کافه های لاکچری تهران، از شیک‌ترین تا لوکس‌ترین های پایتخت

اغلب ما آدم‌ها حتی اگر کافه‌روهای حرفه‌ای هم نباشیم بدمان نمی‌آید موقع انتخاب کافه، لاکچری‌ترین‌هایش را انتخاب کنیم. البته ممکن است این سؤال پیش بیاید که کافه های لاکچری تهران کجا هستند و چرا به آنها لاکچری می‌گویند؟ با این مطلب همراه شوید تا در کنار جواب دادن به این سؤال با چند تا از کافه های لاکچری تهران آشنا شوید. 


کافه روحی باغ نگارستان ؛ شبح فتحعلی شاه را به یک نوشیدنی دعوت کنید

کافه رستوران روحی باغ نگارستان از آن کافه‌هایی است که قبل از هر چیز به خاطر فضای متفاوتی که دارد در لیست کافه های لاکچری تهران قرار می‌گیرد. ساختمان و فضای این باغ در دوره قاجار ساخته شده تا پادشاه بتواند برای رفع خستگی و عوض کردن آب و هوا به آن سر بزند.

پس اگر در یکی از روزهایی که به کافه روحی سر می‌زنید شبح فتحعلی شاه قاجار را توی باغ نگارستان دیدید، تعجب نکنید. احتمالا آمده تا حال و هوایی عوض کند و بوی خوش نوشیدنی‌های کافه‌های روحی را به مشام بکشد. شاید بد نباشد که به آیس کافه دعوتش کنید تا ببیند در طول سال‌هایی که از دنیا رفته نوشیدنی‌ها چقدر بهتر و خوشمزه‌تر شده‌اند.

فضای کافه روحی، اینجا همه‌چیز روح دارد

همان‌طور که می‌دانید روحی نام کافه رستورانی است که در باغ نگارستان قرار دارد و از وقتی افتتاح شده طرفداران زیادی پیدا کرده. به قول دست‌اندرکاران کافه روحی این‌جا همه‌چیز روح دارد. حتی صندلی‌ها و میزهای کافه. پس احتمالا هر جا که بنشینید بهتان خوش می‌گذرد. البته خیلی‌ها ترجیح می‌دهند موقع رفتن به کافه روحی توی حیاط باغ بنشینند تا از هوای خوب آن استفاده کنند. به همین دلیل اغلب وقت‌ها میزهای توی حیاط خیلی زود پر می‌شوند.

اگر به موقع رسیدید و میزهای توی حیاط خالی بود بهتر است میزی را انتخاب کنید که نزدیک آن المانی باشد که به شکل حافظیه شیراز توی حیاط کافه گذاشته‌اند. وقتی پشت میز بنشینید و باد خنک تابستانی از لای شاخه‌ درخت‌های بلند باغ نگارستان به صورتتان بخورد، با دیدن این المان کوچک دل‌تان برای خواندن غزل‌های حافظ تنگ می‌شود.

اما فضای داخلی کافه هم طراحی متفاوتی دارد و بی‌شباهت به اتاق‌های مجلل خانه‌های قاجاری نیست. اگر هوا خوب باشد و پنجره را باز گذاشته باشند می‌توانید منظره باغ نگارستان را از پنجره کافه ببینید.

منوی کافه روحی 

از بین خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های کافه روحی شربت‌های آن به شهرت خاصی رسیده‌اند. مثلا شربت مفرح که ترکیبی از زعفران، گل گاو‌ زبان و چوب دارچین است و یا شربت جگر جلا که از ترکیب عصاره انار، زغال اخته، آلبالو و سرکه لیمو درست شده و بوی خوشی دارد. اگر هم بخواهید چای دبش کافه روحی را بخورید می‌توانید در کنارش چیزکیک باقلوا و یا کیک‌های دیگر کافه را سفارش بدهید.

اطلاعات کافه روحی باغ نگارستان

آدرس: بهارستان، خیابان ابن سینا، خیابان دانشسرا، خیابان شریعتمدار، باغ نگارستان

شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۹۱۰۸۰

ساعت کار: ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب

بیشتر بخوانید: عمارت بهارستان تهران، کاخی بازمانده از فراز و نشیب‌های دوران


حس کافه، مشق حواس چشایی، بویایی و بینایی

شعار اصلی کافه حس مشق حواس و لمس میراث است و این شعار را با پختن و درست کردن انواع نوشیدنی‌ها و خوردنی‌های مختلف به مشتری‌هایش منتقل می‌کند. انگار با خوردن نوشیدنی‌های سنتی می‌فهمیم که چه ارثیه‌های خوشمزه و جذابی داریم. ممکن است تابه‌حال از این زاویه به ماجرای کافه رفتن نگاه نکرده باشید. پس آماده باشید چون تجربه‌های تازه‌ای در کافه حس منتظر شما هستند.

فضای حس کافه، رو به نور اُرسی‌ها 

حس کافه فضایی شبیه خانه‌های قدیمی دارد. مثلا خانه‌ای که ممکن است در کودکی دیده باشیم و یا خانه یکی از نزدیکان‌مان که هنوز هم می‌توانیم عکس‌هایش را در آلبوم قدیمی عکس‌های چاپی آن روزها ببینیم. خانه‌ای با ارسی‌های چوبی که نور روز را به خانه می‌آورند و اگر جلوی‌شان بنشینیم و چای بنوشیم، به نظرمان می‌رسد که چای‌مان خوشمزه‌تر از همیشه است.

گلدان‌هایی با گیاهان سبز که برگ‌هایشان به خاطر نور مناسب فضا پهن و درشت شده‌اند در گوشه و کنار کافه به چشم می‌خورند و این فضای قدیمی و دلچسب را شمعدان‌ها و لوسترهای طرح قدیمی کامل می‌کنند. جوری که حس می‌کنید باید یک جایی در این فضا عکس یادگاری بگیرید.

منوی حس کافه، از خوش‌نوش‌ها تا شکرپاره‌ها

دسته‌بندی خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های حس کافه هم خلاقانه است و هم آدم را وسوسه می‌کند که همه‌شان را در یک نوبت سفارش بدهد. مثلا ته‌بندها و لقمه‌ها و نسخه‌ها میان وعده‌های جمع‌وجوری هستند که می‌توانید در ساعات مختلف روز سفارش‌شان بدهید.

سفید بلوری‌ها و پالودها هم انواع بستنی و فالوده ایرانی هستند که در فصل‌های گرم طرفداران زیادی دارند. شکرپاره‌ها پیش‌کش‌ها انواع شیرینی‌ها و تنقلاتی هستند که حس کافه به شکلی خلاقانه و با الهام از مزه‌های ایرانی تهیه می‌کند.

لب‌سوزها، لب‌دوزها و نوش‌داروها هم انواع نوشیدنی‌های گرمی هستند که در کافه حس درست می‌شوند. شن جوش‌هایی که در منوی کافه می‌بینید قهوه‌هایی هستند که با ظرف مخصوصی به نام دله و به شکلی کاملا ایرانیزه شده سرو می‌شوند. برای پیدا کردن نوشیدنی‌های سرد هم باید قسمت نازنوش‌ها و خوش‌نوش‌ها را ببینید که عطر خوش‌شان حال‌تان را جا می‌آورند.

حس کافه یک بخش مجزا هم برای نوشیدنی‌های فرنگی مثل انواع قهوه در منوی‌اش دارد که شاید بخواهید سفارش‌تان را از بین آن‌ها انتخاب کنید.

اطلاعات حس کافه

آدرس: خیابان فرشته، خیابان نیلوفر، ساختمان رویال آدرس، طبقه دوم

شماره تماس: ۰۲۱۷۵۴۲۶

ساعت کار: ۸:۳۰ صبح تا ۱ بامداد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Thapanee Kongngoenthong

بیشتر بخوانید:‌ لوکس ترین مناطق تهران برای اقامت کدامند؟


کافه بومی، انتخابی که در کافه های لاکچری تهران تکرارش می‌کنید؟

کافه بومی برای آن‌ دسته از آدم‌هایی مناسب است که فضاهایی با طراحی مدرن را بیش‌تر می‌پسندند. فضاهای مختلفی که برای نشستن در این کافه ایجاد شده هم دنج هستند و هم طراحی‌های متنوعی دارند. احتمالا هر آدمی با هر سلیقه‌ای که باشد موقع ورود به کافه بومی می‌تواند فضای دنج خودش را پیدا کند.

فضای کافه بومی، بهترین خاطره‌ها در دور میز ساخته می‌شوند

در سالن اصلی کافه رستوران بومی میزها با فاصله از هم چیده شده‌اند. رنگ سبز میز و صندلی‌ها احتمالا احساس سبکی و راحتی خاصی به‌تان می‌دهند و چیزی نمی‌گذرد که به جای گشتن دنبال میز مناسب حواس‌تان برود پی قاب‌ها و تزئینات خاصی که روی دیوارها و گوشه و کنار کافه رستوران بومی به چشم می‌خورد.

بیش‌تر از همه قاب سه لتی که روی یکی از دیوارهای رستوران بومی نصب شده چشم آد‌م‌ها را می‌گیرد و نظرشان را جلب می‌کند. اما اگر میزهای آن قسمت از کافه پر است، نگران نباشید چون طراحی بقیه قسمت‌ها هم به همین اندازه جالب توجه است.

البته خیلی‌ها از همان اول به قصد نشستن در تراس به کافه رستوران بومی می‌روند. برای همین همیشه میزهای تراس زود پر می‌شوند. اما اگر یکی از میزهای تراس گیرتان بیاید حتما از هوا و فضا بیش‌تر لذت می‌برید. چون به عقیده دست‌اندرکاران کافه بومی بهترین خاطره‌ها همیشه دور میز ساخته می‌شوند.

البته بعد از یک دورهمی جذاب با آدم‌هایی که دوست‌شان دارید در کافه‌ای که فضایش با خلق‌وخویتان سازگار است، شما هم با دست‌اندرکاران کافه بومی هم‌عقیده می‌شوید.

منوی کافه بومی، یک انتخاب سخت 

اگر اهل خوردن برگر و پاستا باشید و هر دو را به یک اندازه دوست داشته باشید در کافه بومی با مشکل بزرگی روبه‌رو می‌شوید. چون پاستا و برگرهای این کافه واقعا خوردنی‌اند. نان تازه‌ای که برگر را روی‌اش می‌گذارد با مخلفات خوشمزه و یا سس مخصوص پاستا که ادویه‌اش به اندازه و مناسب است، چیزی نیست که بشود به سادگی از کنارش گذشت.

اگر هم دل‌تان خوردنی شیرین و شکری می‌خواهد بد نیست که تارت سیب و یا تیرامیسوهای کافه بومی را امتحان کنید. به جز خوشمزگی طعم این خوردنی‌ها دیزاین متفاوت و جذاب آن‌ها هم باعث می‌شود که قبل از خوردن کمی مکث کنید. شاید بخواهید عکسی از خوردنی‌تان بگیرید و یا حتی جزئیات آن طراحی و تزئینات را با دقت بیش‌تری ببینید.

اطلاعات کافه بومی

آدرس: ‎خیابان ‌فرشته، بوتیک‌مال ‌ملل

شماره تلفن: ۰۲۱۲۲۰۱۱۹۵۱

ساعت کار: ۱۱ صبح تا ۱۱:۳۰ شب

بیشتر بخوانید: رستوران های اوین ولنجک، از لوکس‌ترین تا دنج‌ترین


کافه کاخ لیدوما، صبحانه در قصر کافه های لاکچری تهران

فضای کاخ رستوران لیدوما شبیه سالن اصلی یک کاخ مجلل و باشکوه است. با این‌که بیش‌تر آدم‌ها برای خوردن غذا در وعده‌های شام و ناهار به کاخ لیدوما می‌آیند اما این کاخ منوی کافه هم دارد و می‌توانید برای وعده صبحانه هم به آن سر بزنید.

کاخ لیدوما برای هشتصد نفر ظرفیت دارد و ظرفیت پذیرش بخش وی‌آی‌پی هم حدود دویست و پنجاه نفر است. به همین دلیل خیلی‌ها برای مراسم مختلف و حتی برای صبحانه‌های خانوادگی کافه رستوران لیدوما را انتخاب می‌کنند. تازه لازم نیست نگران شلوغی بلوار فرحزادی و پیدا نکردن جای پارک باشید چون کاخ لیدوما پارکینگ اختصاصی دارد.

فضای کاخ لیدوما، فضای خودتان را پیدا کنید

سالن کاخ لیدوما سه قسمت متفاوت دارد که هر کدام فضای مخصوص به خودشان را دارند که فضای سنتی، فضای باز و فضای کلاسیک هستند. دکوراسیون خاص فضای داخلی کاخ لیدوما باعث می‌شود که خیلی‌ها ترجیح بدهند که پشت میز و صندلی فضای داخل بنشینند.

سقف دوازده متری رستوران با رنگ و طراحی متفاوت آن را می‌توانید در اغلب عکس‌هایی که از این رستوران گرفته شده ببینید که با لوسترهای مجلل تزئین شده است. با این دکوراسیون شاید عجیب نباشد که وقتی پشت میز سالن این کاخ نشسته‌اید، حس کنید دارید در یک قصر مجلل غذا می‌خورید.

منوی کافه رستوران لیدوما

از آن‌جایی که کافه رستوران لیدوما غذاهای هیجان‌انگیزی در منوی‌اش دارد این احتمال زیاد است که به قصد خوردن قهوه به کاخ لیدوما بروید ولی یک پرس ناهار درست و حسابی سفارش بدهید. شاید هم بهتر باشد صبحانه‌های مفصل لیدوما را امتحان کنید. چون در منوی کاخ لیدوما هشت مدل بشقاب صبحانه وجود دارد که باب هر سلیقه‌ای است.

در کنار خوردنی‌های کاخ لیدوما کلی نوشیدنی سرد و گرم است برای آن‌ها که قصد دارند ساده‌تر سفارش بدهند و یا برای یک قرار کاری به کاخ لیدوما می‌روند و ترجیح می‌دهند سفارش‌شان بیش‌تر از یک نوشیدنی نباشد. گلد کاپوچینو یکی از نوشیدنی‌های گرم کاخ لیدوما است که با ترکیبی از ورق طلا درست می‌شود.

یکی از خوردنی‌هایی که فقط می‌توانید در منوی کاخ لیدوما پیدا کنید کوکتل میوه مخصوص کاخ است که با ترکیبی از میوه‌های فصل و با تزئینی جذاب سرو می‌شود. اگر فصل تابستان باشد احتمالا این کوکتل جذابیت زیادی پیدا می‌کند. به خصوص این‌که برای آماده کردن آن از حجم زیادی میوه استفاده می‌شود.

اطلاعات کافه کاخ لیدوما

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی

شماره تماس: ۰۲۱۸۶۰۹۰۸۹۰

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

بیشتر بخوانید:‌ رستوران های غرب تهران، بهشت شکم‌گردها


کافه رستوران آولی، با دکوراسیون بوهو در بین کافه های لاکچری تهران

کافه رستوران آولی استایل و فضای خیلی متفاوتی دارد و شاید به همین دلیل بشود یک جورهایی آن را هم در لیست کافه های لاکچری تهران گذاشت. آدم این تفاوت را به محض ورود به کافه احساس می‌کند و حس خاص کافه خیلی زود روی هر کسی تأثیر می‌گذارد. اما اگر بخواهیم لاکچری بودن را به جز فضا و دکوراسیون با کیفیت غذا هم تعریف کنیم باید سری به منوی کافه هم بزنیم. چون همیشه جذابیت فضا همان اندازه اهمیت دارد که کیفیت خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها.

منوی کافه رستوران آولی

یکی از خوبی‌های کافه رستوران آولی این است که منوی ویژه صبحانه دارد و می‌توانید صبح قبل از شروع کارتان خودتان را به کافه برسانید و صبحانه مفصلی نوش جان کنید. صبحانه‌ها هم متنوع‌اند تا با ذائقه و سبک هر کسی در خوردن صبحانه جور دربیایند. دیس صبحانه مخصوص آولی هم غذای پختنی دارد و هم خوراکی غیرپختنی. املت، خامه و مربا، سالاد یونانی و… بعضی از جزئیات جذاب این دیس هستند.

در قسمت نوشیدنی‌های سرد و گرم منو هم می‌توانید چند مدل قهوه جذاب پیدا کنید. مثلا لاته لوندر آولی از آن نوشیدنی‌های گرمی است که در روزهای سرد زمستان حسابی می‌چسبد. خیلی‌ها هم از انواع چای گیاهی و دمنو‌ش‌های آولی تعریف کرده‌اند. مثلا چای سبز رویال همراه با غنچه گل یاس و یا دمنوش لموس گرس با زنجبیل و ریشه‌های گیاهی برای آدم‌هایی که دوست دارند مزه‌های جدید و متنوع دمنوش را تجربه کنند گزینه‌های خیلی خوبی هستند.

فضای کافه رستوران آولی، گرم و صمیمی

کافه رستوران آولی چند سالن مختلف دارد که با ستون‌های باریکی از هم جدا می‌شوند. به همین دلیل آدم‌ها کاملا از هم جدا نیستند ولی میزهایشان فاصله قابل‌توجهی از هم دارد. این مدل چینش میزها و جدا شدن فضاها باعث می‌شود که وقتی از دور به سالن آولی نگاه کنید کنار هم بودن آدم‌ها برایتان تصویری صمیمانه به وجود بیاورد.

از طرفی استفاده از گل‌ها و گیاهانی که اغلب مخصوص آب‌وهوای گرم هستند و درختچه‌های بلند با شاخه‌های سبز و یا گیاهانی با آویزهای بلند و نازک به صمیمیت این فضا اضافه می‌کند. حصیرهایی که در بعضی قسمت‌های سالن به‌عنوان تزئین استفاده شده به‌همرا پارچه‌هایی که قسمتی از سقف سالن را می‌پوشانند و رنگ کرم‌شان که با رنگ قهوه‌ای روشن چراغ‌های آویز از سالن همخوانی خوبی دارد این فضای صمیمانه را گرم می‌کند.

اطلاعات کافه رستوران آولی

آدرس: بلوار اندرزگو، خیابان علوی، پلاک ۲

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۳۱۰۰۶

ساعت کار: ۹ صبح تا ۱۲ شب

منبع عکس گوگل مپ، عکاس  Mohammad Hosein Nadali

بیشتر بخوانید: شب های شگفت انگیز تهران ؛ شب‌گردی در تهران


کافه ربلان، از کافه های لاکچری تهران که هر ساعتی بروید، خوش می‌گذرد

کافه ربلان در آخرین طبقه مرکز خرید تندیس تجریش قرار دارد و اغلب آدم‌ها بعد از خرید و گشت‌وگذارشان در تجریش و حوالی آن به این کافه سر می‌زنند. سالن بزرگ کافه و تهویه مناسب آن باعث می‌شود که احساس کنید می‌شود ساعت‌ها پشت میزهای کافه رو به منظره قسمتی از شهر تهران نشست و خوش گذراند. اما اگر بخواهیم دقیق‌تر به این کافه نگاه کنیم باید فضای آن و منوی غذاهایش را با دقت بیش‌تری بررسی کنیم. حاضرید؟

منوی کافه ربلان و آخرهفته‌های مخصوصش

یکی از ویژگی‌های خاص کافه ربلان که در لیست کافه های لاکچری تهران قرار گرفته این است که آخرهفته‌ها صبحانه‌هایش سلف سرویس است و می‌توانید از تنوع غذاها و خوردنی‌های کافه حسابی لذت ببرید. انواع غذاهای پختی در کنار نوشیدنی‌های گرم و آبمیوه‌های طبیعی فصل، انواع کیک و دسر شاید انتخاب را برایتان سخت کند. پس بهتر است کم‌کم بشقاب‌تان را پر کنید تا بتوانید مزه‌های بیش‌تری را بچشید و از صبحانه‌تان بیش‌تر لذت ببرید. طهرونی، بیروتی، بریتیش و ترکیش چند تا از بشقاب‌های صبحانه کافه ربلان هستند که اگر در روزهایی غیر از پنجشنبه و جمعه به این کافه بروید می‌توانید آن‌ها را سفارش بدهید.

سالادهای کافه هم طرفدارهای زیادی دارند. مثلا فیتنس سالاد ترکیبی از سبزیجات ارگانیک است که با پنیر و سس و مرغ گریل شده سرو می‌شود. تام سالاد هم ترکیبی از کاهو، پیاز، پرتقال و انگور به همراه استیک فیله گوساله است که با سس تام مزه خیلی جذابی پیدا می‌کند.

کافه ربلان در زمینه پاستا، برگر و رپ هم حرف‌های خوبی برای گفتن دارد. فقط کافی است که اهل این خوردنی‌ها باشید تا در این کافه خوشمزه‌های دوست‌داشتنی‌تان را دوباره مزه کنید. البته ناگفته نماند که قیمت غذاها در کافه ربلان نسبتا گران است. این نکته را باید درباره بقیه کافه‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم هم در نظر بگیرید. چون وقتی حرف از کافه های لاکچری تهران می‌شود نمی‌توان قیمت‌ نسبتا بالای غذاها را نادیده گرفت.

فضای کافه ربلان، رو به منظره شهر 

کافه ربلان فضای بزرگی دارد که در قسمتی از آن آشپزخانه قرار دارد و بقیه آن با چند مدل میز و صندلی پر شده است. دیوارهای شیشه و شفاف هم دور این سالن را قاب گرفته‌اند تا آدم‌ها بتوانند موقع غذا خوردن و نشستن پشت میزها نمایی از شهر تهران را تماشا کنند.

استفاده از گلدان‌ها هم به‌عنوان جداکننده میزها از هم به حس و حالی که در فضای کافه جریان دارد کمک می‌کنند. هر چند شاید در نگاه اول خیلی متوجه این گلدان‌ها و گیاهان سبز نشوید اما اگر عکسی از سالن کافه ببینید، متوجه می‌شوید که گیاهان چطور با رنگ سبزشان تصویر سالن کافه را قشنگ‌تر می‌کنند.

اطلاعات کافه ربلان

آدرس: تجریش، ابتدای فنا خسرو‌،‌ مرکز خرید تندیس، طبقه ۷

شماره تماس: ۰۲۱۲۴۵۱۲

ساعت کار: ۹ صبح تا ۱۱:۳۰ شب

بیشتر بخوانید:‌ بازار سنتی تجریش مکانی برای خرید


کافه روبرتو ، قرارش بر خوشمزگی در کافه های لاکچری تهران

روی در شیشه‌ای کافه روبرو این متن نوشته شده:‌ اینجا کافه روبرتو است. بنای آن بر دوستی گذاشته شده و قرارش بر خوشمزگی. جریان کار و افکارمان در جهت لذت بردن و دوست داشتن است و از طعم قهوه و رنگ‌وبوی غذا تا حال‌وهوا و انرژی فضا همه‌چیز در خدمت خوشحالی و رضایت شماست». اگر شما باشید با دیدن و خواندن این متن دل‌تان نمی‌خواهد وارد کافه شوید و چرخی در آن بزنید، پشت میزش بنشینید و چیزی سفارش بدهید؟

فضای کافه روبرتو، با عشق در کافه های لاکچری تهران پذیرایی می‌کنند

ته آن متن روی شیشه نوشته بودند با عشق پذیرایی می‌کنیم. اما این فقط یک جمله ساده نیست. وقتی سر میزتان می‌نشینید، یکی از پرسنل کافه خیلی زود سراغتان می‌آید. با لبخند سلام می‌کند و بهتان خوش آمد می‌گوید. شاید همین چیزهای ساده باعث شود که آدم احساس راحتی بیش‌تری در کافه داشته باشد. فضای سالن کافه روبرتو ساده است ولی تلاش شده با تابلوها و تزئینات روی دیوار و چراغ‌ها و دیوارکوب‌ها جذابیتی به این فضا ببخشند.

تازه روبرتویی‌ها کلاس‌های آموزشی هم برگزار می‌کنند. مثلا یکی از سرفصل‌های آموزشی‌ آن‌ها آشنایی با شیمی قهوه است که برای آدم‌هایی که همیشه با قهوه سروکار دارند خیلی مناسب است.

منوی کافه روبرتو

بیایید از آخر منوی کافه روبرتو شروع کنیم. چون آن‌جا یک دسته جالب است: نان‌ها. در کافه روبرتو هر روز نان‌های مخصوصی پخته می‌شود. مثلا نان فوکاچا یا نان سیمیت که حتی قیافه‌شان هم اشتهاآور است چه برسد به مزه‌شان. از طرفی چون این نان‌ها تازه و روزانه پخته می‌شوند طعم و عطرشان هر کسی که توی کافه باشد را وسوسه می‌کند تا یکی از آن‌ها سفارش بدهد. شیرینی‌های توی منو هم دست‌پخت خود کافه روبرتو است. وافل، پن شکلات، رول کشمش و گردو چند تا از شیرینی‌ها هستند. قهوه‌ها، چای و عرقیجات هم نوشیدنی‌هایی هستند که می‌توانید همراه با این شیرینی‌ها میل کنید.

اما اگر دل‌تان خوردنی متفاوتی می‌خواهد به بخش غذا و سالاد منو بروید. از بین این غذاها ساندویچ بادمجان با ترکیبی از سس گوجه و ریحان به همراه سالاد کینوا واقعا جذاب به نظر می‌رسد. اگر هم می‌خواهید غذای گوشتی انتخاب کنید فوکاچا بیکن بوقلمون انتخاب خوبی است.

در ضمن کافه روبرتو منوی مخصوص صبحانه هم دارد که همراه با نان‌های تازه‌ای که هر روز در کافه پخته می‌شود، سرو می‌شوند.   

اطلاعات کافه روبرتو

آدرس: پاسداران، بوستان دوم، پلاک چهار

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۷۰۱۸۳۰

ساعت کار: ۹ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Padideh Boloorizadeh (PJ)

بیشتر بخوانید: بررسی صفر تا صد محله پاسداران تهران ؛ بخش‌های مهم و معروف آن


کافه‌گردی یکی از تفریحات محبوب و همیشگی تهرانی‌هاست، چه بعدازظهرهای نیمه خنک تابستان و چه شب‌های بلند زمستان را می‌توانید با نشستن در یک کافه  و خواندن کتاب یا گپ زدن با دوستان سپری کنید. ما در این یادداشت تهران مبله تلاش کردیم بهترین کافه های لاکچری تهران را برای کسانی که این روزها به فکر تهران‌گردی هستند، معرفی کنیم. شما تا به حال به کدام یک از این کافه‌هایی که گفتیم رفته‌اید؟ کدام یک از این کافه های لاکچری تهران را بیشتر از بقیه دوست دارید؟ اگر اسم کافه مورد علاقه شما در تهران در این لیست نیست آن را برای ما ارسال کنید تا در نوشته‌های خود از آن‌ها استفاده کنیم.


سوالات متداول

کاخ رستوران لیدوما منوی صبحانه هم دارد؟

بله. در کاخ لیدوما منوی ویژه‌ای هم برای صبحانه وجود دارد.

در کدام کافه تهران می‌توانیم جشن تولد برگزار کنیم؟

در کافه ربلان تجریش چند پکیج برای برگزاری جشن تولد وجود دارد که می‌توانید برای انتخاب آن‌ها با کافه هماهنگ کنید.

آدرس حس کافه کجاست؟

حس کافه در طبقه دوم ساختمان رویال آدرس در خیابان فرشته قرار دارد.

Comments (0)
Add Comment