جاهای دیدنی تهران در ایام کرونا

با توجه به شیوع ویروس کرونا در سال اخیر بسیاری از مردم طبق دستورات و پروتکل های بهداشتی مطرح شده، بسیاری از روزهای سال گدشته را در خانه های خود به سر بردند. چراکه هم ممنوعیت سفر و تردد وجود داشت و هم از نظر سلامتی نگرانی هایی مطرح بود که بیشتر مردم ترجیح میدادند تا در خانه بمانند و در محیز های شلوغ و پر تردد رفت و آمدی نداشته باشند. اما با شروع سال جدید و بهبود یافتن اوضاع کرونا بسیاری از مردم تصمیم گرفته اند تا تعطیلات پیش رو را به سفر بروند و تجدید قوایی برای سال جدید کنند.
بسیاری دیگر نیز قصد گشت و گذار درون شهر خودشان را دارند و سفر های کوتاه و درون شهری را ترجیه میدهند. در هر صورت اگر ساکن تهران هستید و یا پند روزی را به این شهر آمده اید و میخواهید بدانید که جاهای دیدنی تهران که میتوان به آنها مراجعه کرد و احتمال ابتلا بخ ویروس کرونا در آن مکان ها کم است این مطلب به درد شما میخورد.
در این مطلب قصد داریم بهترین جاهای دیدنی تهران را که میتوان در این ایام کرونایی به آنها مراجعه کرد و در عین حال از نظر ابتلا به ویروس کرونا ایمن و سلامت بود را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.
بهترین راه سفر درون شهری برای بازدید از جاهای دیدنی تهران استفاده از خودرو شخصی است، یا توجه به شیوع ویروس کرونا استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی کار چندان ایمنی نیست بنابراین سعی کنید تا حد ممکن از خودروهای شخصی خود برای بازدید از جاهای دیدنی تهران استفاده کنید تا کمتر در معرض افراد و ویروس کرونا قرار بگیرید.

اسکیپ روم یا اتاق فرار بهترین مکان تفریحی در کرونا

اگر اهل بازی های دسته جمعی با خانواده و یا دوستانتان هستید، در ایام کرونا حتما سری به اتاق های فرار بزنید اتاق های رار در واقع یکی محیطی هستند که شما را برای مدتی کئوتاهی درون خود مبحوس میکنند و شما باید با حل معماهای مختلفی خودتان را از درون آن اتاق نجات دهید اسکیپ روم ها یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران در کرونا هستند چرا که شما میتوانید تنها با افرادی که میشناسید در اسکیپ روم حضور پیدا کنید و فاصله گدار اجتماعی را با افراد ناشناس حفظ و رعایت کنید. همچنین رفتن به اسکسپ روم ها هیجان خاص خوودش را دارد که میتواند اوقات متفاوت و جذابی برای شما رقم بزند

سینما ماشین برج میلاد

اگر اهل سینما و تماشای فیلم هستید سینما ماشین برج میلاد یکی از جاهای دیدنی تهران و یکی از مکان های ایمن در ایام کروناست که شما با مراجعه به آنجا میتوانید درون خودرو خود بنشینید و ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی از درون خودرو فیلمی که در حال اکران است را تماشا کنی و شبی به یاد ماندنی در کنار خانواده و دوستانتان داشته باشید.
سینما ماشین برج میلاد برای ماشین ظرفیت دارد که میتوانید از سایت های معتبر بلیط های این سینما را تهیه کنید.

سورتمه تهران و زیپ لاین

اگر به پارک گلابدره در نزدکی دربند سر زده باشید حتما سورتمه تهران را دیده اید. سورتمه تهران یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران در ایام کروناست که میتوانید به آنجا مراجعه کرده و بدون خطر و کاملا ایمن از لحاط انتقال ویروس کرونا به تفریح بپردازید. چرا که سورتمه تهران در یک فضای سربسته نیست بلکه در محیط بازیست که هئا کاملا در آنجا در جریان است و به هیچوجه امکان انتقال ویروس کرونا از طریق این تفریح به شما وجود نداردبه علاوه این یک تفریح انفرادی است که شما میتوانید به تنهایی و بدون نیاز به تماس با افراد دیگر از آن لذت ببرید و آدرنالین خونتان را آنچنان بالا ببرید که تا چند روز احساس نشاز و سرزندگی همراه شما باقی بماند.در توچال نیز امکانات تفریحی مناسبی وجود دارد که اگر در ساعت شلوغی به آنجا مراجعه نکنید میتواند یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران در ایام کرونا باشدوپ. در توپال تفریحی به نام زیپ لاین وجود دارد که شما را برای دقایقی در هوا معلق نگه میدارد تا هیجان زیادی را در طی مسیر تجربه کنید در واقع شما با وصل بودن به یک سیم بوکسل میتوانید برای لحظاتی پرواز کنید و از این تجربه لذت ببرید.
در کنار تمام تفریحاتی که در تهران وجود دارد و شما میتوانید با کمی جستجو بهترین جاهای دیدنی تهران در ایام کرونا را پبدا کنید تا از نظر ابتلا به ویروس کرونا در امان باشید؛ بسیاری از جاهای دیدنی تهران نیز در اطراف این شهر واقه شده اند که شما با مراجعه به آنها میتوانید یم سفر یک روزه و کم خطر را تجربه کنید تا هم اط تعطیلات خود لذت ببرید و هم از کرونا در امان باشید
در ادامه به معرفی جاهای دیدنی تهران و اطراف آن میپردازیم

روستای افجه از بهترین جاهای دیدنی تهران

یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران روستای افجه است. روستای افجه یک منطقه ییلاقی در اطراف تهران است که تنها  کیلومتر با تهران فاصله دارد بنابرین جزو یکی از بهترین جاهای دینی تهران در ایام کرونا به حساب میاید. در گذشته که تهرانی ها از دود و آلودگی هوای تهران خسته میشدند با کمی رانندگی خودشان را به دشت های سرسبز روستای افجه میرساندند تا کمی از فضای شهر دور شوند. امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا افجه میتواند یکی از بهترین مکان های تفریحی در ایام کرونا باشد چرا که هم مناظر بی نظیری دارد و هم با آب و هوای معتدل و سالمش روح هرکسی که پا به آنجا بگذارد را تازه میکند. بهترین جای دیدنی روستای افجه دشت هویج است که چون در گذشته در آنجا هویج کشت میشد به این نام میخوانندش. برای رسیدن به روستای افجه میتوانید از اتوبان شهید بابایی به سمت جاده سوهانک بروید تا به افجه برسید.

باغ لاله کندر

باغ لاله کندر از زیباترین وبهترین جاهای دیدنی تهران است. در هفت کیلومتری جاده کرج به چالوس روستایی به نام کندر وجود دارد که هرساله مردکم روستا به کشت لاله در آن مشغول اند. امسال برای اولین بار درب های باغ های لاله روستای کندر را به روی عموم مردم باز کرده اند تا از تماشای لاله های رنگارنگ لذت ببرند. در سال جاری  دو ملیون و صد هزار پیاز لاله در این باغها کاشته شده از از دور دست ها نیز میتواند صحنه ی رنگارنگی که این لاله ها به وجود آورده اند را به تماشا نشست. کافیت تا  5 کیلومتر از سمت کرج به چالوس حرکت کنید و در سمت راست وقتی تابلوی روستای کندر را دیدید به سمت آن بروید. پس از 8 کیلومتر وو عبور از یک جاده پیچ در پیچ میتوانید به باغ های لاله برسید. خودرو خود را در پارکین آنجا پارک کنید و با کمی پیاده روی به فرشی از جنس لاله های رنگارنگ قدم بگذارید. این مکان همه روزه از 8 صبح تا 8 شب پذیرای شما خواهد بود.

روستای وردریج یکی از بهترین جاهای تفریحی در ایام کرونا

وردریج یک روستایی از توابع کن و سولقان است که فاصله ی بسیار کمی با تهران دارد. و شما با اندکی رانندگی میتوانید به این روستا برسید. علت جدابیت این روستا سنگ هایی است که به شکل مجسمه هایی از انسان و حیوان در آمده اند. این سنگ ها به مرور زمان و با فرسایش باد و آب به این شکل درامده اند اما محلی ها معتقدند این مجسمه ها حیوانات و انسان هایی بوده اند که به سنگ تبدیل شده اند. این روستا از آب و هوای بسیار خنکی بر خوردار است که با مراجعه به آنجا میتوانید از هوای شهر و آلودگی های محیطی خودتان را دور کنید و ا طبیعت روستای وردریج که یک آبشار هم در آن واقع شده است نهایت استفاده را ببرید.

کلام پایانی:

درست است که بهترن کار در این ایامی که کرونا شیوع یافته ماندن در خانه است اما بهتر از هرکسی میدانیم که اینکار چندان ممکن نیست و هر آدمی به تفریح و گردش در طی زندگی خود نیاز دارد. پس چه بهتر که با شناخت جاهای دیدنی تهران در ایام کرونا و آشنایی با تفریحات کم خطری که احتمال ابتلا به کرونا را برای ما به صفر میرسانند به تفریح و گردش بپردازیم تا هم نفسی تازه کنیم و هم از فکر سفرهای طولانی و پر خطر بیرون بیاییم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.