داروخانه ۲۹ فروردین، از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین‌ها در تهران

داروخانه شبانه روزی ۲۹ فروردین با ساختمانی در دو طبقه و مساحتی حدود دو هزار و هشتصد متر در محله حر تهران قرارگرفته‌ است. اینجا بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین داروخانه‌ها تهران است. داروخانه 29 فروردین را قدیمی‌های تهران بیشتر به اسم داروخانه سپه می‌شناسند. برای آشنایی بیشتر با این داروخانه با تهران مبله همراه شوید.

روی نقشه ببینید! 


داروخانه ۲۹ فروردین چه بخش‌های دارد؟

این داروخانه سه بخش دارد که کمی از آن‌ها برایتان گفته‌ایم. 

۱-بخش عمومی: انواع داروهای عمومی در بخش عمومی داروخانه ۲۹ فروردین قابل تهیه هستند. ساعت کاری بخش عمومی دار‌وخانه هم ۲۴ ساعته است و برای تهیه دارو به صورت شبانه روزی می‌توانید به اینجا بروید.

۲-بخش تخصصی: در این قسمت داروهای مورد نیاز برای بیماران خاص که کمیاب هستند را می‌توانید پیدا کنید. مثل بیماری‌های ام اس، شیمی درمانی و‌ پیوند و هر بیماری که متفاوت‌تر از بیماری عمومی است. ساعت کاری این بخش هم به جز روزهای تغطیل هر روز از شنبه تا چهارشنبه‌ ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر است و در روزهای پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ باز است.

۳-بخش آرایشی بهداشتی: در این بخش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی موردنیازتان را که شاید در جای دیگری ز تهران نتوانید پیدا کنید، می‌توانید از این بخش خریداری کنید. توجه داشته باشید که ساعت کاری بخش آرایشی داروخانه 29 فروردین از ساعت ۸ صبح تا ۲ بامداد است.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس کاوه صفری۱

بیشتر بخوانید: لیست بهترین تفریحات تهران ؛ معرفی مراکز تفریحی شهر تهران


مرجوع کردن دار‌وها در داروخانه ۲۹ فروردین چه شرایطی دارد؟ 

اگر دارو را با نسخه آزاد خریداری کردید زمان مرجوع ۲۰ درصد از مبلغی که پرداخت کردید کم می‌شود. حتما هم باید به همراه خود قبض خرید دارو‌ و نسخه مربوط به دارو داشته باشید. یکی دیگر از موارد ضروری که باید به همراه داشته باشید؛ گواهی از دکتر معالجتان است که دیگر نیازی به دارو ندارید. توجه داشته باشید فقط داروهایی که از این داروخانه خریدید قابل مرجوع هستند. یادتان باشد داروهای یخچالی و اسپری‌ها امکان مرجوع ندارند.

بیشتر بخوانید: بهترین آژانس مسافرتی تهران را از کجا پیدا کنیم؟


این داروخانه با چه بیمه‌هایی قرار داد دارد؟

بیمه نیروهای مسلح، تامین اجتماعی، خدمات درمانی، بانک‌های سپه و صادرات و کشاورزی، شهرداری، شرکت نفت، ایران و هلی کوپتر سازی همگی از بیمه‌هایی هستند که با این داروخانه قرارداد دارند.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali Amiri

بیشتر بخوانید: محله های مرکز تهران


داروخانه ۲۹ فروردین کجاست؟

برای رفتن به این داروخانه اول باید به میدان حر واقع در خیابان کمالی بروید و بعد در خیابان دانشگاه، نبش خیابان جنگ که وارد شدید داروخانه ۲۹ فروردین قرار گرفته‌‌است.

 


مراکزی که به داروخانه 29 فروردین نزدیک هستند؟

این داروخانه شبانه روزی تهران در نزدیکی مجتمع تجاری مهستان و بیت رهبری و شهر فرش شعبه ۲ و بیمارستان لقمان حکیم و مرکز سلامت جامعه شهری فرمانفرمانیان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: مزه کردن طعم اصیل ایرانی در بهترین دیزی تهران


اطلاعات لازم برای داروحانه 29 فروردین

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۴۰۱۰۱۶

ساعت کاری: این داروخانه به صورت شبانه روزی در تهران خدمات می‌دهد اما بخش آرایشی و تخصصی ساعت کاری محدودتری دارند و شبانه روزی نیستند.

سایت داروخانه ۲۹ فروردین: http://www.29farvardin.com/


اگر تا به حال به این داروحانه برای تهیه دارو رفته‌اید، برای ما از تجربیات خود بگویید تا خوانندگان ما در تهران مبله بتوانند اطلاعات جامع‌تری از داروخانه 29 قروردین داشته باشند.

Comments (0)
Add Comment