امکانات و خدمات هتلینگ آپارتمان در برج های زنجیره ای تهران مبله

این روزها، افراد زیادی به دلیل ماموریت کاری یا مهاجرت‌های کوتاه مدت، ترجیح می‌دهند در آپارتمان‌هایی بمانند که امکان اقامت طولانی مدت را دارند. در ضمن، آنها به دنبال خدماتی هستند که مشابه با هتل باشد و در عین حال حس بودن در خانه خودشان را هم ایجاد کند. این دقیقا چیزی است که به آن هتلینگ آپارتمان می‌گویند. شما می‌توانید در یک برج مسکونی هتلینگ آپارتمان، اقامت داشته باشید و در عین احساس نکنید که در هتل هستید؛ یعنی تمامی امکانات خانه شما را در اختیارتان قرار می‌دهند و حتی خدمات رفاهی بیشتر و بسیار لوکسی را هم ارائه می‌کنند.

از آنجایی که هتلینگ آپارتمان رواج زیادی دارد و افراد مختلفی به دنبال کسب اطلاعات در مورد آن هستند، در این مطلب قصد داریم به فول هتلینگ آپارتمان بپردازیم و بگوییم که چه ویژگی‌هایی دارد. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.


مفهوم هتلینگ آپارتمان چه تفاوتی با خانه دارد؟

هتلینگ آپارتمان، واحدهای مسکونی هستند که خدمات هتل به آنها تعلق می‌گیرد. یعنی هر چیزی که در هتل وجود دارد هم در هتلینگ آپارتمان‌ها دیده می‌شود. با این تفاوت که شما می‌توانید مدت بیشتری در آنها اقامت داشته باشید.

همانطور که می‌دانید، یک خانه مسکونی امکانات هتل را ندارد؛ برای مثال، در خانه‌ها شاید لابی وجود داشته باشد، ولی سالن اجتماعات دیده نمی‌شود. یا برخی از امکانات دیگری که در ادامه به آنها می‌پردازیم. به طور کلی، هتلینگ آپارتمان خدمات هتل را ارائه می‌دهد، ولی خانه مسکونی این خدمات را ندارد.  

اجاره آپارتمان مبله

منبع عکس وب سایت تهران مبله

بیشتر بخوانید: کافه های لاکچری تهران؛ از شیک‌ترین تا لوکس‌ترین های پایتخت


مزایای زندگی در هتلینگ آپارتمان؛ پدیده‌ تازه از زندگی فوق لاکچری در تهران

حال که با هتلینگ آپارتمان آشنا شدید، نوبت آن است که به شما بگوییم چرا باید باید هتلینگ آپارتمان را انتخاب کنید. برخی از مهم‌ترین مزایای آن شامل موارد زیر می‌شوند:

  •  اقامت طولانی مدت با هزینه بهتر

به دلیل افزایش هزینه‌های زندگی و قیمت بالای مسکن، همه افراد نمی‌توانند به راحتی خانه با متراژ بالا داشته باشند. در ضمن، برخی از افراد هم حوصله و زمان رسیدگی به یک خانه بزرگ را ندارند. شما می‌توانید یک خانه با هزینه کمتر را با اقامت طولانی انتخاب کنید و در عین حال، از خدمات آن نیز بهره ببرید. حتی این هتلینگ آپارتمان ها گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری با پول کمتر نیز محسوب می‌شوند. هتل‌های لوکس معمولا هزینه بالایی دارند، ولی هتلینگ آپارتمان‌ها هر چه قدر لوکس هم که باشند، هزینه کمتری نسبت به هتل دارند.

  •  ارائه امکانات لوکس و باکیفیت تر نسبت به هتل

جالب است بدانید که برخی از هتلینگ آپارتمان ها خدمات لوکس و با کیفیت بالاتری نسبت به هتل‌ها ارائه می‌دهند. در ایران نیز چندین برج مسکونی هتلینگ آپارتمان وجود دارند که افراد با درآمد بیشتر، آنها را به هتل ترجیح می‌دهند. زیرا می‌توانند اقامت طولانی‌تری داشته باشند و در ضمن، از خدمات بهتری هم بهره ببرند.

امکانات واحدهای تهران مبله

منبع عکس وب سایت تهران مبله

  •  داشتن اسباب خانه و لوازم آشپزخانه مجهز و مجلل

یکی از مهم ترین مزایای هتلینگ آپارتمان‌ها، داشتن آشپزخانه مجهز و اسباب خانه کاربردی است که ساکنین بیش‌تر حس بودن در خانه خود بودن را به دست می‌آورند. بنابراین، دیگر نیازی نیست که افراد از واحد خود خارج شوند، بلکه انواع وسیله برقی تعبیه شده‌اند و تمامی نیازهای آنها را تامین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اسم محله های تهران روی نقشه به همراه مشخصات، امکانات و قیمت


منظور از خدمات هتلینگ آپارتمانی چیست؟

وقتی صحبت از قانون هتلینگ می‌شود و اینکه چه خدماتی را ارائه می‌دهند، باید بگوییم که منظور، خدمات رفاهی است که یک فرد در زندگی روزمره به آنها نیاز دارد. این شامل خوراک، شستشو و خدمات سلامتی می‌شود. البته قرار نیست که همه آنها در هتلینگ آپارتمان باشد؛ ولی بخش زیادی از آنها در این ساختمان‌ها وجود دارند. اکثر خدمات شامل چیزهایی می‌شوند که در بیرون از خانه به آنها نیاز دارید، ولی تمامی آنها را می‌توانید در ساختمان داشته باشید. برای اینکه به طور کامل معنی خدمات هتلینگ آپارتمان را متوجه شوید، در بخش بعدی تمامی خدمات را عنوان می‌کنیم.

برج مسکونی هتلینگ

منبع عکس وب سایت تهران مبله

بیشتر بخوانید: محل زندگی پولداری تهران کجاست؟


امکانات هتلینگ آپارتمان های تهران

تا به اینجای متن به شما گفتیم معنی هتلینگ آپارتمان چیست. حال در ادامه به بررسی امکانات آن می‌پردازیم:

  • واحدهای شیک با دیزاین‌های منحصر به فرد

اولین چیزی که برای یک فرد اهمیت دارد، این است که در واحد خود حس راحتی داشته باشد. هتلینگ آپارتمان ها معمولا خیلی لوکس هستند و این حس راحتی را ایجاد می‌کنند. معمولا دیزاین آنها منحصر به‌فرد است تا بتواند بیانگر خاص و برند بودن ساختمان شود. برخی از آنها که حالت برج دارند، حتی معماری چشمگیرتری را هم ارائه می‌دهند.

  •  آشپزخانه مجهز با تمام امکانات

وجود آشپزخانه یکی از امکانات بسیار مهمی است که هتلینگ در اختیار ساکنین خود قرار می‌دهد. نبود این مزیت در هتل‌ها باعث می‌شود تا افراد احساس راحتی کافی را نداشته باشند. با وجود اینکه هتل امکانات خوبی دارد، اما حس و حال خانه را ندارد. ولی در هتلینگ آپارتمان شما در هر زمانی دلتان خواست، می‌توانید آشپزی کنید و حس بودن در خانه را داشته باشید.

آشپزخانه مجهز با تمام امکانات هتلینگ آپارتمان

منبع عکس وب سایت تهران مبله

  •  سالن اجتماعات

وجود تالار پذیرایی در ساختمان به این معنی است که اگر قصد دارید با دوستان خود در مکانی مراسم یا مهمانی داشته باشید، به راحتی می‌توانید از سالن موجود در برج های هتلینگ  استفاده کنید و نیازی نباشد که در شهر مکانی را اجاره کنید. همچنین اگر می‌خواهید مهمان دعوت کنید، اما نمی‌خواهید این مهمانی در خانه شما باشد، می‌توانید مهمانی را در سالن اجتماعات بگیرید و حتی آشپز و تدارکات را هم خودتان انتخاب کنید.

  •  لاندری

خشک‌شویی و لاندری یکی از مزایای برج مسکونی هتلینگ آپارتمان است که با استفاده از آن، افراد می‌توانند لباس‌های کثیف، ملحفه‌ها و سایر مواردی که نیاز به شست‌وشو دارند را تحویل لاندری بدهند و آنها نیز در سریع‌ترین زمان لباس‌ها را بشویند. این ویژگی برای افراد پرمشغله که فرصت زیادی برای شستشو ندارند، بسیار کاربردی است.

  • سالن بدنسازی

وجود چندین سالن بدنسازی مجهز با فراهم آوردن امکانات لازم برای ساکنین، باعث می‌شود که اهالی هتلینگ آپارتمان، برای ورزش کردن از ساختمان خارج نشوند و بتوانند در هر ساعتی از شبانه‌روز به باشگاه بروند تا ورزش کنند.

  •  استخر، سونا و جکوزی

استخر سرپوشیده و همچنین سونا و جکوزی به ساکنین پرمشغله کمک می‌کنند که  بعد از یک روز کاری شلوغ، به اینجا بروند و به رفع خستگی رومزه خود بپردازند. این بخش از هتلینگ آپارتمان فضایی برای استراحت و آرامش ساکنین ایجاد کرده است.

سونا و جکوزی هتلینگ آپارتمان

منبع عکس وب سایت تهران مبله

  •  روف گاردن

در بسیاری از هتلینگ آپارتمان ها، روف گاردن یک معماری منحصر به فرد و دیدنی است که به شما این امکان را می‌دهد تا از مناظر زیبای شهر لذت ببرید. آلاچیق روی روف گاردن‌ها طوری طراحی می‌شود که دارای آشپزخانه‌ای مجهز باشد. نگاه کردن به گیاهان و منظره زیبا، می‌تواند حس بسیار خوشایند و آرامش‌بخشی به شما بدهد.

  •  سیستم گرمایش و سرمایش مدرن

در فول هتلینگ ها، موتورخانه مرکزی برای تهویه مطبوع برج طراحی می‌شود تا ساکنین بتوانند در تمام فصول سال از آب و هوای مطبوع برج لذت ببرید.

  •  سیستم اعلام و اطفا حریق

کنترل آتش سوزی در برج های مسکونی و هتلینگ ها، اهمیت زیادی دارد. یک آتش‌سوزی کوچک می‌تواند تا حد زیادی زیبایی ساختمان و امنیت ساکنین را تهدید کند. از این‌رو، در تمامی واحدها و قسمت‌های مشترک برج مسکونی هتلینگ آپارتمان، معمولا سیستم‌های اعلام و اطفا حریق نصب می‌شود.

  •  برق اضطراری

برای مواقع قطعی برق، کل آپارتمان را به سیستم برق اضطراری مجهز می‌کنند تا در زندگی ساکنین مشکلی ایجاد نشود.

  •  برخورداری از دوربین های مداربسته امنیتی

بدون شک امنیت مهمترین چیزی است که از واحد مبله می‌خواهیم. بنابراین، همه قسمت‌ها باید با دوربین‌های مداربسته دیده شود. مخصوصا اگر هتلینگ ما بسیار لوکس باشد، اهمیت دوربین مداربسته بیشتر می‌شود. در این ساختمان‌ها دوربین‌ها طوری قرار گرفته‌اند تا نقاط کور وجود نداشته باشند و در صورت ایجاد مشکل امنیتی، ساکنین بتوانند از طریق بررسی فیلم‌های ضبط شده، مشکل را حل کنند.

  •  لابی مجلل

معمول لابی در همه این نوع ساختمان‌ها وجود دارد؛ ولی در برج مسکونی هتلینگ آپارتمان، لابی خیلی مجلل است. مهمانان می‌توانند در فضایی لوکس با معماری خاص، منتظر بمانند. این بخش اصولا زیبا ساخته می‌شود تا با ورود افراد، نظر آنها به ساختمان جذب شود.

لابی واحدهای مبله تهران

منبع عکس وب سایت تهران مبله

بیشتر بخوانید: کدام محله تهران برای زندگی بهتر است؟


 قیمت اجاره هتلینگ آپارتمان های تهران چقدر است؟

به طو کلی، نمی‌توان قیمت واحدی برای هتلینگ آپارتمان های تهران اعلام کرد. زیرا همانطور که در متن گفتیم، ممکن است برخی لاکچری‌تر باشند که بدون شک هزینه آنها نیز افزایش می‌یابد. ولی به طور کلی، قیمت اجاره آنها خیلی کمتر از هتل های لوکس تهران است و اگر می‌خواهید که برای مدت طولانی‌تری اقامت داشته باشید، بهترین گزینه محسوب می‌شوند.

 هتلینگ آپارتمان

منبع عکس وب سایت تهران مبله

بیشتر بخوانید: نکات کلیدی مربوط به قوانین اجاره روزانه ملک تهران


اقامت راحت و لوکس در هتلینگ آپارتمان های تهران مبله

با توجه به نکات عنوان شده، متوجه شدیم که هتلینگ آپارتمان‌ها برای افرادی مناسب است که قصد مهاجرت کوتاه مدت به یک شهر را دارند. بنابراین اگر شما هم جزو این افراد هستید و باید چند مدت در یک شهر بمانید، بهتر است به جای هتل، به فکر هتلینگ آپارتمان باشید. زیرا آن‌ها قیمت مقرون به‌صرفه‌تری دارند و مدت زمان بیشتری می‌توانید در آنجا سکونت داشته باشید. در ضمن، برای اجاره آپارتمان مبله هم می‌توانید وارد سایت تهران مبله شوید. ما شرایطی را فراهم کرده‌ایم که شما بتوانید انواع آپارتمان های مبله تهران را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه اجاره کنید. کافی است وارد سایت ما شوید و پس از مشاهده آپارتمان‌ها، با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را اجاره کنید.


سوالات متداول

فرق هتلینگ آپارتمان با هتل چیست؟
فرق اصلی آنها در مدت زمان اقامت شماست؛ در هتلینگ آپارتمان می‌توانید مدت بسیار طولانی‌تر در ساختمان سکونت داشته باشید و از خدمات آن استفاده کنید.
 هتلینگ آپارتمان برای چه افرادی مناسب است؟
هتلینگ آپارتمان برای افرادی مناسب است که برای مهاجرت کوتاه مدت به یک شهر را دارند. معمولا تجار و افرادی که برای ماموریت کاری به شهر دیگر می‌روند، هتلینگ آپارتمان را انتخاب می‌کنند.
امکانات هتلینگ آپارتمان چیست؟
لابی، واحدهای مسکونی، آشپزخانه، سالن ورزش و استخر، لاندری و سالن اجتماعات، از مهمترین امکانات هتلینگ آپارتمان‌ها محسوب می‌شوند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.