عجیب ترین تفریحات تهران را میشناسید؟

تفریحات تهران، فعالیت هایی هستند که هر کدام از آن ها می توانند به نوعی، حال و هوای هر فردی را تغییر دهند. در واقع یکی از مزایایی که تفریحات تهران دارد، این است که برای تمامی سنین وجود دارد. به بیان بهتر، امروزه، بازه ی مختلفی از سنین در جامعه وجود دارد. و هر کدام از این افراد، به وجود فعالیت ها و تفریحاتی نیاز دارد. چرا که با وجود این امر، می توانند کمی از مشغله های خود فاصله بگیرند و دمی را به انجام فعالیت های لذت بخش و جالب بگذرانند. همانطور که می دانید، شهر تهران، پر جمعیت ترین شهر ایران بوده، و مهم تر از همه، به طور روزانه، حجم بسیاری از افراد را به سمت خود جذب می کند.

طبق آماری که به دست آمده است، به طور روزانه بیش از ۲ میلیون نفر به شهر تهران می آیند. و این آمار سبب می شود تا بالطبع، میزان تقاضا برای انجام فعالیت های مختلف تفریحی نیز بالا باشد. و در نتیجه، تفریحات تهران، امروزه دارای تنوع یسیار بسیار زیاد بوده و توجه افراد بسیار زیادی را به سمت خود جلب می کند. اما این تفریحات، تماما خاص نبوده. چرا که در بسیاری دیگر از نقاط کشور، وسایل ها و امامات تف یحی بسیار زیادی پجود دارد. و این مساله سبب می شود تا در دسترس همه باشد و دیگر، جزوی از عجیب ترین فعالیت های تفریحی به شمار نرود. اما لازم به ذکر است که امروزه، برخی از تفریحات تهران، به قدری خاص و عجیب هستند که شاید برایتان جالب باشد بدانید که امکانات انجام آن ها در هر شهری وجود ندارد.

همین مساله حتی سبب شده که به طور روزانه، حجم بسیار بسیار زیادی از افراد، به سمت شهر تهران جذب شوند. البته باید اشاره کنیم که برخی از شهر های مدرن ایران از امکانات تفریحی بسیار زیادی برخوردار بوده و در نتیجه می توان گفت که تمامی تفریحات تهران که عجیب بوده به طور کامل خاص نیستند و در نتیجه می توان در برخی از شهر ها نیز از آن ها بهبره مند شد. اما به طور کلی، برخی از عجیب ترین تفریحات تهران، به قدری هیجان انگیز و خاص هستند، که توانسته اند افراد بسیار زیادی را از گوشه نقاط کشور به سمت پایتخت جذب کنند. تفریحات تهران، فعالیت هایی هستند که بدون شک، انجام دادن آن ها، بسیار بسیار لذت بخش بوده و می توانید عالی ترین، بهترین و عجیب ترین تفریحات تهران را به راحتی تجربه کنید و بی نظیر ترین و به یاد ماندنی ترین خاطرات خود را بسازید.

بهره مندی از تفریحات تهران، و تجربه لذت بردن از عجیب ترین تفریحات تهران، لازمه ی گاهی از آن ها، شرایط این تفریحات تهران و همچنین موقعیت مکانی آن ها می باشد. پس اگر قصد دارید تا خاص ترین و بی نظیر ترین تفریحات را تجربه کنید، توصیه می کنیم مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید. چرا که در ادامه این مطلب، شما را با تمامی جاهای خاص و دیدنی و همچنین عجیب ترین تفریحات تهران آشنا کرده ایم. به واسطه آشنایی با عجیب ترین تفریحات تهران می توانید برای بهره مندی از آن ها و همچنین تجربه خاص ترین و به یاد ماندنی ترین تفریحات، می توانید ادامه مطلب را مطالعه کنید تا بتوانید به راحتی برای بازدید از آن ها برنامه ریزی کنید.

تفریحات تهران و تجربه ای از هیجان

تفریحات تهران، از جمله اقداماتی هستند که به طور دائم، افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب می کنند. به بیان بهتر، مهم نیست که در روز های گرم تابستان باشیم یا روز های بسیار سرد و برفی. به طور کلی، در تمامی روز های سال، متقاضیان متعددی برای بهره مندی از تفریحات تهران وجود دارند. و مهم تر از همه، جالب است بدانید که امروزه برخی از عجیب ترین تفریحات تهران، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و در نتیجه، برای بازدید از آن ها باید از بهترین زمان بازدید اطلاعات کسب کنید.

شهر بزرگ تهران، با داشتن وسعت بسیار زیاد، یکی اژ شهر هایی است که برای دسترسی به بخش های مختلف آن، باید مساحت های بسیار زیادی را پیمود. و حتی باید اشاره کنیم که در بیشتر مواقع، در بیشتر بخش های سطح شهر تهران، ترافیک، به میزان بسیار زیادی وجود دارد. و در نتیجه، برای دسترسی به بخش های مختلف آن، باید زمان بسیار زیادی را صرف کرد. اما باید اشاره کنیم که این مساله، سبب شده تا امروزه، در بیشتر بخش های شهر تهران، امکانات و تجهیزاتی برای تفریح کردن وجود دارد.

به بیان بهتر، پایه ای ترین و اساسی ترین تفریحاتی که انسان ها می توانند تجربه کنند، در تمامی مناطق شهر تهران وجود دارند. اما وقتی صحبت از عجیب ترین تفریحات تهران می شود، باید اشاره کنیم که این تفریحات را در هر جایی نمی توان یافت. به همین سبب، اگر قصد دارید که خاص ترین و عجیب ترین تفریحات را تجربه کنید، باید حتما با آن ها آشنا باشید. بدون شک، برای تجربه عجیب ترین تفرحات تهران و حتی ایران، پیمودن مسافت های زیاد کاملا به صرفه است. پس اگر قصد دارید که این فعالیت ها و تفریحات تخران را تجربه کنید، لیست زیر را مطالعه کنید.

1. بالن سواری

یکی از عجیب ترین تفریحات تهران، که شاید نمونه آن را در کم تر شهری پیدا کنید، بالن سواری می باشد. بالن سواری، یکی از محبوب ترین و خاص ترین تفریحات برای تهرانیان می باشد. جالب است بدانید که بالن سواری، برای اولین بار در قرن هفدهم، صورت گرفت. و جالب تر اینکه اولین افرادی که بالن سواری را تجربه کردند، فرانسوی ها بودند. اما امروزه، بالن سواری، تبدیل به یکی از تفریحات لاکچری گایتخت نشینان شده است. چرا که درست 100 سال پس از این که در کشور فرانسه، برای اولین بار، بالن سواری صورت گرفت، این تفریح هیجان انگیز، به شهر تهران آمد.

در نتیجه این مساله باید بیان کنیم که بالن سواری، از تفریحاتی نیست که جدیدا به شهر تهران اضافه شده است. بالن سواری یکی از قدیمی تری تفریحات تهران می باشد و دیگر لازم نیست برای تجربه بهترین بالن سواری، به کشور های دیگر، و به ویژه به کشور ترکیه و کاپادوکیه مشهور آن بروید. برای دسترسی به منطقه بالن سواری تهران، و تجربه پرواز در آسمان و تماشای چشم انداز ها و مناظر بسیار زیبا و دیدنی این شهر، باید ابتدا خود را به منطقه دماوند تهران برسانید. در آبسرد، منطقه ای وجود دارد که امروزه، مخصوص بالن سواری بوده و می توانید یکی از عالی ترین و لذت بخش ترین تفریحات خود را در این مناطق تجربه کنید. شهرستان آبسرد، در 65 کیلومتری شهر تهران، در فاصله بسیار کمی از جاده هراز قرار دارد.

برای تجربه بهترین بالن سواری، باید خود را به مجموعه آبا برسانید. در این مموعه، ابتدا، آموزش های لازم برای پرواز را کسب می کنید. و در نهایت، با توجه به ظرفیت بالن ها که تا حداکثر 4 نفر می باشد، می توانید اقدام به بالن سواری کنید. بدون شک بالن سواری در تهران، یکی از لاکچری ترین و گران ترین تفریحات می باشد. چرا که امروزه، برای مدت 30 دقیقه، باید مبلغ 2.000.000 تومان را پرداخت کنید. و همچنین پپکیج VIP نیز در این مجموعه وجود دارد و می توانید به سادگی از آن ها بهره مند شوید.

اگر قصد دارید تا از بالن سواری که یکی از عجیب ترین و هیجان انگیز ترین تفریحات در تهران به شمار می رود، بهره مند شوید، توصیه می کنیم قبل از سپیده دم، به آن جا برسید تا بتوانید چشم انداز بی نظیر طلوع آفتاب را بر فراز آسمان تماشا کنید. بدون شک این کار یکی از لذت بخش ترین و هیجان انگیز ترین تفریحات شما بوده و می توانید از عالی ترین و بی نظیر ترین تفریحات تهران، به راحتی بهره مند شوید.

2. سوئینگ بوستان نهج البلاغه

یکی از بی نظیر ترین و هیجان انگیز ترین تفریحات تهران، سوئینگ می باشد. سوئینگ نهج البلاغه، یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین تفریحات می باشد که امروزه، هر فردی می تواند آن را تجربه کند. چرا که با استفاده از این امکان می توان تجربه سقوط از ارتفاع 65 متری را تجربه کرد. همانطور که می دانید، امروزه، تفریحات تهران، بسیار متعدد و هیجان انگیز هستند و بسته به نوع هر کدام از تفریحات، می توان تجربه ای به یاد ماندنی و لذت بخش را در آن ها تجربه کرد. اما سوئینگ بوستان نهج البلاغه، از جمله تفریحاتی نیست که هر روه با آن مواجه شوید. چرا که این امکان، یکی از خاص ترین و بی نظیر ترین تفریحات تهران به شمار می رود و با بهره مندی از آن می توانید عالی ترین و هیجان انگیز ترین تفریحات را تجربه کنید.

با توجه به اینکه برخی از عجیب ترین تفریحات تهران، دارای هیجان بسیار زیادی بوده و برای استفاده از آن ها محدودیت هایی وجود دارد، باید اشاره کنیم که می توانید از قبل، تمامی اطلاعات در خصوص این تفریح را جمع آوری کنید تا بتوانید از وجود امکان استفاده هیجان انگیز ترین و بی نظیر ترین تفریحات تهران برای شما جلوگیری کنید. لازم به ذکر است که سوئینگ پارک نهج البلاغه، نوعی تاب است که از پل معلق این مجموعه آویزان است. و برای استفاده از سوئینگ پارک نهج البلاغه، باید سوار این تاب شوید. و سپس، این تاب از ارتفاع بسیار بالا و از روی پل معلق، به پایین رها شده و شما می توانید سقوط را در این تاب تجربه کنید.

در نهایت، پس از کم شدن ارتفاع به اندازه کافی، صندلی های شما شروع به تاب خوردن می کند و می توانید در حالی که از پل معلق آویزان هستید، و ارتفاع بسیار زیادی با زمین دارید، تاب بخورید. ارتفاع این تاب از سطح زمین در حدود 65 متر بوده، و می توانید در حال تماشای چشم انداز بی نظیری که از بوستان نهج البلاغه، و دره فرحزاد دارید، بپردازید. شاید در ابتدا، انجام این کار دیوانگی به نظر برسد. اما باید اشاره کنیم که تاب خوردن بر فراد بوستان نهج البلافه، و همچنین تماشای منظره ی بسیار بسیار زیبا و دیدنی آن، می تواند برای شما بسیار لذت بخش و عالی باشد.

پس توصیه می کنیم حتما انجام این کار را از دست ندهید و از یکی از بهترین و بی نظیر ترین تفریحات تهران بهره مند شوید. نا گفته نماند که سوئینگ، تنها تفریح هیجان انگیز در بوستان نهج البلاغه تهران نیست. بلکه همچنین باید اشاره کنیم که بر روی پل معلق، تفریحات دیگری شامل بانجی جامپینگ، زیپ لاین، راپل، و… وجود دارد. در نتیجه اگر قصد دارید یکی از خاطره انگیز ترین و به یاد ماندنی ترین روز های خود را تجربه کنید، توصیه می کنیم حتما سری به بوستان نهج البلاغه بزنید. چرا که در این مجموعه، امکانات بسیار زیادی برای تفریح کردن وجود داردو در واقع، تعداد بسیار زیادی از تفریحات تهران در این منطقه واقع شده اند.

3. پاتیناژ

پاتیناژ یکی از مجبوب ترین و خاص ترین تفریحات تهران می باشد. در سر تا سر دنیا، طرفداران بسیار زیادی وجود دارند که دوست دارند تا تجربه پاتیناژ کردن را کسب کنند. و خوش بختانه باید اشاره کنیم که امروزه، مکان هایی در شهر تهران وجود دارند که اقدام به ارائه سرویس در این خصوص می کنند. در واقع، یکیاز بهترین و عجیب ترین تفریحات تهران، پاتیناژ می باشد که از چندین سال پیش، در دسترسی بوده است. البته باید اشاره کنیم که می توانید به راحتی، اقدام به دسترسی به این تفریح کنید. چرا که امروزه، در مجموعه شناخته شده و بزرگ ایران مال، سالنی بسیار بزرگ برای تجربه پاتیناژ وجود دارد. و شما می توانید به راحتی، اقدام به بهره مندی از آن کنید و یکی از لذت بخش ترین و عالی ترین تفریحات تهران را تجربه کنید.

مجموعه ایران مال، یکی از با کیفیت ترین و بهترین زمین های انجام پاتیناژ را ارائه داده است. و در نتیجه اگر قصد دارید که یکی از لذت بخش ترین و عالی ترین تفریحات تهران را تجربه کنید، توصیه می کنیم حتما از مجموعه ایران مال بازدید کنید. نا گفته نماند که در شهر تهرانف علاوه بر این زمین پاتیناژ زمین های دیگری در نقاط دیگر پایتخت وجود دارد. پس اگر دسترسی به ایران مال برای بهره مندی از یکی از بهترین تفریحات تهران را ندارید، می توانید با توجه به موقعیت مکانی سایر سالن های پاتیناژ در تهران، اقدام به دسترسی به آن کنید.

4. بانجی جامپینگ

از دیگر تفریحات تهران که بسیار عجیب و هیجان انگیز است، می توان به بانجی جامپینگ اشاره کرد. در واقع باید بیان کنیم که امروزه، می توانید با بهره مندی از امکانات و تجهیزات عالی، تجربه پرش از ارتفاع بسیار بلند را تجربه کنید. در این پرش، پاهای شما به یک کابل مقاوم و محکم بسته شده، و شما باشد به صورت وارونه، تجربه سقوط آزاد را تجربه کنید. بدون شک،  پرش از ارتفاع بسیار بسیار بلند، می تواند حتی خطرناک هم باشد. چرا که احتمال سکته کردن نیز وجود دارد. به همین منظور، قبل از اینکه عمل سقوط آزاد را تجربه کنید، توصیه می کنیم حتما قبل از انجام این کار، با کارمندان و راهنمایان این مجموعه، مشورت کرده و با توجه به سوالات آن ها در خصوص وجود بیماری های خطرناک، از انجام دادن این تفریح جلوگیری کنید.

بدون شک، تفریحات تهران، همگی دارای جذابیت های خاصی هستند و تقاضا های بسیار زیادی برای انجام آن ها وجود دارد. اما اگر قصد دارید تا به یاد ماندنی ترین و بی نظیر ترین تفریحات تهران را انجام دهید، توصیه می کنیم بانجی جامپینگ را تجربه کنید. چرا که این تفریح، می تواند تمامی مشغله های فکری، فشار های روانی، و حال بد شما را از بین ببرد. و در عین حال، بسیار لذت بخش و هیجان انگیز باشد. یکی از مزایای بانجی جامپینگ این است که امروزه، یکی از محبوب ترین و پر تقاضا ترین تفریحات تهران به شمار می رود. به همین دلیل، در 2 منطقه از این شهر، امکان انجام بانجی جامپینگ وجود دارد.
–    ولنجک، مجموعه تفریحی توچال، بام تهران.
–    بوستان ولایت در انتخای بزرگراه نواب. در شماره 4 در شهر ورزش
–    بوستان نهج البلاغه، پل معلق

Comments (0)
Add Comment