کافه تهران ویلا، یادآور صفا و صمیمیت در خانه‌های قدیمی

اگر در تهران به دنبال کافه‌ای قشنگ و پر از حس‌وحال خوب هستید که یادآور صفا و صمیمیت خانه‌های تهران قدیم باشد، پیشنهاد می‌کنیم به کافه تهران ویلا سر بزنید. در نگاه اول وقتی شما فضای کافه را می‌بینید ممکن است برای شما عادی به نظر برسد اما همین طراحی به نظر ساده باعث می‌شود شما احساس کنید که وارد شهرک سینمایی غزالی تهران شده‌اید!!!
همچنین با وجود درو پنجره‌ها،‌ ‌موزائیک‌ها، پله‌ها به نظر می‌رسد که شما به لوکیشن ساخت فیلمی تاریخی مربوط به گذشته تهران قدم گذاشته باشید. در آن سوی حیاط کافه تهران ساختمانی دو طبقه به چشم می‌خورد. قدم به درون خانه که می‌گذارید، دیدن اسباب و اثاثیه‌های نوستالژیک داخل آن، شما را به تهران قدیم می‌برد.

همه چیز درباره جذابیت‌های کافه تهران ویلا

شنیدن صدای موسیقی کلاسیک ایرانی در لحظه ورود، رومیزی‌های خاص با رنگبندی‌های جذاب، بشقاب‌ها و حتی خود منو که از جنس پارچه‌ تهیه شده است را تنها می‌توان در کافه تهران پیدا کرد.
در این کافه سعی شده است پشت کوچک‌ترین جزئیات آن هم اندیشه‌ای باشد، حتی برای هر قاشق، چنگال، نبات و برگ نعنایی که برای تزیین در سفارشات به کار می‌رود فکر شده است تا بتواند لحظات رویایی را برای شما بسازد.
وجود حوض زیبا، باغچه و گل‌های رنگارنگ، صندلی‌های چوبی و میزهایی که هر کدام به اسم درختی نام‌گذاری شده‌اند، همگی در کنار هم فضایی ایجاد کرده‌اند که کافه تهران شبیه به هیچ کافه دیگری در تهران نباشد.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Saman PourFalatoon

بیشتر بخوانید: محله های مرکز تهران

منو کافه تهران ویلا چه چیزهایی دارد؟

کافه تهران ویلا در ابتدای فعالیت خود از شربت‌های خوشگوار با عرقیات گیاهی سرو می‌کرد که کمتر کافه یا حتی شربت‌خانه‌ای پیدا می‌شد که این ترکیب‌ها را با این ظاهر دلربا برای شما سرو کند. بدون شک بخش زیادی از محبوبیت کافه تهران مربوط به ظاهر جذاب شربت‌ها با رنگ‌های طبیعی زنده و سرحال است که تقریبا بیشتر میهمانان را وسوسه می‌کرد تا از سفارشات خود عکس بیندازند.
کافه تهران هر روز یک غذای روز مثل عدس پلو و لوبیا پلو دارد که در هر جایی این غذاها را با آن طعم لذیذش نمی‌توان پیدا کرد. غذاهایی خوشمزه که با عطر و طعم خانگی سرو می‌شوند.یکی از بخش‌های ویژه منو کافه تهران ویلا، بخش کیک، تارت و شیرینی آن است که همه‌ی آنها در گوشه حیاط در یک شیرینی پزی کوچک تهیه می‌شود.
برای مثال تارت هل و گلاب در اینجا تارتی است که مشتریان پروپا قرصی همیشه دارد که همواره در سفارش‌های همیشگی خودشان پیگیر و جویای احوال این شیرینی بسیار خوشمزه هستند تا از آن نوش جان کنند.

روزهای گرم تابستان را در کافه تهران ویلا بگذرانید

البته در روزهای گرم تابستان بستنی و فالوده‌ تهران ویلا را توصیه میکنم به هیچ وجه از قلم نیندازید.
اسم‌های مختلفی که در منوی کافه تهران می‌بینید بسیار ساده و آشنا هستند. ممکن است شما در نگاه اول با دیدن اسامی فکر کنید این خوراکی‌ها جذابیتی برای شما نداشته باشند اما هنگامی که غذا برای شما سرو می‌شود یا غذایی برای میز کناری شما می‌آید، از چیدمان و دورچین غذا گرفته تا استشمام بوی غذا به شکلی است که شما را به شدت شگفت‌زده خواهد کرد.
محیط کافه تهران به خصوص بخش داخلی آن بسیار شبیه یک خانه طراحی شده است و با لوستر، آینه، کمد دیواری و طاقچه‌های جذاب بیشتر فضای گرم و صمیمی یک خانه را برای شما تداعی می‌کند.
حسی که بیشتر مشتریان در کافه تهران ویلا تجربه می‌کنند حسی همراه با راحتی و آرامش است که می‌تواند تا مدت‌ها لذت آن در ذهنشان باقی بماند. یادتان باشد که این کافه در یک کوچه فرعی و به دور از شلوغی‌های خیابان ویلا برپا شده است که اگر کسی اینجا را از قبل نشناسد تقریبا محال است گذرش به این کافه بیفتد. اما شما کافی است یک بار به کافه تهران ویلا سر بزنید تا به مشتری همیشگی و وفادار آن تبدیل شوید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس MahouShin RainPawBow

بیشتر بخوانید:‌شب های شگفت انگیز تهران ؛ شب‌گردی در تهران

آدرس

میدان ولیعصر، بلوار کریم خان زند، خیابان استاد نجات اللهی، کوچه‌ خسرو، پلاک ۳۹

شماره تلفن

02188906813

Comments (0)
Add Comment