نظافت واحدهای تهران مبله چطور انجام میشود؟
شما اگر بخواهید در سفر به تهران برای اقامت؛ واحدهای مبله را انتخاب کنید. باید بدانید که دغدغه نظافت ندارید. اما اولین چیزی که به ذهنتان میرسد این است که نظافت واحدهای مبله چطور است؟ آیا اینجا بالش و ملحفههایش تمیز است؟ سرویس بهداشتی، اتاقها، تختها و حتی وسایل آشپزخانه اینجا میتواند برایتان قابل قبول باشد؟ چطور میتوان برای چند روز و یا طولانی مدت در این واحدها با خدمات نظافتی ماند؟
باید بگوییم امروز قرار است در مورد نظافت واحدهای مبله در تهران مبله برایتان بگوییم؛ تا بدانید که قرار است در خانهای شبیه به خانه خودتان باشید. خانهای که حتی سختپسندان و وسواسیها هم از آن راضی هستند و با خیال راحت برای هر چقدر که بخواهند میتوانند آنجا زندگی کنند.
چک لیست نظافتی واحدهای تهران مبله
جمع آوری زباله ها و وسایل اضافی، جارو کردن یا نظافت کف اتاق، تمیز کردن حمام و توالت،، تعویض ملحفه ها و حولهها، تمیز کردن میز، صندلی، کمد و سایر وسایل اتاق از نکاتی است که در نظافت واحدهای تهران مبله حتما باید با دقت و وسواس زیادی انجام شود.
منبع عکس وب سایت تهران مبله
بیشتر بخوانید: هزینه اجاره خانه تهران؛ چند درصد از درآمد تهرانی برای اجاره خانه میرود؟
-
شروع نظافت با تمیز کردن آشپزخانه واحد مبله
بعد از خروج مهمان و یا بیرون رفتن مهمان از واحد مبله در صورت درخواست؛ واحد توسط پرسنل خدمات خانهداری و نظافت تمیز میشود. همانطور که میدانید آشپزخانه قلب خانه است و نظافت آن باید اولویت اول باشد. در این مرحله اول از همه ظرفها و باقیمانده غذا و هر چیزی که روی میز و کابینتهای آشپزخانه باشد، جمع میشود. ظرفهای کثیف شسته میشوند و بعد زبالهها داخل سطل مربوطه میروند.
سینک ظرفشویی با مواد ضدعفونی کننده شسته میشوند. سطوح کابینت ها و اجاق گاز را با پاککنندهها پاک شده تا چربیها تمیز شوند. این کار بوی نامطبوع و جذب حشرات داخل آشپزخانه را از بین میرود.
پاکسازی اولیه آشپزخانه باعث میشود فضای پختوپز در طول روز بهداشتی باقی بماند. بررسی شیرهای گاز و اطمینان از بسته بودن آنها، از خطرات احتمالی جلوگیری میکند.
-
نظافت و تعویض ملحفهها و روکش بالشها و روتختیها در اتاق
در این مرحله روکش بالشها، روکش تخت، ملحفهها و رو تختیها همه بعد از خروج مهمان از واحد تعویض میشوند. پرسنل خدمات تهران مبله این کار را با وسواس بیشتری انجام میدهند تا شما بتوانید راحت در واحدهای مبله تهران اقامت کنید.
منبع عکس وب سایت تهران مبله
-
شستشوی حمام و جکوزی، دستشویی و روشویی
شستشوی حمام و دستشویی از بخشهای خیلی مهم و اساسی در نظافت خانه های مبله تهران است. در این مرحله لکهها و آلودگیهای روی کاشی، دیوار، روشویی پاک و در مرحله بعد ضدعفونی میشوند. البته لکههای حاصل از تجمع بخار در حمام و جکوزی به خوبی تمیز شده تا بوی بد آنها از بین برود. به این نکته توجه کنید که نظافت سرویس بهداشتی و حمام در زمان اجاره خانه مبله در تهران از گزینههای اساسی در سلامتی و بهداشت خانه شماست.
-
گردگیری و نظافت تمامی قسمت های منزل
در این مرحله تمامی سطوح، میزها، درب ها و پنجره ها همه و همه در واحدهای تهران مبله گردگیری میشوند. پرسنل خدماتی ما در گردگیری خانه از دستمال نخی نمدار استفاده میکند تا هر جایی که گرد و غبار را پاک کند. تمیز کردن تمامی اسباب و اثاثیه خانه، لوازم دکوری، تمامی لوازم خانگی، لوازم صوتی تصویری و … هم در مرحله گردگیری همه پاک میشوند.
-
تمیز نمودن پنجره و شیشهها
پرسنل نظافتی واحدهای تهران مبله در فرایند نظافت خانه در چک لیست نظافتی خود پنجرهها و شیشههای خانه را هم تمیز میکنند. چون خیلی از واحدهای مبله ویوی خوبی در شمال شهر دارند و حیف است این ویوی زیبا زیر غبار و دود پنجرهها پنهان بماند.
-
تمیز کردن فرش، موکت و مبلمان با استفاده از شامپو فرش
در زمان نظافت خانه های تهران مبله اگر فرش و موکت کثیف شده باشد؛ مسئول خانهداری وظیفه دارد که آن را با هماهنگی پرسنلش تمیز کند. مثلا اگر لکههای ایجاد شده بر روی فرش، موکت و مبلمان بود؛ حتما پاک شوند تا خانه تمیز به مهمان بعدی تحویل داده شود.
البته شما در اجاره واحد مبله سعی کنید از کثیف کردن فرش و مبلمان خودداری کنید تا این وسایل کمتر برای شستشو و پاکسازی بروند.
-
تمیز کردن لوستر و چراغ و آباژور
نظافت لوستر و چراغهای خانه های مبله در تهران از مهمترین مواردی است که در زیبایی و نور خانه تاثیر دارد. همکاران ما در بخش خدمات تهران مبله با دقت زیادی چراغها، لامپها، لوستر و جاهایی که در معرض نور است را حتما قبل از تحویل به مهمان تمیز کرده و همه چیز مثل خانه خودتان مرتب و عالی است.
منبع عکس وب سایت تهران مبله
بیشتر بخوانید: بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان (۱۰ محله معروف و پرطرفدار+ قیمت)
-
ضدعفونی کردن مناطق پرتردد در برج های زنجیره ای تهران مبله
این گزینه بیشتر برای جاهایی است مثل دستگیره درها، کلیدهای برق، میزها، صندلیها و سایر سطوحی که مدام توسط مهمانها استفاده میشود. با این کار خیالتان از فضاهای عمومی، لابیها و حتی چراغها و پریزها راحت میشود.
-
آمادهسازی و چیدمان وسایل بهداشتی و تجهیزات
تهیه و چیدمان لوازم بهداشتی مانند حوله، شامپو، صابون و لوازم یکبار مصرف در اتاقها و فضاهای عمومی خانه های تهران مبله از دیگر وظایف نیروهای خدماتی است. ما در تهران مبله پک بهداشتی برای مهمانان خود داریم تا دغدغهای بابت حمام و نظافت خود نداشته باشند.
البته تهیه و تنظیم تجهیزات مورد نیاز برای نظافت و ارائه خدمات به مهمانان، مانند صندلیهای آشپزخانه و حمام هم بر عهده پرسنل ماست تا بتوانند واحدهایی که نیاز به تعویض دارند را شناسایی وسایل نو را با آن جایگزین کنند.
خلاصه که ارائه پک لوازم بهداشتی، نقش مهمی در تکمیل چک لیست نظافت تهران مبله و ارائه خدمات کامل به مهمانان دارد.
منبع عکس وب سایت تهران مبله
بیشتر بخوانید: توریستها از کجای تهران دیدن می کنند؟ (لیست دیدنی های تهران ۱۴۰۳)
شاید شما هم این روزها تصمیم دارید برای کارهای اداری و درمانی و حتی تفریحی خود راهی تهران شوید؛ باید بگوییم آپارتمان های مبله تهران مبله بهترین پیشنهاد برای شماست. چون این آپارتمانها در بهترین لوکیشنهای تهران هستند و دسترسی مناسبی به سیستم حمل و نقل عمومی و بزرگراهها و اتوبانهای تهران دارند؛ طوری که شما میتوانید با مترو و اتوبوس و با خودرو خود به هر کجای تهران که میخواهید بهراحتی بروید.
سوالات متداول
نظافت واحدهای مبله در تهران چطور است؟
نظافت خانه های مبله با تمیز کردن و گردگیری و شستشوی سرویس بهداشتی شده شده و با تعویض ملحفهها و روبالشتی و در نهایت با ارائه پک بهداشتی برای هر مهمان تمام میشود.
آیا نظافت خانه های مبله بر عهده مهمان است؟
خیر؛ شما میتوانید نظافت خانه را با بخش پذیرش هماهنگ کنید تا در زمانی که خارج از واحد هستید، خانه مبله شما تمیز و مرتب شود.