اطلس مال نیاوران؛ اروپایی ترین مرکز خرید تهران

اطلس مال نیاوران از مدرن‌ترین مراکز خرید تهران است که در منطقه یک و در نزدیکی پارک نیاوران است. این مجتمع اداری تجاری در شمال تهران معماری فوق‌العاده زیبایی دارد. در نمای اطلس مال از رنگ‌های سفید و روشن و فضای سبز زیبا استفاده شده است، شاید به‌همین خاطر اسم اینجا را پروژه معماری سبز تهران گذاشته‌اند.
با این حال  قدم زدن در راهروها دلنشین و دلباز، تجربه خرید در فضای سرسبز و سرشار از طراوت، استراحت در کافی‌شاپ‌های خوب، خوردن غذا در رستوران‌های متنوع با انواع غذاهای ایرانی و خارجی و در آخر هم ویوی عالی رو به پارک نیاوران توانسته اطلس مال را متفاوت‌تر از دیگر مال‌های تهران کند.
حالا اگر طرفدار مراکز خرید شیک و خاص تهران هستید و دوست دارید در مورد رستوران و کافه‌ های اطلس مال و شهربازی و امکانات این مجتمع تجاری اداری بیشتر بدانید تا انتها با ما باشید.


اطلس مال کجاست؟

این مجموعه در محله نیاوران و در منطقه ۱ تهران قرار دارد. ساختمان سرتاسر شیشه‌ای و فضای سبز منحصر‌به‌فرد اطلس مال در خیابان پاسداران، ضلع جنوبی پارک نیاوران برای هر رهگذری شناخته شده است. اگر می‌خواهید آدرس دقیق اطلس مال را روی نقشه گوگل مپ ببینید لینک زیر را بزنید:

روی نقشه ببینید!

منبع عکس وب سایت اطلس مال

چجوری به اطلس مال برویم؟

فرقی ندارد شما بخواهید با خودرو شخصی و یا وسایل نقلیه عمومی راهی اطلس مال تهران شوید. چون مسیرهای دسترسی به اطلس مال بسیار ساده است و در هر کجای تهران که باشید، کافی است خودتان را به پارک نیاوران برسانید.

  • استفاده از خودروی شخصی

برای رفتن به اطلس مال شما می‌توانید از بزرگراه‌های اصلی تهران مثل اتوبان بابایی، آیت‌الله صدر، امام علی، صیاد شیرازی، چمران و مدرس استفاده کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که برای پارک ماشین در پارکینگ اطلس مال باید از خیابان تنگستان و پاسداران وارد شوید تا به پارکینگ مجتمع برسید.

البته اگر از سمت محله پاسداران بخواهید به سمت اطلس مال حرکت کنید، سه ورودی دارید که هر کدام با توجه به طراحی و شیب زمین به یک طبقه مشخص می‌رود. 

  • دسترسی با اتوبوس

 اگر تصمیم دارید از اتوبوس برای رفتن به اطلس مال استفاده کنید،‌ نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به این مرکز خرید، ایستگاه اتوبوس سه ‌راه اقدسیه است.

  • استفاده از مترو

نزدیک ترین ایستگاه مترو به اطلس مال، ایستگاه مترو نوبنیاد در خط سه مترو تهران است. در این ایستگاه از قطار پیاده شده و با تاکسی و تنها چند دقیقه، خود را به این مرکز خرید نیاوران برسانید.

  • دسترسی با تاکسی های شهری

برای دسترسی به مرکز تجاری اداری اطلس مال کافی است در هر جای تهران که هستید، خودتان را با تاکسی به پایانه‌های تاکسیرانی با مقصد پارک نیاوران و یا خیابان پاسداران برسانید.



اطلاعات مهم و ضروری 

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۸۱۰۱۹۰

ساعت کاری: ۷:۳۰ صبح تا ۱۰ شب.

وب سایت: https://atlasmallcomplex.com

صفحه اینستاگرام: atlasmall_niavaran

منبع عکس گوگل مپ، عکاس sara Shaw

بیشتر بخوانید:


ایده ساخت اطلس مال نیاوران از کجا آمد؟

از آنجا که منطقه نیاوران، محل زندگی خیلی از سفیران، افراد خارجی و مرفه‌نشین تهران است، با این حساب دلارهای بیشتری برای خرج کردن دارند. همین کافی بود تا این مجتمع تجاری اداری تفریحی، با مالکیت شرکت باغ فردوس ایرانیان و توسط گروه شرکت‌های ایرانیان اطلس، با هدف رونق اقتصاد منطقه نیاوران و کاهش جابه‌جایی‌های درون‌شهری طراحی و اجرا شود. 

 

منبع عکس وب سایت اطلس مال

بیشتر بخوانید: مرکز خرید سانا، مجلل‌ترین و لوکس‌ترین مرکز خرید شمال تهران


چرا باید از اطلس مال نیاوران خرید کنیم؟

۱. تنوع فروشگاه‌های اطلس‌مال که بهترین برندهای روز دنیا را دارند.

۲. این پاساژ امکانات رفاهی زیادی مثل شهربازی و مرکز نگهداری کودک دارد و خیال خانواده‌ها را راحت کرده است.

۳. اجناسی که در فروشگاه‌های اطلس‌مال به فروش می‌رسند اصالت دارند و قابل اعتماد هستند.

۴. رستوران های فودکورت اطلس‌ مال مجموعه کاملی از غذاهای ایرانی و خارجی را برای مشترکان دارد.

۵. پردیس سینمایی اطلس مال از دیگر تفریحاتی است که می‌توانید در این مجتمع با خانواده و دوستان آن را تجربه کنید.

منبع عکس وب سایت اطلس مال

بیشتر بخوانید: لیست گل فروشی های شمال تهران با تحویل حضوری و آنلاین 


امکانات اطلس مال؛ از رستوران و کافه گردی گرفته تا شهربازی و سینما

اطلس مال یک مجتمع تجاری، اداری و تفریحی است که در موقعیتی به دور از شلوغی و ازدحام ساخته شده است. اینجا به‌خاطر وسعت زیاد و کاربری چند گانه‌ای که دارد امکانات تجاری، اداری و تفریحی زیادی برای شما فراهم کرده که در مورد هر یک مفصل صحبت خواهیم کرد:

  • فروشگاه‌های اطلس مال؛ هم بچرخید و هم از برندهای معروف خرید کنید

فروشگاه‌های اطلس مال در ۴ طبقه این مرکز تجاری شیک بخش شده است. اینجا بازار لوکس، بازار فروش انواع کالاهای برندهای اصل داخلی و خارجی است. فروشگاه‌های اطلس مال انواع مختلفی از اجناس مثل پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی و… از برندهای معروفی مثل مانگو، ال سی وایکیکی، مارال چرم، ۳۶۱ و پولو استار و برندهای معتبر دیگر  را در خود جای داده.

تازه در مسیرهای طبقه‌های تجاری اطلس مال مبل‌های راحتی و فضاهایی برای استراحت و نشستن مشتریان گذاشته شده که می‌توانید برای استراحت‌های کوتاه خود از آن‌ها استفاده کنید.
به این نکته توجه کنید که اطلس مال با داشتن آسانسورهای پانوراما توانسته لذت گشت‌و‌گذار در طبقات تجاری مجتمع را بیشتر کند.
برای کسانی که از این مرکز خرید وسایل داشته‌اند، آسانسورهای مخصوص حمل بار گذاشته‌اند تا انتقال خریدهای مشتریان به طبقات دیگر آسان‌تر شود.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس MOHAMMAD SADEGHI (mHs)

  • سینمای اطلس مال؛ تماشای فیلم در شمال شهر تهران

این سینما در مجتمع تجاری اداری اطلس مال در طبقه G1 و جنب بانک سپه است. سینمای مرکز خرید اطلس مال سه سالن سینما دارد با ظرفیت‌های مختلف دارد. این سینمای شمال شهر تهران در بهمن ۱۴۰۱ همزمان با چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با ظرفیت ۳۱۳ صندلی افتتاح شده‌است.
شما می‌توانید برای دیدن فیلم‌های داغ روز راهی این سینما شیک و مدرن تهران شوید.

شماره تماس سینما اطلس مال: ۳۵-۲۶۳۷۰۰۲۵-۰۲۱

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Meysam Fozhan

  • رستوران و فودکورت اطلس مال؛ با انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی

فودکورت بزرگ اطلس مال در فاصله بین طبقات اداری و تجاری قرار دارد. فود‌کورت اطلس‌مال یک تراس بسیار بزرگ دارد که به دلیل شرایط مناسب منظره‌ بسیار دلپذیر رو‌ به فضای سبز پارک نیاوران دارد که لذت غذا خوردن را چند برابر می‌کند.
این فودکورت ۵ هزار متر مربع است و یکی از جذابترین بخش‌های پربازدید اطلس مال است. فضای فودکورت اطلس مال با سقف شیشه‌ای و معماری مدرن داخلی برای بیشتر بازدیدکنندگان جالب است. این فودکورت ۲ هزار متر مربع از فضای روباز دارد که از دیگر دلایل جذابیت مجتمع اطلس مال است.
فودکورت ۱۷ رستوران مجلل با انواع غذاهای ایرانی، فست‌فود و غذاهای بین المللی دارد که حتی گردشگران خارجی هم می‌توانند آنجا ساعاتی را خوش بگذرانند.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohamad Ostad

  • شهربازی سرپوشیده؛ برای بازی و سرگرمی کودکان و بزرگسالان

اگر به‌همراه کودکان خود به اطلس مال بروید، می‌توانید به طبقه دوم که فودکورت هم آنجاست بروید.

اینجا یک شهربازی سرپوشیده ساخته شده مجهز و جذاب است که مناسب برای استراحت و تفریح در میانه خرید برای کودک و بزرگسالان است.

اینجا یک شهربازی سرپوشیده در شمال تهران است که برای بازی و سرگرمی کودکان و بزرگسالان طراحی شده تا مادران بتوانند با خیال راحت به گردش و خرید در این مجموعه بپردازند.

البته در کنار شهربازی یک خانه کودک است که محیط مناسبی برای بازی و خلاقیت کودکان دارد. اینجا وسایل بازی و نقاشی برای کودکان وجود دارد.
علاوه بر این در نزدیکی شهربازی اطلس مال بخش گیم سنتر هم است که نوجوانان و جوانان علاقه‌مند می‌توانند در آن از بازی‌های کامپیوتری و کنسولی استفاده کنند.

منبع عکس وب سایت اطلس مال

  • کافه های اطلس مال؛ با شعبه‌های معروف و شناخته شده در تهران

در اطلس مال بعد از چند ساعت تفریح و گشتن‌ شما می‌توانید در فضای کافه‌های شیک و مدرن مثل کافه روزتو، دان‌تان، ملبورن، ویونا و امیر شکلات بنشیند و از انواع نوشیدنی‌ها گرم و سرد و خوراکی‌های خوشمزه سفارش دهید.

کافه رستوران دان تان دقیقا جلوی درب ورودی شمالی است. اینجا محیط بزرگ، شیک و دکوراسیون جالبی دارد. میزهای دان تان کاملا از هم جدا هستند، همین ویژگی فضای این رستوران بسیار دنج و راحت کرده‌ است. در کافه رستوران دان‌تان شما می‌توانید انواع فست‌فود و نوشیدنی را با کیفیت فوق‌العاده نوش‌جان کنید.کافه روزتو

کافه روزتو از دیگر کافه‌‌های شیک اطلس‌مال است. فضای دنج و راحت به‌همراه دکوراسیون جذاب از ویژگی‌های مهم کافه روزتو است. منوی این کافه را انواع نوشیدنی سرد و گرم، دسر، کوکی و شیرینی و انواع سالاد پر کرده که می‌توانید به‌همراه دوستان و حتی خانواده خود راهی کافه روزتو شوید.

کافه‌ رستوران ملبورن با داشتن پیتزا، برگر، پاستا، استیک، انواع صبحانه، شیرینی، سالاد، کریپ و انواع نوشیدنی سرد و گرم می‌تواند روزتان را بعد از خرید جانانه خوش کند.

کافه ویونا همان‌طور که از نامش پیداست از قدیمی ترین و مشهورترین کافه‌های تهران است. این کافه شعبه‌های زیادی در همه جای تهران دارد. یکی از شعبه‌های آن هم در فودکورت مجتمع تجاری اطلس مال است.

امیر شکلات هم یکی از کافه‌رستوران‌های شناخته شده تهران است که شعبه‌ای در فودکورت اطلس‌مال دارد.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس محسن باقری

  • روف گاردن اطلس مال

روف‌ گاردن اطلس مال فوق‌العاده سرسبز و با نشاط است. این بخش به‌خاطر قرار گرفتن در طبقه نوزدهم این مجتمع نمای خوبی به پارک نیاوران دارد. پس از خرید می‌توانید به این طبقه بروید و کمی در این روف گاردن استراحت کنید.

  • بخش اداری اطلس مال

از ۱۹ طبقه اطلس مال ۸ طبقه آن مربوط به بخش اداری است. در این طبقات بسیاری از ادارات و شرکت‌های تجاری مثل آژانس‌های مهاجرتی، شرکت‌های بازرگانی و موسسه‌های مختلفی مشغول به کار هستند.
همچنین بخش اداری با کمک معماران ماهر طراحی شده و فضایی دلپذیر را برای کار و فعالیت ایجاد کرده است.
تازه در فضای گسترده بخش اداری بسیاری از سمینارها و همایش‌های اداری هم انجام می‌شود. مثل ایونت‌های مد و فشن، جشن کودک، برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک، مناسبت‌های روز مادر و روز پدر و …

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammad Nasri

بیشتر بخوانید: فرهنگسرای نیاوران تهران کجاست؟


پارکینگ اطلس مال چقدر ظرفیت دارد؟

اطلس مال در زمینی با مساحت ۱۱ هزار متر‌مربع با زیر‌بنای ۱۵۰ هزار متر ساخته شده است. این مجتمع اداری تجاری نیاوران نوزده طبقه‌ دارد. شش طبقه از این طبقات مربوط به پارکینگ است.
پارکینگ‌ اطلس مال گنجایش ۱۵۰۰ جای پارک دارد و به سیستم هوشمند هدایت خودرو به نزدیکترین جای پارک مجهز است. این پارکینگ از سمت خیابان پاسداران و تنگستان ورودی و خروجی شمالی و جنوبی دارد. برای راحتی بیشتر مراجعه‌کنندگان در پارکینگ کارواش و سیستم حمل بار هوشمند هم راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: جم سنتر نیاوران، امکانات، شهربازی و مسیرهای دسترسی


نظرات در مورد اطلس مال زیاد است اما شما که از خوانندگان تهران مبله هستید به ما بگویید که چه نظری در مورد اطلس مال دارید؟ آیا تا‌به‌حال برای خرید یا گشت‌وگذار به اطلس مال رفته اید؟ کدام رستوران را فودکورت مجموعه به بقیه پیشنهاد می‌دهید؟ از روف گاردن و منظره اطراف لذت بردید؟ تجربه خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.


سوالات متداول

آدرس اطلس مال نیاوران کجاست؟
این مجتمع در شمال شهر تهران و در خیابان پاسداران و ضلع جنوبی پارک نیاوران است.
نزدیکترین مترو به اطلس مال کدام ایستگاه است؟
مترو نوبنیاد در خط سه مترو تهران در نزدیکی پارک نیاوران و این مجتمع است.
سازنده اطلس مال کیست؟
شرکت باغ فردوس ایرانیان مالک این مجموعه است که توسط گروه شرکت‌های ایرانیان اطلس ساخته شده است.
ساعت کاری اطلس مال نیاوران تا چند است؟
این مجموعه ی بزرگ هر روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.
زیر بنای اطلس مال چند هزار متر است؟
این مجموعه ۱۵۰ هزار متر مربع زیربنا و ۱۹ طبقه دارد.

Comments (0)
Add Comment