رستوران های اوین ولنجک، از لوکس‌ترین تا دنج‌ترین

اوین و ولنجک از محله‌‌های قدیمی و لوکس ‌تهران هستند.  اینجا جایی است که شما می‌توانید ساعات‌ها در خیابان‌های سرسبز آن قدم بزنید و در بهترین رستوران های اوین ولنجک غذا بخورید و روز خوشی را برای خود بسازید.

در کل محله اوین ولنجک جایی است که با داشتن فضای سرسبز و زیبای خیابان‌ها، ویلاها، آپارتمان‌های لوکس مبله همراه با باغ‌‌های بزرگ، همیشه شما را از هیاهو و شلوغی‌های قلب پایتخت دور می‌کند.

شکم گردی در بهترین رستوران های اوین ولنجک

بهترین رستوران های اوین ولنجک را باید از کسانی پرس‌وجو کرد که قبلا به رستوران‌های این مناطق از تهران رفته باشند و یک وعده از ناهار و شام خود را در آنجا مهمان کنند.

چون که هر شخصی با توجه به نوع نگرش خود در مورد رستوران و کافه اظهار نظر می‌کند و می‌تواند به شما در پیدا کردن یک رستوران عالی کمک کند.

محله‌های اوین ولنجک از مناطق پرتردد و مورد توجه ساکنان و گردشگران تهران است و شاید به دلیل هیاهو و شلوغی این مناطق تهران رستوران‌های زیادی در آنجا به چشم می‌خورد.

برای اینکه خاص‌ترین و بهترین رستوران های اوین ولنجک را برای یک روز هیجانی با کلی غذای خوشمزه انتخاب کنید در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

1– رستوران گیلاس ولنجک

اگر شما جزء افرادی هستید که می‌خواهید در یک رستوران لوکس اوقات خود را سپری کنید، رستوران باغ گیلاس ولنجک یک پیشنهاد عالی و خاص برای شما است.

بهترین کیفیت غذاها و داشتن فضای دل‌انگیز در منطقه ولنجک باعث شده تا این رستوران مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرد. 

همچنین، می‌توان گفت رستوران باغ گیلاس از بهترین رستوران های اوین ولنجک به شمار می‌رود.

برای قرارهای کاری، دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه و حتی برای جشن‌ها و تولدهای خود می‌توانید از این مکان خاص و زیبا استفاده کنید.

آدرس و شماره تماس رستوران گیلاس: ولنجک، بلوار دانشجو، بالاتر از میدان یاسمن، درب وسط رستوران (مرکزی) گیلاس

۰۲۱۲۲۱۷۱۴۲۰ 

منبع عکس گوگل مپ، عکاس A .d

بیشتر بخوانید: معرفی تمامی محله های لاکچری تهران

2– رستوران دریاباز ولنجک

در این رستوران یک دکوراسیون خاص برای جذب مشتریان در نظر گرفته است طوری که شما بتوانید  انواع مهمانی‌ها، دورهمی‎ها و جشن‌های خود را در آنجا برگزار کنید.

در ضمن رستوران دریا باز ولنجک دارای سه طبقه با دکوراسیون لوکس و مدرن است و همین باعث شده است تا به عنوان یک رستوران و مکانی خاص در مورد توجه قرار بگیرد.

بدون شک می‌توان گفت رستوران دریا باز از بهترین رستوران های ولنجک است. در ضمن در رستوران دریاباز شما انواع غذاهای فرنگی، ایرانی و دریایی را می‌توانید مصرف نمایید. دیزاین خاص غذاها و داشتن پرسنل حرفه‌ای از امتیازات این رستوران محسوب می‌شود.

آدرس و شماره تلفن رستوران دریاباز: ولنجک، بلوار دانشجو، خیابان گلریزان، بالاتر از میدان گلریزان، کافه و رستوران دریا باز

۰۲۱۲۲۴۲۹۰۳۲

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Hooman

3- رستوران میزبان ولنجک

اگر شما جز افرادی هستید که می‌خواهید در یک رستوران لوکس تهران اوقات خود را سپری کنید رستوران میزبان ولنجک مخصوص شماست.

بهترین کیفیت غذاها و داشتن فضای دل‌انگیز در منطقه ولنجک باعث شده تا این رستوران جز بهترین رستوران ولنجک تهران باشد.

برای این رستوران برای قرارهای کاری، دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه و حتی برای جشن‌ها و تولدهای مکان خاص و زیبایی است که باید رفت و در آنجا خاطره ساخت.

آدرس و شماره تماس رستوران میزبان: محله ولنجک، ولنجک، بلوار دانشجو، پایین‌تر از میدان یاسمن، جنب قنادی لادن، پلاک ۸

۰۲۱۲۲۱۸۱۶۰۰

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohamad dp

بیشتر بخوانید: با تفریحات لوکس در تهران آشنا شوید

4– رستوران می لاکوی ولنجک

مگر می‌شود کسی را پیدا کرد که به غذاهای گیلانی علاقه نداشته باشد.

در تهران رستوران‌های مختلفی برای جذب مشتری اقدام به طبخ بسیاری از غذاهای گیلانی کرده‌اند ولی باید اشاره کنیم که رستوران می لاکوی ولنجک در بین بهترین رستوران های ولنجک جز معتبرترین و بهترین‌ها است.

چرا که توانسته غذاهای گیلانی و شمالی را با طبخ کاملا محلی آماده کرده و برای مشتریان خود سرو نماید. 

محیط این رستوران بسیار لوکس و کلاسیک طراحی شده است و شما قادر هستید برای گذراندن یک روز عالی در کنار خانواده و دوستان از این مکان استفاده کنید.

می لاکوی جز بهترین رستوران های اوین ولنجک تهران است که توانسته با پخت و طبخ بی‌نظیر غذاهای گیلانی خود را در بین مشتریان مطرح نماید.

آدرس و شماره تماس رستوران می لاکوی:  ولنجک، خیابان ایرانشهر، پایین‌تر از پارک هنرمندان، خیابان اراک، پلاک ۲۴، گیلانی می لاکوی

۰۲۱۲۲۱۷۳۹۰۰

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Elmira Hamidi

بیشتر بخوانید: گشتی در دیدنی ترین عمارت‌ های تهران قدیم

5– رستوران کندیک زعفرانیه 

اگر به دنبال یک مکان خاص با دیزاین متفاوت هستید می‌توانید از رستوران کندیک زعفرانیه دیدن کرده و برای گذراندن یک روز عالی از آن استفاده کنید.

در این مکان انواع دسرهای ایتالیایی و فست فود ها سرو می‌شود. کندیک زعفرانیه توانسته است جز بهترین رستوران‌های ولنجک تهران قرار بگیرد هم اکنون با سرو انواع غذاهای فست فودی بین برترین است.

اگر شما علاقه‌مند به غذاهای فست فودی مثل برگر، پیتزا، ساندویچ هستید این رستوران یک پیشنهاد عالی برای شما در بین بهترین رستوران های اوین ولنجک است.

رستوران کندیک زعفرانیه با محیط جذاب و دکوراسیون لاکچری و مدرن باعث شده تا افراد زیادی برای سرو غذا و گذراندن لحظاتی خاص به این مکان بیایند.

آدرس و شماره تماس رستوران کندیک: محله ولنجک، زعفرانیه، میدان الف، خیابان مقدس اردبیلی، روبروی خیابان شیرین

۰۲۱۲۲۴۱۲۱۲۱

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Alireza Safari

بیشتر بخوانید: اجاره روزانه خانه لاکچری در تهران

6- رستوران پردیس هتل اوین 

رستوران پردیس هتل اوین از بهترین زیباترین و لوکس ترین رستوران های تهران است که با رفتن به آنجا شما لذت خوردن غذایی جانانه و دلچسب را تجربه خواهید کرد. 

این رستوران به دلیل طبخ غذاهای تازه و با کیفیت در تمامی ساعات روز بسیار محبوب است.

این رستوران به گونه‌ای طراحی شده که با طرح چوب و تلفیقی از رنگ‌های گرم یک محیط دلنشین و صمیمی را برای همه‌ی مهمانان خود به ارمغان آورد.

 رستوران هتل پارسیان اوین از لحاظ دکوراسیون و ساخت، طراحی شیک و منحصر به فرد، کیفیت عالی غذاها، کادری مجرب، حرفه ای و خوش برخورد و… در سطح بالایی قرار دارد و کمتر رستورانی است که بتواند با آن رقابت کند.

 از مهم‌ترین ویژگی‌ها این رستوران پرسنل کارآزموده و با تجربه هستند که همواره با رویی خوش در حال خدمت رسانی به مشتریان است.

 پس درنگ نکنید برای تجربه یک صبحانه عالی در رستوران پردیس هتل اوین، می تواند بسیار جذاب و دلپذیر باشد.

آدرس و شماره تماس رستوران پردیس : اتوبان یادگار امام، تقاطع چمران جنوب، هتل ۴ ستاره اوین

۰۲۱۲۷۴۰۰

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Reza Mansour Khanaki

7– رستوران کباب

اگر بعد از یک روز کاری نتوانستید غذای مورد نظر خود را آماده کنید بدون درنگ خودتان را به رستوران کباب برسانید. باید اشاره کنیم که این رستوران که جز بهترین رستوران های اوین ولنجک است که با کباب‌های خوشمزه حسابی شما را سرحال می‌کند.

با توجه به اینکه رستوران خوب در مخله اوین ولنجک کار دشواری است بعد از این رستوران دیگر نیاز به گشتن ندارید.

آدرس و شماره تماس  رستوران کباب: ولنجک، میدان دانشگاه، خیابان درکه، نبش کوچه جلالوند پلاک ۱۹

 ۰۲۱۲۲۴۲۸۰۰۰

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mehdi imani

8-رستوران کنزو اوین،از بهترین رستوران های اوین ولنجک

خیلی از کسانی که در تهران علاقه‌مند به خوردن غذاهای آسیایی و دریایی هستند، رستوران کنزو می‌تواند این لذت را برایشان فراهم کند.

رستوران کنزو با کلی غذاهای ژاپنی و آسیایی که با حضور سرآشپز ژاپنی طبخ می‌شود روز شما را می‌سازد. در کنار غذاهای باکیفیت،‌ چیدمان صندلی‌ها و میزهای کوتاه رستوران کنزو شبیه فیلم‌های آسیای شرقی است و حسابی می‌تواند یانگوم  را در تهیه غذاهای آسیای شرقی در ذهن شما تداعی کند.

آدرس و شماره تلفن رستوران کنزو : اوین، هتل پارسیان آزادی

۰۲۱۲۷۴۰۰

بیشتر بخوانید: بالا شهر تهران کجاست؟

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Alborz SH

شما تا به حال مهمان کدام یک رستوران های اوین ولنجک بوده‌اید؟ اگر در هریک از رستوران‌هایی که در بالا گفتیم بوده‌اید حتما برای ما نظرتان را بنویسید. 

در ضمن برایمان بگویید که کدام آیتم‌های توی منوی رستوران های اوین ولنجک را بیشتر دوست داشتید؟

Comments (0)
Add Comment