ورزشگاه شهدای اوین؛ اجاره سالن، قیمت کلاس‌ها و مسیرهای دسترسی

ورزشگاه شهدای اوین شهدای از سالن‌های چند منظوره مناطق شمال تهران است. این ورزشگاه موقعیت خوب و فضایی آرامش‌بخش و دلنشینی دارد. اینجا بزرگ‌ترین و مجهزترین مجموعه‌های ورزشی تهران است که در خیابان دشت بهشت محله اوین قرار دارد. این مجموعه امکانات مختلفی مثل استخر، سالن بدنسازی، زمین‌های ورزشی، و سالن‌های ورزش های گروهی و چند منظوره را در خود جای داده است.

برای اطلاع از شماره تماس و مسیرهای دسترسی و امکانات ورزشگاه شهدای اوین با ما در تهران مبله همراه باشید.


آدرس ورزشگاه شهدای اوین و مسیرهای دسترسی

اگر بخواهید به مجموعه ورزشی شهدای اوین بروید باید از هر کجای تهران هستید، راهی شمال شهر و محله اوین شوید. در خیابان اوین به کوچه کچویی و خیابان دشت بهشت بروید و همینجاست که تابلوی ورزشگاه را می‌بینید.

روی نقشه ببینید!

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Sahba Shoeibi

مسیرهای دسترسی به مجموعه ورزشی اوین

شما در میان تمامی بخش‌های اوین تنها می‌توانید در بخش جنوبی این محله به اتوبان‌های چمران و بزرگراه یادگار امام دسترسی داشته باشید و از آن طریق خودتان را به محله‌های آرارات و سعادت آباد برسانید.

نزدیکترین ایستگاه مترو به ورزشگاه شهدای اوین

از آنجا که محله اوین به صورت مستقل ایستگاه مترویی ندارد، ایستگاه مترو خط ۷ تهران است.

ایستگاه مترو میدان کتاب سعادت آباد از آن ایستگاه‌هایی است که نزدیکی مجموعه ورزشی شهدای اوین قرار دارد.

  • ایستگاه اتوبوس ورزشگاه شهدای اوین

شما می‌توانید برای رفت‌و‌آمدهای خود در محله اوین به ورزشگاه از ایستگاه‌های اتوبوس استفاده کنید تا از ترافیک رهایی یابید. ایستگاه اتوبوس تابناک، ایستگاه اتوبوس پمپ بنزین، ایستگاه اتوبوس نمایشگاه، ایستگاه اتوبوس شهید شهریاری، ایستگاه اتوبوس اقاقیا و ایستگاه اتوبوس شاه حسینی از ایستگاه‌های پرتردد در محله‌های اوین هستند.



اطلاعات ضروری ورزشگاه شهدای اوین

آدرس مجموعه ورزشی شهدای اوین: تهران اوین،خیابان بهشت

شماره تماس مجموعه ورزشی شهدای اوین : ۰۲۱۲۲۱۴۹۱۲۳

بیشتر بخوانید: بالا شهر تهران کجاست و چرا انقدر پر طرفداره؟


چرا باید به ورزشگاه شهدای اوین برویم؟

  • داشتن تجهیزات ورزشی با کیفیت و به روز

ورزشگاه‌های خوب همیشه مجهزترین تجهیزات ورزشی و به‌روز  را دارند. در این میان ورزشگاه شهدای اوین با داشتن بهترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات توانسته بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای و علاقمندان به ورزش را مشتاق کرده تا تمرین و ورزش خود را در این مجموعه انجام دهند.

  • برخورداری از مربیان با تجربه و مجرب در جهت آموزش

ورزشگاه اوین از آنجا که در شمال شهر تهران است، بهترین مربیان با تجربه و مجرب را برای آموزش دارد. این مجموعه تلاش کرده تا با برنامه‌ریزی فعالیت‌های ورزشی حرفه‌ای ورزشکاران را آموزش دهد تا در آینده بتوانند بهترین باشند.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Nahid Dashtdar

  • داشتن محیط سالم و بدون چالش

این ورزشگاه محیط سالمی را برای ورزشکاران در نظر گرفته، با این حال افراد مبتدی و حرفه‌ای می‌توانند در فضایی سالم و مناسب مهارت‌ها و توانایی‌ها خود را به چالش بکشند.

  • بهره‌مندی از برنامه های تنوع بخش و جذاب

ورزشگاه اوین در شمال شهر تهران برنامه‌های متنوع و جذابی را در هر رشته ورزشی دارد. طوری که شما می‌توانید متناسب با علاقه‌مندی خود به هر یک از رشته‌هایی که دوست دارید بروید و مشغول فعالیت شوید تا باعث ایجاد حس رضایت و شادی در شما شود.

  • قیمت به‌صرفه و فوق‌العاده همراه با آموزش‌های ویژه 

قیمت‌ شرکت در کلاس‌های ورزشی معمولا در بالا شهر تهران گران است. اما در مجموعه ورزشی شهدای اوین

با توجه به امکانات و خدماتی که به ورزشکاران ارائه می‌شود، قیمت‌ها فوق‌العاده است و شما می‌توانید با مربیان و برنامه‌های آموزشی منظم و اصولی یک ورزشکار حرفه‌ای شوید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس A

بیشتر بخوانید: رستوران های اوین ولنجک، از لوکس‌ترین تا دنج‌ترین


نظر شما در مورد ورزشگاه شهدای اوین چیست؟ آیا تا‌به‌حال برای ورزش به این مجموعه سر زدید؟ امکانات و قیمت‌های آنجا را چطور دیدید؟ انتخاب این مجموعه ورزشی در شمال تهران را به بقیه هم پیشنهاد می‌دهید؟ یا اگر از کاربران و یا ورزشکارانی هستید که تجربه استفاده از مجموعه مجموعه ورزشی شهدای اوین را دارشته‌اید می‌توانید در بخش نظرات و تجربه استفاده از خدمات باشگاه مجموعه ورزشی شهدای اوین را در سایت تهران مبله با خوانندگان ما به اشتراک بگذارند.


سوالات متداول

مجموعه ورزشی شهدای اوین کجاست؟
این ورزشگاه در محله اوین و در خیابان دشت بهشت قرار دارد.
برای اطلاع از ساعت‌ها و رشته‌های ورزشگاه شهدای اوین با چه شماره‌ای تماس بگیرم؟
شما برای کسب اطلاعات در مورد کلاس ها و قیمت می‌توانید با شماره تماس مجموعه ورزشی شهدای اوین (۰۲۱۲۲۱۴۹۱۲۳) در ارتباط باشید.

Comments (0)
Add Comment