. با داشتن کد تخفیف می‌توانید هزینه کم‌تری بپردازید، اما از تعداد بیش‌تری از دستگاه‌های بازی این شهربازی استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین تفریحات سر پوشیده تهران


بعد از رفتن به شهربازی چی‌کار کنیم؟

از آن‌جایی که مجتمع تیراژه ۲ یک مجتمع تجاری و تفریحی است، به‌جز کلی فروشگاه متنوع و شهربازی امکانات دیگری هم دارد که می‌توانید از آن‌ها هم استفاده کنید.

مثلا اگر بعدازظهر به تیراژه ۲ می‌روید، می‌توانید شام را در فودکورت آن صرف کنید. اگر هم دل‌تان فودکورت نمی‌خواهد، می‌توانید به کافی‌شاپ مجتمع بروید. اما امکانات تیراژه ۲ فقط این‌ها نیست، در این مجتمع شهرکتاب هم هست که می‌شود به آن سر زد. شهرکتاب تیراژه ۲ هم برای بزرگترها مناسب است و هم بچه‌ها.

سینما تیراژه ۲
منبع: سایت سینماتیکت

در واقع سر زدن به این مجتمع می‌تواند به‌طور هم‌زمان تعداد زیادی از احتیاجات شما را برآورده کند. بسیاری از خانواده‌ها در تعطیلات و یا آخر هفته‌ها به این مجتمع می‌روند و زمانی را به خرید کردن، سرگرمی و تفریح و خرید کتاب و محصولات فرهنگی می‌گذرانند.


دسترسی به مجتمع تجاری تفریحی تیراژه ۲

یکی از بهترین روش‌ها برای دسترسی به مجتمع تیراژه ۲ استفاده از مترو است. چرا که این مجتمع دقیقا کنار ایستگاه مترو شهید مدنی قرار دارد. ایستگاه شهید مدنی هم روی خط ۲ متروی تهران قرار دارد. اگر به این خط مترو نزدیک هستید، بهتر است با مترو به این مجتمع بروید.

دسترسی به تیراژه ۲
منبع: گوگل مپ

روی نقشه ببینید!

 آدرس: خیابان شهید مدنی، کنار ایستگاه مترو مدنی، مجتمع تجاری تفریحی تیراژه ۲، طبقه سوم

ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

شماره تماس: ۰۲۱۷۲۵۶۳

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.