بیمارستان نگاه دولتی است یا خصوصی؟ 

بیمارستان نگاه یکی از بهترین بیمارستان های چشم تهران است. این بیمارستان در سال ۱۳۷۳ تاسیس شده و از بیمارستان های خصوصی چشم در تهران است.
در این مجموعه بهترین متخصصان و چشم پزشکان جمع شدند تا بهترین خدمات درمانی چشم را به بیماران اراٍئه دهند. این مرکز درمانی چشم تهران، پیشرفته‌ترین و به‌روزترین دستگاه‌های تخصصی مربوط به بیمارهای‌ چشمی را دارد. طوری که بیماران می‌توانند با آسودگی خاطر از نتیجه نهایی درمان به این مرکز مراجعه کنند.
برای اطلاع از آدرس، نحوه رزرو و نوبت دهی و بیمه های طرف قرارداد بیمارستان چشم نگاه در ادامه با ما باشید.


آدرس بیمارستان نگاه کجاست؟

بیمارستان چشم پزشکی نگاه در منطقه ۳ تهران و در بخش شمالی شهر قرار گرفته است. این بیمارستان در محدوده خیابان شریعتی و میرداماد، خیابان گل نبی و پلاک ۳ قرار دارد. همین موقعیت مناسب بیمارستان باعث شده که دسترسی به آن از تمامی جاهای شهر تهران راحت باشد. برای دیدن آدرس دقیق روی نقشه ببینید را بزنید. 

روی نقشه ببینید!

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Hamid Sharif

مسیرهای دسترسی به بیمارستان چشم نگاه

نزدیکترین مترو به بیمارستان چشم نگاه ایستگاه مترو همت و ایستگاه حقانی در خط یک و ایستگاه شهید زین الدین در خط ۳ مترو تهران است.
ایستگاه اتوبوس پایانه اتوبوس همت و ایستگاه اتوبوس شریعتی هم می‌توانند شما را به بیمارستان نگاه برسانند.



اطلاعات ضروری مرکز چشم پزشکی نگاه

آدرس: تهران، تقاطع خیابان شریعتی و بزرگراه همت، خیابان گل نبی(کتابی)، پلاک ۳.

تلفن: ۰۲۱۲۱۲۳۵۵۵

وب‌سایت: https://negahhospital.com

منبع عکس گوگل مپ، عکاس amir hossein madadi

بیشتر بخوانید: بیمارستان آتیه تهران؛ نحوه نوبت دهی و بیمه‌های طرف قرارداد


رزرو وقت و نوبت دهی بیمارستان چشم نگاه را چطور انجام دهم؟

کسانی که می‌خواهند از بخش‌های مختلف این بیمارستان برای انجام کارهای چشم پزشکی خود نوبت بگیرند، باید از سه روشی که در ادام برایتان می‌گوییم، اقدام کنید:

۱. رزرو نوبت به صورت تلفنی

۲۳۵۵۵-۰۲۱

برای گرفتن نوبت کافی است با شماره ۰۲۱۲۳۵۵۵ در تماس باشید.

۲. نوبت دهی اینترنتی

وب سایت بیمارستان نگاه و اپلیکیشن نوبت دهی بیمارستان نگاه بهترین روش برای رزرو نوبت از این مجموعه است.

۳. مراجعه حضوری 

 مراجعین محترم می‌توانند به محض ورود به این بیمارستان از قسمت اطلاعات و پذیرش در طبقه همکف، راهنمایی های لازم را انجام دهند.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Hossein Esfahani

بیشتر بخوانید: ۸ تا از بیمارستان های نزدیک ونک به همراه آدرس و مسیر دسترسی


بیمه های طرف قرارداد با بیمارستان چشم نگاه تهران

از آنجا که این بیمارستان فوق تخصصی در لیست بهترین بیمارستان های چشم تهران قرار دارد، سعی کرده با تمامی بیمه‌های تکمیلی و بیمه‌های خدمات پایه و نیروهای مسلح قرارداد داشته باشد تا بیماران بدون دغدغه مالی بتوانند از تمامی امکانات این بیمارستان بهره‌مند شوند.
بیمه های طرف قرارداد با بیمارستان نگاه شامل بیمه‌های البرز، بیمه آسیا، بیمه آرمان، بیمه ایران، بیمه آتیه سازان حافظ، بیمه ما، بیمه سینا، بیمه سامان، بیمه رازی، بیمه پارسیان، بیمه ملت، بیمه معلم، بیمه میهن، بیمه کوثر، بیمه دانا، بیمه کمک رسان ایران، بیمه کارآفرین، بیمه نوین، بیمه حکمت، بیمه تعاون، بانک صادرات، بانک سپه، بانک تجارت، بانک توسعه صادرات، بیمه ملت و … می‌شود. برای دیدن اطلاعات دقیق می‌توانید به وب سایت این بیمارستان و بخش بیمه‌های طرف قرارداد بروید. 

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammad Piran



نحوه پیدا کردن اسامی چشم پزشکان بیمارستان نگاه تهران 

برای مشاهده لیست چشم پزشکان بیمارستان نگاه کافی است به وب سایت این بیمارستان بروید. در بخش کلینیک تخصصی موردنظر و یا در بخش پزشکان اسامی متخصصان چشم را در زمینه‌هایی که نیاز دارید را مشاهده و بعد انتخاب نمایید.
با این روش می‌توانید راحت‌ترین و سریع‌ترین شکل نوبت حضوری، تلفنی و تصویری خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس MOHAMMAD SADEGHI (mHs)

بیشتر بخوانید: بیمارستان نور؛ بیمه های طرف قرارداد و مسیرهای دسترسی


بیمارستان چشم پزشکی نگاه چند تخته است و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

این بیمارستان ۳۲ تخت فعال برای بستری بیماران دارد. بیمارستان فوق تخصصی نگاه با داشتن پزشکان ماهر و تجهیزات پیشرفته و به‌روز بخش‌های مثل کلینیک فوق تخصصی قرنیه، شبکیه، انحرافات و تنبلی چشم، گلوکوم و عصب بینائی (آب سیاه)، کنترل و چکاپ، اربیت و مجرای اشکی (زیبایی)، کاتاراکت (آب مروارید) و اصلاح عیوب انکساری (لیزیک، لازک، فمتولیزیک، رینگ) را در خود جای داده است.
البته داشتن پرسنل مناسب و پزشکانی حرفه‌ای انتخاب مناسب برای کلیه بیمارانی است که برای درمان بیماری چشم به این بیمارستان در تهران می‌آیند. شاید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌‌هایش همین ارائه خدمات مربوط به زیبایی پلک باشد.
در اين مجموعه سعی شده برای جلوگیری از سرگردانی بیماران ومراجعان، تمامی سرويس‌های موردنياز چشم در يک مجموعه جمع شود تا علاوه بر سرويس‌های تشخیصی و درمانی چشم‌پزشکی، تست‌های آزمایشگاهی، رادیولوژی و سرويس‌های مشاوره هم‌زمان انجام شود.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس هادی آنلاین

بیشتر بخوانید: بررسی صفر تا صد محله پاسداران تهران؛ آدرس، امکانات و قیمت آپارتمان


نظر شما در مورد این بیمارستان تازه تاسیس چشم تهران چیست؟ آیا تا‌به‌حال به این بیمارستان برای انجام کارهای درمانی خود رفته‌اید؟ اگر بله که به ما بگویید که بیمه شما در زمان پذیرش مورد قبول بیمارستان بود؟ از پزشکی که شما را ویزیت کرد، رضایت داشتید؟ رفتار پرسنل را چطور دیدید؟ نظرات و تجربیات خود را لطفا با ما به اشتراک بگذارید. قطعا تجربه‌های شما راهنمای خوبی برای ما و خوانندگان تهران مبله خواهد بود.


سوالات متداول

بیمارستان چشم نگاه کجاست؟
این بیمارستان در تقاطع خیابان شریعتی و بزرگراه همت، خیابان گل نبی(کتابی) و پلاک ۳ قرار دارد.
نزدیکترین مترو به بیمارستان چشم نگاه تهران کدام ایستگاه است؟
ایستگاه مترو همت، حقانی در خط یک و ایستگاه زین الدین در خط سه در نزدیکی این بیمارستان هستند.
بهترین دکتر بیمارستان نگاه کدام است؟
این بیمارستان پزشکان ماهر و حرفه‌ای دارد که هر کدام در زمینه تخصص خود متبحر هستند. شما می‌توانید با بررسی صفحات مربوط به هر پزشک در بیمارستان نگاه نظرات را بخوانید و بعد نوبت بگیرید.
بیمارستان نگاه بهتره یا نور؟
بیمارستان نور و بیمارستان نگاه هر دو در لیست بهترین بیمارستان های چشم پزشکی تهران هستند. این بستگی به شما دارد که کدام برای درمان بیماری چشمی خود انتخاب کنید.

Comments (0)
Add Comment